Citat:
Jaha okej nu förstår jag ditt resonemang..
Hur resonerar du förresten fram det telefonsamtalet? Att en pro-Trump, pro-USA "konspirations teori/LARP/ryssk påverkanskampanj" vid namn Qanon har följare som skulle ringa in och hota ett evenemang som förvisso är, pro-Trump(duuuh), pro-Amerika och jävligt LARP (har du hört musiken innan rallyt? Rena rama John Denver stuket) pro-Rysk (varför inte? varför måste USA hata Ryssland och vice versa?)
Det är som att en Jude skulle ringa och bombhota synagogor typ ju haha så bisarrt.. eller vänta?
https://www.theguardian.com/us-news/2017/mar/23/israeli-police-arrest-man-over-bomb-threats-to-us-jewish-targets
Hur resonerar du förresten fram det telefonsamtalet? Att en pro-Trump, pro-USA "konspirations teori/LARP/ryssk påverkanskampanj" vid namn Qanon har följare som skulle ringa in och hota ett evenemang som förvisso är, pro-Trump(duuuh), pro-Amerika och jävligt LARP (har du hört musiken innan rallyt? Rena rama John Denver stuket) pro-Rysk (varför inte? varför måste USA hata Ryssland och vice versa?)
Det är som att en Jude skulle ringa och bombhota synagogor typ ju haha så bisarrt.. eller vänta?
https://www.theguardian.com/us-news/2017/mar/23/israeli-police-arrest-man-over-bomb-threats-to-us-jewish-targets
Har vi något bevis för dessa hot av (påstådda) Q följare?
Jag misstror dig inte men jag har inte sett någon som har presenterat bevis för att Q följare skulle ha hotat Trumprallys utan det enda jag har sett är när det har påståtts av Q.
Att det finns idioter som hotar att bomba sina egna landsvänner är väl inte direkt något jätte stort?
Vi ser det ske över hela världen, är folk psykiskt sjuka så är de just det, titta bara på det bokstavstroende kristna terroristen som planerade att bomba klagomuren i tron om att det skulle starta världens undergång. (mins inte vad han hette dock men har för mig att han har diskuterats tidigare här på Flashback)
Att försöka förstå hur vissa våldsverkare tänker är ibland inte värt mödan just för att de har bestämt sig för att världens undergång är till deras fördel då deras gud vill det.
Citat:
Vart får folk ifrån att allt DIREKT ÄR JUDEHAT ?
Finns misstankar av kriminalitet så undersöker ju folk och blir intresserade, sen om det är en arab svenne(calle bult) el ryss el kines kenyan(ubama) skiter jag i helt o hållet !
Varför ska det vara förbjudet o ifrågasätta någe ?
Finns misstankar av kriminalitet så undersöker ju folk och blir intresserade, sen om det är en arab svenne(calle bult) el ryss el kines kenyan(ubama) skiter jag i helt o hållet !
Varför ska det vara förbjudet o ifrågasätta någe ?
Grejen är det att det finns de (individer och inte alla som följer Q) som aktivt nekar att förintelsen har skett och som även skyller allt ont på judarna inom Q rörelsen.
De må inte vara en majoritet och de tenderar att dyka upp i så gott som alla konspirationsteorier men de finns och i det här fallet så har det väl varit samma minoritet som även har varit absolut mest aggressiv också