2018-10-02, 19:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jaha okej nu förstår jag ditt resonemang..

Hur resonerar du förresten fram det telefonsamtalet? Att en pro-Trump, pro-USA "konspirations teori/LARP/ryssk påverkanskampanj" vid namn Qanon har följare som skulle ringa in och hota ett evenemang som förvisso är, pro-Trump(duuuh), pro-Amerika och jävligt LARP (har du hört musiken innan rallyt? Rena rama John Denver stuket) pro-Rysk (varför inte? varför måste USA hata Ryssland och vice versa?)

Det är som att en Jude skulle ringa och bombhota synagogor typ ju haha så bisarrt.. eller vänta?
https://www.theguardian.com/us-news/2017/mar/23/israeli-police-arrest-man-over-bomb-threats-to-us-jewish-targets

Har vi något bevis för dessa hot av (påstådda) Q följare?

Jag misstror dig inte men jag har inte sett någon som har presenterat bevis för att Q följare skulle ha hotat Trumprallys utan det enda jag har sett är när det har påståtts av Q.

Att det finns idioter som hotar att bomba sina egna landsvänner är väl inte direkt något jätte stort?

Vi ser det ske över hela världen, är folk psykiskt sjuka så är de just det, titta bara på det bokstavstroende kristna terroristen som planerade att bomba klagomuren i tron om att det skulle starta världens undergång. (mins inte vad han hette dock men har för mig att han har diskuterats tidigare här på Flashback)

Att försöka förstå hur vissa våldsverkare tänker är ibland inte värt mödan just för att de har bestämt sig för att världens undergång är till deras fördel då deras gud vill det.

Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Vart får folk ifrån att allt DIREKT ÄR JUDEHAT ?
Finns misstankar av kriminalitet så undersöker ju folk och blir intresserade, sen om det är en arab svenne(calle bult) el ryss el kines kenyan(ubama) skiter jag i helt o hållet !
Varför ska det vara förbjudet o ifrågasätta någe ?

Grejen är det att det finns de (individer och inte alla som följer Q) som aktivt nekar att förintelsen har skett och som även skyller allt ont på judarna inom Q rörelsen.

De må inte vara en majoritet och de tenderar att dyka upp i så gott som alla konspirationsteorier men de finns och i det här fallet så har det väl varit samma minoritet som även har varit absolut mest aggressiv också
Citera
2018-10-02, 19:29
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Vart får folk ifrån att allt DIREKT ÄR JUDEHAT ?
Finns misstankar av kriminalitet så undersöker ju folk och blir intresserade, sen om det är en arab svenne(calle bult) el ryss el kines kenyan(ubama) skiter jag i helt o hållet !
Varför ska det vara förbjudet o ifrågasätta någe ?

Folk är nyfikna och intresserade tills man måste vara tillräckligt kritiskt tänkande för allt, inklusive Judarna, alla har matats sen barnsben hur synd det är om dessa Judar som alltid har och alltid kommer att bli förföljda. Aldrig är det någon som stannar upp och frågar "om det finns rök.. finns det eld?"

Så småningom kommer väldigt många att förstå Judefrågan, till ett halvt dussin shills i denna trådens förtret.

"We are saving Israel for last."
Citera
2018-10-02, 19:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Så varför snackar du om och om igen om att dessa eventuella hot skulle komma från Q följare? Du tror självklart inte på det själv men du likt Mossad vill påverka andra att inte lära sig om Q fenomenet med klassiska Jude knep "Haha kolla på dessa konspirationsteoretiker!! Så larviga, så fjantiga! Ringer och bombhotar sig själva HAHA! Ni är så få och obetydliga så låt oss "skeptiker" inte störa, vi är bara intresserade av att förlöjliga er och spåra ur alla diskussioner!"

Det är uppenbart vad du och ni andra shills i denna tråd håller på med, men när man förstår Judefrågan så blir alla era argument så löjeväckande och tafatta att det mest blir kul att slå hål på era teorier som passar en 10 åring "Muh galna extremister som följer en inre röst hurrdurr" tjafs som ingen tror på, sluta kolla så mycket på film.

Påtal om bevis och förintelseförnekelse, du kan väl vara så snäll och langa fram ett fysiskt bevis för att ett systematiskt massmord av Judar har skett så kan vi komma någon vart?

Att du inte kan se skillnaden mellan att dra alla som tror på Q över en kam med att peka på att det finns vissa inom gruppen som är ett problem är lite sorgligt.

Speciellt då jag ganska tydligen pekar på att det är enbart en högljud minoritet som skriker om judarna, den stora massan av de som verkar tro på Q verkar snarare vilja hitta en syndabok för att deras tillvaro inte är som de drömde att den skulle vara som barn, eller åtminstone kunna skylla på något som gör att deras liv inte är så bra som de vill.

Jag förstår det tankesättet men jag är samtidigt extremt skeptisk till saker som påstås utan uppbackning, precis som jag är skeptisk till den japanska regeringen som aktivt nekar Enhet 731 och dess existens.
Citera
2018-10-02, 20:25
Medlem
Citat:
Folk är nyfikna och intresserade tills man måste vara tillräckligt kritiskt tänkande för allt, inklusive Judarna, alla har matats sen barnsben hur synd det är om dessa Judar som alltid har och alltid kommer att bli förföljda. Aldrig är det någon som stannar upp och frågar "om det finns rök.. finns det eld?"

Så småningom kommer väldigt många att förstå Judefrågan, till ett halvt dussin shills i denna trådens förtret.

"We are saving Israel for last."

Så vitt jag vet har Q skrivit; "we are saving the best for last".
Sedan har meningen muterats. Eller har jag fel?

Och till alla jude-kritiker i tråden. Judar ligger bakom allt, det är sant. På gott och på ont. Det beror på att de är jäkligt intelligenta, de har en medel-IQ på 114 och det är bara ca 10% av europeerna som når över denna nivå. Ibland bli saker fel, och ibland blir saker rätt.
När det handlar om den finansiella eliten så krävs det att man är ett svin och dessutom har ett skyhögt IQ. Och det är detta som är judarnas olycka, de blir överrepresenterade här.
Det finns en konspiration i denna värld, ja. Den utgår från många rika människor, ja. Många av dessa är judar, ja. Men det gör inte konspirationen judisk. Det finns många judar som är starkt emot det som sker, både i Sverige, Europa och USA, och det bör de vara. Judar kommer drabbas hårdast av mångkulturen. Deras tid i Europa kommer snart att vara över. Och att bo i Israel om/när Europa islamiserats är inte ens ett alternativ.
Senast redigerad av censuria 2018-10-02 kl. 20:44.
Citera
2018-10-02, 21:30
Medlem
Lao Tzus avatar
Q har postat en bild av fru Obamas bestialiska polisonger.

Jag tror alla kan dra sina slutsatser av detta
Citat:
Michelle Obama's Beastly Whiskers Photo Released by Q, Suggests Michael Robinson Has Given Up... A Sign of Cabal Surrender!

https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3638953.html
Citera
2018-10-02, 21:52
Medlem
Fittahoras avatar
Grattis censuria, du har lyckats med konststycket att i ett inlägg med så många påståenden lyckas pricka in ett rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Så vitt jag vet har Q skrivit; "we are saving the best for last".
Sedan har meningen muterats. Eller har jag fel?

Q #916:
Citat:
Q !UW.yye1fxo 10 Mar 2018 - 6:04:36 PM
...
We are saving Israel for last.
Very specific reason not mentioned a single time.
Q

Citat:
Det beror på att de är jäkligt intelligenta, de har en medel-IQ på 114 och det är bara ca 10% av europeerna som når över denna nivå.
Skitsnack gånger två.

Du vet uppenbarligen inte hur en normalfördelningskurva med standardavvikelser fungerar.

Citat:
När det handlar om den finansiella eliten så krävs det att man är ett svin och dessutom har ett skyhögt IQ. Och det är detta som är judarnas olycka, de blir överrepresenterade här.
Skitsnack. För att lyckas inom den "finansiella eliten" krävs att du är en sociapat och tillhör rätt blodsband. Inteligens är bara en bonus.

Citat:
Det finns många judar som är starkt emot det som sker, både i Sverige, Europa och USA, och det bör de vara.
Grattis. Ett rätt. Dock ingen vinstutdeling idag på ett rätt.
Citera
2018-10-02, 21:56
Medlem
Fittahoras avatar
Q #2317:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 2 Oct 2018 - 7:31:13 PM
53-47
Q
Förutspår Q att Kavanaugh kommer att röstas in som ny domare i Högsta domstolen med röstsiffrorna 53-47?
Citera
2018-10-02, 22:03
Medlem
Fittahoras avatar
Q #2314:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 2 Oct 2018 - 6:10:15 PM
Doc93NoWsAIKcsa.jpg-large.jpg
Symbolism will be their downfall.
Q
Reklambanner för Reddit Premium fylld med frimurar-symboler.
Citera
2018-10-02, 22:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Q #2317:

Förutspår Q att Kavanaugh kommer att röstas in som ny domare i Högsta domstolen med röstsiffrorna 53-47?

Har du ändrat dig om Kavanugh eller har Q ändrat sig om att Kavanugh och säger nu att han inte är deepstate?
Citera
2018-10-02, 22:15
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Q har postat en bild av fru Obamas bestialiska polisonger.

Jag tror alla kan dra sina slutsatser av detta

Jag skulle nog inte använda mig av en sida som påstår att Saturnus är en extra sol som NASA gömmer för mänskligheten genom att använda sig av satelliter.

https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3637981.html

Samtidigt som de även skriker om att USA kommer att krossas genom ett framtida krig.

https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3637931.html?currentSplittedPage=0

Det verkar för övrigt vara en sida som tillåter vem som helst att skriva artiklar utan att faktagranska dem så även där bör en rejäl varningsklocka ringa...
Citera
2018-10-03, 06:35
Medlem
Citat:
Q #2314:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 2 Oct 2018 - 6:10:15 PM
Doc93NoWsAIKcsa.jpg-large.jpg
Symbolism will be their downfall.
Q

Reddit har humor!
Citera
2018-10-03, 08:21
Medlem
Citat:
Q #2314:

Jag lyckades inte hitta dom, var ser du frimurarsymbolerna på den bilden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in