2018-10-03, 09:25
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag lyckades inte hitta dom, var ser du frimurarsymbolerna på den bilden?
En pyramid med ögat i topp, samt solen precis bakom. Detta är väl den främsta och mest typiska symbolen för illuminati.
Frimurare associerar även saturnus med satan.
Citera
2018-10-03, 09:35
Medlem
Ni går ju alla in på Q på qanon.pub,

Jag får nog säga att hans valkampanjande för republikanerna har gått in i overdrive, han väver in hela sin story med att man som sann Q follower måste rösta republikan.

Iallafall jag börjar se ett av syftena med denna psyops

Registered to vote nämns med jämna mellanrum, runt 40% av de röstberättigade har inte röstat tidigare, kan man nå ut till stora grupper genom Q, jackpott gissar jag.
Citera
2018-10-03, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
En pyramid med ögat i topp, samt solen precis bakom. Detta är väl den främsta och mest typiska symbolen för illuminati.
Frimurare associerar även saturnus med satan.

Ja nu såg jag den.
Citera
2018-10-03, 09:41
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Q #2314:

Reklambanner för Reddit Premium fylld med frimurar-symboler.

https://twitter.com/malmosystrar/status/894890987503439873?s=20

MFF-tröja med Illuminatisymbol.

Vad bevisar detta?
Citera
2018-10-03, 10:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag lyckades inte hitta dom, var ser du frimurarsymbolerna på den bilden?

Det är precis som med Q i övrigt - det är bara att tolka lite som du vill så blir det farligt / spännande / skrämmande / "sant"..

På voat har genierna följaktligen hittat massor med supertydliga ondskefullheter i bannern ifråga.
• Allseende ögat - förstås
• Killen längst bak har en hjälm med örnar på - visar tydligen att Reddit har kontroll över resten.
• Femsidig medalj = Pentagon
• Tudor-ros, brittiska kungahuset
• Tårtan = Franska / tyska kungahus eftersom Marie Antoinette enligt en råttan-i-pizzan-fabel ska ha sagt att folket kan väl äta kakor när hon fick höra att de svalt eftersom brödet var slut..
• Saturnus = Lucifer eller Israel
• Gubbe med hög hatt och monokel = Wall Street / bankirer
• Barnen med ögonmasker = trafficking...
• Rött sidenband = Vatikanen
• Hunden (fråga mig inte, jag kan inte heller se nån hund) = Huset Hohenzollern, tyska monarker
• Latinska ordspråket ("Minns, människorna") - en varning för att Reddit bestämmer vad som får dokumenteras..
• Delfinen och katten - dessa är ännu "under utredning"...

mer kommer säkert under dagen..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-10-03 kl. 10:11.
Citera
2018-10-03, 10:21
Medlem
Q post:

Citat:
Oct 3 2018

https://twitter.com/Kevin_Shipp/status/1047333936102363136📁
https://www.foxnews.com/politics/christine-blasey-ford-ex-boyfriend-says-she-helped-friend-prep-for-potential-polygraph-grassley-soun ds-alarm📁
Ford herself coached by the C_A?
FARM (pre-family invite) w/ internship assignment (Stanford)?
C_A-assisted 'sex assault' 'sleepers' who are targeted based on trusted family backgrounds, geopolitical location relative to families of power/influence, ability to harvest [control], etc.?
Fantasy or Reality?
Normal-to- [self-induced] in stages to exhibit past trauma-level events w/ 'friendly' therapy sessions notated as undefined?
'Past trauma' exerted to IDEN 'mind w/ feelings' w/ TARGET INSERTION.
Polygraph administered by [former] FBI agent?
Who was the agent?
Background?
Mueller-era?
HOW MANY TIMES WAS THE TEST ADMINISTERED BEFORE RESULTS SATISFACTORY?
WERE QUESTIONS MODIFIED TO CREATE POSITIVE RESULT?
Goal: [per past statistical success rates] apply enough 'false' intensive private & public pressure for nominee to resign.
Mission Failed.
Target provided w/ info to prep [counter].
The More You Know…
Q

Allt man behöver veta finns egentligen i Kevin Shipp's tweet. Kevin Shipp, visselblåsare om deep state. Han är en tidigare CIA -counter terrorist agent, som nu vänt sig mot deep state och avslöja det.
Citera
2018-10-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post:

Allt man behöver veta finns egentligen i Kevin Shipp's tweet. Kevin Shipp, visselblåsare om deep state. Han är en tidigare CIA -counter terrorist agent, som nu vänt sig mot deep state och avslöja det.

Ligger inte HÄXAN Dianne Feinstein illa till nu ?
ENJOY THE SHOW HAHAHA
Citera
2018-10-03, 11:10
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
https://twitter.com/malmosystrar/status/894890987503439873?s=20

MFF-tröja med Illuminatisymbol.
Haha! Vad sjukt!

Citat:
Vad bevisar detta?
Okunskap?

Frågan är vad "Bra för svensk fotboll"-symbolen har för ursprung och om skaparen bakom den vet vad Det allseende ögat representerar.
Citera
2018-10-03, 11:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Ligger inte HÄXAN Dianne Feinstein illa till nu ?
ENJOY THE SHOW HAHAHA

Kevin Shipp har väl förbrukat allt förtroendekapital för många år sedan...
Kevin Shipp inledde sin "konspirationskarriär" nån gång runt millennieskiftet med en rättstvist med CIA om att han och hans familj skulle ha blivit förgiftade i en bostad de fått tilldelad för hans tjänst (det var både tal om mögel i huset och nedgrävda kemiska vapen etc). Det eskalerade när CIA ville lägga munkavle på honom så att det inte skulle hamna i rättegång (han var ju säkerhetsklassad, hans tjänstebostad på hemlig ort osv. och de ville inte att detta skulle bli offentligt).
Det åkte ut och in ur rätten, hemligstämplades och överklagades osv - och under denna period förlorade han även sin familj genom skilsmässa och det slutade tydligen med att han skyllde allt på CIA och började skriva om saken.

So far so good skulle jag säga - tycker han hade en hel del poänger angående hur långt tystnadsplikt ska råda och att t.ex. CIA överträdde och överträder sina befogenheter i hans fall och säkert har en massa skit för sig som aldrig når allmänheten. Han skrev att CIA och andra myndigheter hade en form av shadow government där de betedde sig lite som de ville - inte så att de styrde landet, men de "skötte sig själva" utan hänsyn till sitt uppdrag och rådande lagstiftning. Hur mycket som är sant och hur mycket som är överdrift vet han väl bara själv..

Hursomhelst - sedan 2011 har han spårat ur en hel del och pladdrat om allt från chemtrails och vädermanipulation till politiska pedofilkulter och att CIA har brutit sig in hemma hos honom och förgiftat hans hund..

Sedan ett tag har han även en radioshow "The Intelligence Hour with Kevin Shipp", om någon är intresserad så kan man lyssna på avsnitten (det är oftast intervjuer om olika konspirationsteorier) här:
https://theintelligencehour.podbean.com
Citera
2018-10-03, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post:

Jag tittade på videon och kvinnan som kommenterade.
Jag i samma situation hade svettats som en ebolasmittad, sett livrädd ut, stakat mig, svarat fel, inte kommit ihåg osv. Det är ju för fan en våldtäktsdiskussion inför öppen ridå på national television prime time. Nu sitter ford och klipper med ögonen och öppnar och stänger munnen och det tas för att hon inte är kredibel.

Sen kan jag ju iofs. tycka att hon väljer att komma fram nu är 100% politiskt och all sk1t som komma skall får hon ta. Jag GISSAR också att hon blir/blivit rikligt kompenserad för detta.

Tex. så är ju crowd funding sidorna ganska smart sätt att ge henne betalt...

EDIT: fotot som cirkulerade var också från hennes sämsta sida nu när jag sett video på henne.

EDIT2: crowd funding sidorna är verkligen smarta, lite som HRC slush fund men helt legala gissar jag?
Måste man skatta på sånt?
I sverige kallas det ju gåvor, bloggarna kör ju det stenhårt.
Senast redigerad av Africanized 2018-10-03 kl. 11:48.
Citera
2018-10-03, 12:59
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Haha! Vad sjukt!

Okunskap?

Frågan är vad "Bra för svensk fotboll"-symbolen har för ursprung och om skaparen bakom den vet vad Det allseende ögat representerar.

Skaparen har stenkoll på att symbolen representerar en fullständigt galen konspirationsteori.
”Bra för svensk fotboll” skrevs det ofta om när Malmö FF nådde Champions League. Supportrar till andra lag fick spel på detta, varpå tröjan skapades för att insinuera att det finns en konspiration som går ut på att göra MFF så mäktiga som möjligt.
Det är vad folk kallar ”humor”.
Samma gäller Reddit bannern.

Vad är din teori kring Reddit bannern?
Citera
2018-10-03, 13:32
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Skaparen har stenkoll på att symbolen representerar en fullständigt galen konspirationsteori.
”Bra för svensk fotboll” skrevs det ofta om när Malmö FF nådde Champions League. Supportrar till andra lag fick spel på detta, varpå tröjan skapades för att insinuera att det finns en konspiration som går ut på att göra MFF så mäktiga som möjligt.
Det är vad folk kallar ”humor”.
Samma gäller Reddit bannern.

Vad är din teori kring Reddit bannern?
Skillnaden mellan Malmö FF och reddit är att reddit är ett av världens största forum. Nu har de börjat censurera trådar gällande Qanon, 9/11, pizzagate med mera.
Om dessa enbart var galna konspirationsteorier borde man kunna argumentera och motbevisa det. Men nu kan man inte det så därför måste det censureras.
Bannern med pyramiden och allseende ögat betyder inte per automatik att illuminati styr. I fallet med reddit känns det så. Inte med Malmö FF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in