Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Du behöver nog en sinnesundersökning. Det är du som hävdar att det är Sd som är ansvarig för det moderaternas företrädare gör.
Jag ska ta ditt råd på allvar. Jag måste sök hjälp. Kan du hjälpa mig med svaret på några frågor inför undersökningen?
1. Vilket datum exakt konverterade Fettpärlan Reslow till Smutsdemokraterna? Om det inte är på Smutsjimmys födelsedag 17 maj 2017 för 18 månader sedan lider jag av vanföreställningar.
2. De flesta av de kriminella övernattningarna skedde efter 17 maj 2017 då Reslow representerade Smutsdemokraterna? Eller har jag fel här också?
3. Han stod och blåljög i TV inför hela svenska folket och alla Smutsdemokraternas väljare när han var invald som Riksdagsledamot för just Smutsdemokraterna. Rätta mig om jag har fel?
4. Han har ljugit för partifunktionärer inom Smutsdemokraterna också som gått ut i media och välkomnat en undersökning. Att agera själva är de tydligen för svaga för? Upplys mig om hur det ligger till!
5. Enligt dig har detta med en moderat företrädare att göra på något sätt. Hur ska jag förklara detta för min terapeut? Jag förstår inte varför han inte ska anses representera smutsdemokraterna då han meddelat detta i en presskonferens 17 maj 2017. Vad är det jag inte förstår?
Svara gärna på dessa frågor, så jag också kan förstå varför bojsänket Patrick Reslow inte är en belastning för Smutsjimmy?