2018-10-02, 11:28
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Det är så att det faktum att Moderaterna bara ville slänga ut honom och bara tysta ner hans beteende är dålig internkontroll enligt dig?

Har du någon källa på att M slängde ut honom, den officiella linjen har varit att han lämnade själv.

Citat:
Kanske du är något på spåren här: När man har att göra med en Smutsdemokrat är det alltid legitimt för dem att skylla på någon annan. Alltid!

Nu är du där med dina schizofrena inställning igen, det är du som försvarar M trots vad denne moderat har gjort, inte ett ord av kritik mot M för detta från dig.

Citat:
Så Reslow ska sitta kvar enligt dig, då han myglade då han representerade Smutsdemokraterna därför att moderaternas internkontroll är ännu sämre?

Var har du läst det någonstans, det här låter som dina hallucinationer.
Citera
2018-10-02, 11:36
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Har du någon källa på att M slängde ut honom, den officiella linjen har varit att han lämnade själv.

Nu är du där med dina schizofrena inställning igen, det är du som försvarar M trots vad denne moderat har gjort, inte ett ord av kritik mot M för detta från dig.

Var har du läst det någonstans, det här låter som dina hallucinationer.

1. Det kommer att vara den officiella linjen när Smutsdemokraten Reslow lämnar också "frivilligt". Inget nytt under solen.

2. Det han har gjort som är under luppen nu har han gjort som Smutsdemokrat. Han konverterade 17 maj 2017 på den i vissa kretsar helgonförklarade Smutsjimmys egen födelsedag.

3.Det var ingen hallucination. Jag försökte tolka ditt förvirrade inlägg. Kan du förtydliga vad Moderaterna har att göra med vad Reslow gjort efter 17 maj 2017? Han är Smutsdemokrat nu och då får Smutsjimmy gå efter och städa upp. Dock har han visat sig oförmögen att göra det.
Senast redigerad av ursprungligen 2018-10-02 kl. 12:16.
Citera
2018-10-02, 12:34
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Du behöver nog en sinnesundersökning. Det är du som hävdar att det är Sd som är ansvarig för det moderaternas företrädare gör.

Jag ska ta ditt råd på allvar. Jag måste sök hjälp. Kan du hjälpa mig med svaret på några frågor inför undersökningen?

1. Vilket datum exakt konverterade Fettpärlan Reslow till Smutsdemokraterna? Om det inte är på Smutsjimmys födelsedag 17 maj 2017 för 18 månader sedan lider jag av vanföreställningar.

2. De flesta av de kriminella övernattningarna skedde efter 17 maj 2017 då Reslow representerade Smutsdemokraterna? Eller har jag fel här också?

3. Han stod och blåljög i TV inför hela svenska folket och alla Smutsdemokraternas väljare när han var invald som Riksdagsledamot för just Smutsdemokraterna. Rätta mig om jag har fel?

4. Han har ljugit för partifunktionärer inom Smutsdemokraterna också som gått ut i media och välkomnat en undersökning. Att agera själva är de tydligen för svaga för? Upplys mig om hur det ligger till!

5. Enligt dig har detta med en moderat företrädare att göra på något sätt. Hur ska jag förklara detta för min terapeut? Jag förstår inte varför han inte ska anses representera smutsdemokraterna då han meddelat detta i en presskonferens 17 maj 2017. Vad är det jag inte förstår?

Svara gärna på dessa frågor, så jag också kan förstå varför bojsänket Patrick Reslow inte är en belastning för Smutsjimmy?
Citera
2018-10-02, 12:38
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Svara gärna på dessa frågor, så jag också kan förstå varför bojsänket Patrick Reslow inte är en belastning för Smutsjimmy?

Det är klart korrumperade moderater är en belastning, det är ingen som sagt något annat. SD får väl lära sig och vara mer skeptiska när 7K-politker vill byta sida då de ofta är korrumperade.
Citera
2018-10-02, 13:01
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Det är klart korrumperade moderater är en belastning, det är ingen som sagt något annat. SD får väl lära sig och vara mer skeptiska när 7K-politker vill byta sida då de ofta är korrumperade.

Och vad anser du att man bör göra med en ledamot som fifflar till sig privata fördelar från skattepengar på ett uppenbart kriminellt sätt?

Ska vi hänvisa till att rutinerna för Fettpärlan Reslow var dåliga i pojkscouterna eller ska vi släppa sargen och konstatera att han borde ta ansvar för vad han gjort under Smutsdemokraternas solkiga fana?

Vad hände med mina fem frågor i mitt inlägg? Var de inte lämpade för damage conntrol av typen: "Men han har ju varit moderat för 18 månader sedan. Vad han gör nu som representant för Smutsdemokraterna spelar ju ingen roll då!"

Vad anser du personligen om Reslows trovärdighet?
Citera
2018-10-02, 13:05
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och vad anser du att man bör göra med en ledamot som fifflar till sig privata fördelar från skattepengar på ett uppenbart kriminellt sätt?

Sjävklart ska han sparkas, det är väl ingen som sagt emot det.

Citat:
Vad anser du personligen om Reslows trovärdighet?

Den är väl på samma låga nivå som din trovärdighet, ni båda ljuger utan att skämmas det minsta. Skillnaden är väl mest att du visar upp ett förakt för feta människor och det är inte så vackert.
Citera
2018-10-02, 13:08
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:

Det här uttalandet om något får vanliga presumtiva väljare för Smutsdemokraterna att dra åt sig öronen.

Har inte Smutsjimmy bättre omdöme än så då han bjuder in dessa personer på valbar plats i kammaren för Smutsdemokraterna?

Nej tydligen inte är svaret om jag tolkar dig rätt.

Smutsjimmys fönster att agera är nu strax helt stängt i den här skandalen.

Konstigt att han inte fattar det.
Citera
2018-10-02, 13:10
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det här uttalandet om något får vanliga presumtiva väljare för Smutsdemokraterna att dra åt sig öronen.

Har inte Smutsjimmy bättre omdöme än så då han bjuder in dessa personer på valbar plats i kammaren för Smutsdemokraterna?

Nej tydligen inte är svaret om jag tolkar dig rätt.

Smutsjimmys fönster att agera är nu strax helt stängt i den här skandalen.

Konstigt att han inte fattar det.

Nej Jimmy får väl lära sig att vara mer skeptisk till 7K-politiker, de är ofta korrupta.
Citera
2018-10-02, 13:13
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Sjävklart ska han sparkas, det är väl ingen som sagt emot det.

Den är väl på samma låga nivå som din trovärdighet, ni båda ljuger utan att skämmas det minsta. Skillnaden är väl mest att du visar upp ett förakt för feta människor och det är inte så vackert.

Tack!

Reslow måste bort. Det bör också ske "frivilligt" som du så elegant uttryck dig i tråden.

Jag beklagar att jag använde "Fettpärlan" då detta var en referens till Guy de Maupassants novell och ingen referens till Reslows något komiska utseeende.

När du säger det ser han ut som en fet gris faktiskt.

Vi är således överens om att Patrick Reslow måste tvingas bort från Smutsdemokraterna?
Citera
2018-10-02, 13:15
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Tack!

Reslow måste bort. Det bör också ske "frivilligt" som du så elegant uttryck dig i tråden.

Var fick du det ifrån?
Citera
2018-10-02, 13:16
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Nej Jimmy får väl lära sig att vara mer skeptisk till 7K-politiker, de är ofta korrupta.

Ja, vi måste alla kollektivt ifrågasätta Smutsjimmys sviktande omdöme i denna fråga. Men ju längre han väntar med att agera desto mindre trovärdighet har han kvar.

Så måste det väl vara?

Där är vi i alla fall överens?
Citera
2018-10-02, 13:19
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Var fick du det ifrån?

Ditt grundlösa påstående att Reslow lämnat Moderaterna "frivilligt". Det borde man vara Smutsdemokrat eller imbecill för att tro på?

Klart att Moderaterna dumpade Reslow då han var ett lik i lasten. Endast Smutsjimmy var korkad nog att gå på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in