2018-10-01, 12:50
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
Till alla, främst bajen. Saxat från gnagarforum ett stycke text som till 100% bekräftar alla Era misstankar:

Skönt att få det som alla vet bekräftat av en trovärdig källa!
2018-10-01, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tydligen hade MFF 82 inlägg/hörnor sammanlagt mot Sundsvall tidigare ikväll. #MoyesIn?
MFF hade tre avslut på mål, enligt statstiken.

Kan även konstateras att även Sundsvall bara lyckades med tre avslut på mål under 90 minuter.
2018-10-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ingen Söder och ingen Sakor ikväll.
Degerlund med i truppen igen, om än att det är 19 man så någon ska lämna, gissningsvis han om man ska gå på tidigare uttagningar.

Nåväl, även om Bajen har röten form så har vi än rötnare så en förlust är jag totalt inställd på. Förhoppningsvis kan man iaf glädja sig åt att Amos fortsätter vara bra i målet.
Det mest troliga är ju att Sargon ersätter Söder då Tobbe inte grejar 90 än och tveklöst icke på plastaskit.
Ersätter Sakor gör rimligen Erling Jr.
SebO är tillbaka från avstäningen och tar väl en plats på kanten igen.

Att både Sirius och BP tog poäng i denna rundan gör inte så mycket som man kan tro, det skiljer ändå två matcher om vi får stryk ikväll.
Vart är ni på väg med er process? En dålig start på säsongen, men om man kollar de tio senaste omgångarna... Trelleborg är klart sämst och har tagit 1p, sedan kommer ni och Dalkurd på 8p.

För övrigt borde Thelin våga peta Ellegard.
2018-10-01, 21:09
Medlem
Kan inte bli mer Hammarby än Kennedy gör årets frisparksmål och sen springer mot publiken och sänker en öl.

Allsvenskan blir en profil och fantastisk frisparksskytt fattigare!
2018-10-01, 21:10
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Shit hoppas ni såg klippet på cmore. Fan jag som trodde det bästa med matchen var kenedys frispark sen får man se målfirandet. Nån jävel som lyckas lira in en plastmugg med öl utan att ens spilla ut det som kenedy rakt av bara fånga och häver i sig det sista. Legendariskt. Måste vara ett av de fräckaste målfiranden jag sett. Tjänstefel om inte bajen letar upp kastaren för en bild med kenedy efter match! Om någon hittar klippet på youtube får ni gärna länka, måste ses igen!
2018-10-01, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Shit hoppas ni såg klippet på cmore. Fan jag som trodde det bästa med matchen var kenedys frispark sen får man se målfirandet. Nån jävel som lyckas lira in en plastmugg med öl utan att ens spilla ut det som kenedy rakt av bara fånga och häver i sig det sista. Legendariskt. Måste vara ett av de fräckaste målfiranden jag sett. Tjänstefel om inte bajen letar upp kastaren för en bild med kenedy efter match! Om någon hittar klippet på youtube får ni gärna länka, måste ses igen!

Det var fan sjukt!😁 kennedy rusar i full fart och lyckas fånga en bärs. jävla kung!😁
2018-10-01, 21:26
Medlem
DavanDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
https://twitter.com/fotbollskanal/status/1046834647072743424
2018-10-01, 21:26
Medlem
Kennedys mål kan vara det skönaste betydelselösa målet jag någonsin upplevt.

Vilken jävla Gud han är.
2018-10-01, 21:29
Medlem
Ovcharkas avatar
Oj, och Gud. Djurgården-fans (inkl. mig) - håll i er. Jonas Olsson slutar, av en anledning - från hans sida. Özcan slutar - och Bosse diskuterar sin fortsättning.

Säsong efter säsong som sjua... Och det här hjälper inte. Jag tror Hammarby sköts bättre (De sköts inte bra. De sålde guldet för sju millar...)

Grattis, AIK och Malmö. En konkurrent mindre nästa säsong.

Ps. Finns folk inom DIF - spelare och övriga anställda - som pga oförrätter inte talar med varann.
2018-10-01, 21:36
Medlem
simonvps avatar
Mål för tredje året i rad på frispark mot Gbg i höstmatch.

Sänker en öl som målfirande.

Mål samtliga säsonger han spelat i Bajen (väl?)

Mål under sin åttonde (!) tränare i klubben.

Snart 38 år gammal.

Större än Kentha, Nacka och Berka enligt mig.

Göteborg? Provocerande usel insats...Kändes som att Bajen nästintill försökte bjuda in Gbg i matchen igen men att Gbg inte vågade ta chansen. Måste vara det lag vi mött i år som haft överlägset sämst självförtroende.

Jävla tur för er att BP och Sirius inte är tillräckligt bra för att komma ikapp. Annars hade det nog blivit S1 för er...
2018-10-01, 21:38
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Kennedys mål kan vara det skönaste betydelselösa målet jag någonsin upplevt.

Vilken jävla Gud han är.

Kennedy gör aldrig betydelselösa mål. Att du inte begripit dig på den doktrinen förstår jag inte
2018-10-01, 21:38
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Det var fan sjukt!😁 kennedy rusar i full fart och lyckas fånga en bärs. jävla kung!😁
Ja, det sjukaste är ju inte frisparken (för vi vet vad han kan), utan att någon lyckas kasta in en bärs i plastmugg utan att spilla ut allt, och han FÅNGAR skiten i farten och bara sveper. What the fuck liksom?!

Det är så fint så man blir tårögd!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in