2018-10-01, 06:07
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Komiskt att en av de säljarna som strulat och fuckat med sina kunder går hårdast åt admins. Lol.

Även PT har uppdaterat sin profil:

Citat:
Beställ inte hos oss här. Vi lägger upp annonser på Dreammarket inom kort.
Anledningen till att vi inte har kunnat annonsera våra annonser här är för att vi fick vårat uttag låst för länge sen och blev blåsta på lite över 450k.. Men nu har flugsvamp gjort bort sig på alla möjliga sätt. Vänligen kontakta oss på Dreammarket alla våra föredetta kunder! Ni vet vad vi har för tjack, oslagbar!!

Utöver PT har DrKosmos, BARAKVALITE m.fl har uppdaterat sina profiler.

EDIT; MÅNGA säljare som nu ändrat till att inte beställa av dom på FS tills vidare.
Senast redigerad av ambigue 2018-10-01 kl. 06:13.
2018-10-01, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Även PT har uppdaterat sin profil:

Utöver PT har DrKosmos, BARAKVALITE m.fl har uppdaterat sina profiler.

EDIT; MÅNGA säljare som nu ändrat till att inte beställa av dom på FS tills vidare.

Jo, den poängen är jag med på. Men man kan ju göra det på olika sätt. PrimeTime har scammat folk, då kanske man bör hålla käft om att admins gör det innan det är bekräftat.
2018-10-01, 08:30
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Jo, den poängen är jag med på. Men man kan ju göra det på olika sätt. PrimeTime har scammat folk, då kanske man bör hålla käft om att admins gör det innan det är bekräftat.

Absolut, många andra säjare upplevs ha en mer seriös och odmjuk framtoning jämfört med just dom.

Själv avvaktar jag med att dra några förhastade slutsatser kring vad som pågår, FS har dessutom krånglat flera gånger förut.
2018-10-01, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Absolut, många andra säjare upplevs ha en mer seriös och odmjuk framtoning jämfört med just dom.

Själv avvaktar jag med att dra några förhastade slutsatser kring vad som pågår, FS har dessutom krånglat flera gånger förut.

Precis, ser absolut inte ut som exit. Snarare som någon väldigt tragisk olycka eller dylikt, vilket i sin tur kan få riktigt tråkiga konsekvenser.

Söker dock folk som gjort insättningar senaste veckan, vore kul om ni kollar adressen om pengarna flyttats vidare. På så sätt borde vi kunna utesluta exit nästan helt.
2018-10-01, 08:56
Medlem
no-more-oxygens avatar
Citat:
Precis, ser absolut inte ut som exit. Snarare som någon väldigt tragisk olycka eller dylikt, vilket i sin tur kan få riktigt tråkiga konsekvenser.

Söker dock folk som gjort insättningar senaste veckan, vore kul om ni kollar adressen om pengarna flyttats vidare. På så sätt borde vi kunna utesluta exit nästan helt.
Ser inte ut som en exit scam? Det bara råkar vara ett oförklarligt tekniskt fel perfekt för en exit scam.
Citat:
Ursprungligen postat av Huxon
Mina 2k finns fortfarande kvar på mitt konto och jag har snackat med fler som har pengarna kvar på FS då de inte försökt sig på ett uttag. Admin skulle alltså ha nöjd sig med att norpa några dagars uttag från säljare (som jag förutsätter tömmer sina konto så ofta det bara går för att undvika att bli av med större summor). Det här snacket om att admin sitter i Thailand och sippar drinkar med hundratals miljoner är direkt löjeväckande.

För min del lutar det åt att det har hänt admin något som gör att han är oförmögen att hantera sina åtagande. Frågan som kvarstår är om det är så jävla illa att endast en person har tillgång till alla administrativa delar av FS. Låter som en väldig massa jobb för en person om ni frågar mig.
Varför tror ni att siffrorna på skärmen eller bitcoinsens tillstånd betyder något? Varför skulle admin behöva flytta dom? Det är bara ett misstänksamt slöseri med pengar. Han kommer ändå spendera resten av sitt liv med att tvätta bitcoins.

En stor säljare kan tydligen omsätta 500k i veckan, säg att det finns 50 sådana som snittar 300k i veckan, d.v.s. admin hade en månadslön på kanske 2 miljoner svart i månaden bara på sina 3%. Han började också när bitcoin låg lägre och kan ha tjänat mångmiljonbelopp bara på värdeökningen. Beklagar dina 2k förresten.
2018-10-01, 09:06
Medlem
GodBolts avatar
hmmm, vänta nu. Är FS dött? utbudet på apex är inte så stort.. inte så bra priser heller. Dreamarket, är det inte inrikes?

var hitttar jag dreammarkets adress? försökt leta i tråden men hittar ej
Senast redigerad av GodBolt 2018-10-01 kl. 09:12.
2018-10-01, 09:06
Medlem
Pihraijas avatar
Citat:

Men tröttare människa en dig får man leta efter, Självklart är det en exit-scam.
Vad är ditt problem? Är du verkligen så här efterbliven på riktigt?

Bara för att ni ser att ni har pengar på kontot så betyder inte det att ni faktiskt har BITCOINS.
Admin kan göra så det ser ut som ni har 1miljon också.

Sen påstår vissa ännu mer efterblivna att det är något som har hänt Admin.
Nej boys ni har blivit blåst, Det är bara klappa och gå vidare.

Och ni som tror att dom är fler Admins, Hur tänker ni då?
Menar ni att ingen av dom kan gå ut med ett utlåtande på flugwiki eller dylikt?

Tycker synd om er som fortfarande har hopp.... Gå vidare till DreamMarket
Och använd för guds skull inte APEX ser ut som sidan är gjord av en 12 åring med dyslexi.
2018-10-01, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodBolt
hmmm, vänta nu. Är FS dött? utbudet på apex är inte så stort.. inte så bra priser heller. Dreamarket, är det inte inrikes?

var hitttar jag dreammarkets adress? försökt leta i tråden men hittar ej

DreamMarket
Här har du DreamMarkets adresser, Det finns fullt med Svenska vendors.
Tryckt på "ships from Sweden" så ser du alla svenska vendors.

Alla skickar då från Sverige =)

uffti3lhacanefgy.onion
jd6yhuwcivehvdt4.onion
t3e6ly3uoif4zcw2.onion
7ep7acrkunzdcw3l.onion
vilpaqbrnvizecjo.onion
igyifrhnvxq33sy5.onion
6qlocfg6zq2kyacl.onion
x3x2dwb7jasax6tq.onion
bkjcpa2klkkmowwq.onion
xytjqcfendzeby22.onion
nhib6cwhfsoyiugv.onion
k3pd243s57fttnpa.onion
2018-10-01, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-oxygen
Ser inte ut som en exit scam? Det bara råkar vara ett oförklarligt tekniskt fel perfekt för en exit scam.

Varför tror ni att siffrorna på skärmen eller bitcoinsens tillstånd betyder något? Varför skulle admin behöva flytta dom? Det är bara ett misstänksamt slöseri med pengar. Han kommer ändå spendera resten av sitt liv med att tvätta bitcoins.

En stor säljare kan tydligen omsätta 500k i veckan, säg att det finns 50 sådana som snittar 300k i veckan, d.v.s. admin hade en månadslön på kanske 2 miljoner svart i månaden bara på sina 3%. Han började också när bitcoin låg lägre och kan ha tjänat mångmiljonbelopp bara på värdeökningen. Beklagar dina 2k förresten.

Citat:
Ursprungligen postat av Pihraija
Men tröttare människa en dig får man leta efter, Självklart är det en exit-scam.
Vad är ditt problem? Är du verkligen så här efterbliven på riktigt?

Bara för att ni ser att ni har pengar på kontot så betyder inte det att ni faktiskt har BITCOINS.
Admin kan göra så det ser ut som ni har 1miljon också.

Sen påstår vissa ännu mer efterblivna att det är något som har hänt Admin.
Nej boys ni har blivit blåst, Det är bara klappa och gå vidare.

Och ni som tror att dom är fler Admins, Hur tänker ni då?
Menar ni att ingen av dom kan gå ut med ett utlåtande på flugwiki eller dylikt?

Tycker synd om er som fortfarande har hopp.... Gå vidare till DreamMarket
Och använd för guds skull inte APEX ser ut som sidan är gjord av en 12 åring med dyslexi.

Ni är jättegulliga som kallar mig efterbliven. Men sätt er in lite i hur FS är uppbyggt innan ni öppnar käften och tänk längre än näsan räcker. Tydligt är att ni inte vet ett skit.

DreamMarket ser ju även den lika jävlig ut. Ge proof på exit och att coinsen flyttats då?
2018-10-01, 09:34
Medlem
GodBolts avatar
tack min vän
2018-10-01, 09:59
Medlem
GodBolts avatar
Har vi nån vendor på FS som uttalat sig? Kommer inte ens förbi reggen på dreammarket
2018-10-01, 10:05
Medlem
Gissar att det är selektiva scammers med flera säljkonton som skriker "exit-scam" just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in