Citat:
Ursprungligen postat av
Huxon
Mina 2k finns fortfarande kvar på mitt konto och jag har snackat med fler som har pengarna kvar på FS då de inte försökt sig på ett uttag. Admin skulle alltså ha nöjd sig med att norpa några dagars uttag från säljare (som jag förutsätter tömmer sina konto så ofta det bara går för att undvika att bli av med större summor). Det här snacket om att admin sitter i Thailand och sippar drinkar med hundratals miljoner är direkt löjeväckande.
För min del lutar det åt att det har hänt admin något som gör att han är oförmögen att hantera sina åtagande. Frågan som kvarstår är om det är så jävla illa att endast en person har tillgång till alla administrativa delar av FS. Låter som en väldig massa jobb för en person om ni frågar mig.
Ja, det lutar väl mest åt att något hänt. Dock pekar ju avsaknaden av kommunikation på att något annat är fallet. Är mer än en som håller i FS.
Dock, för att slå hål på en myt här. Bara för att ni ser kontobalanser betyder det inte att pengarna faktiskt finns där.
MEN, går det göra insättningar till er BTC adress samt att den byts till en ny, så betyder det att BTC-servern finns kvar och förmodligen pengar med.
Men vi ber till högre makter att detta löser sig. Vore oerhört tråkigt om FS går i graven.