2018-09-06, 21:00
Medlem
Solituders avatar
Vet med mig att jag testat detta vid något tillfälle, men var redigt bränd på benso, lyrica, sub och diverse centralstimulanter vid detta/dessa tillfällen. Var mycket psykoser och flängde in och ut på psyk samt behandlingar.

Nu är jag efter några månader fri från behandling och har 3600mg gabapentin + voxra på recept.
Utöver det så intar jag ibland tjack och ibland någon ikto samt sub.
Tanken är att kunna banga benso och sub och eventuellt ersätta med phenibut.

Vad tror ni om kombon gabapentin, voxra och Phenibut? Har inte hunnit köra så hårt på något
efter behandlingen, så toleransen borde vara låg även om den ej är det på varken benso eller sub, tyvärr.

Tillägger även att jag lider av extrem ångest och depressionsproblematik p.g.a outredd borderline och adhd. Därav ett extremt självmedicinerande som lett mig ner i graven och tillbaks fler ggr än gemene man hade överlevt. Kan inte förstå vad som gör att jag kommer tillbaka efter upprepade andningsdepp, hjärtstillestånd och annat som jag borde dött av, vilket också varit min mening.

Aktiv dödshjälp! Eller något som funkar utan att ta över mig helt, vilket skett med benso, lyrica och varenda medicin/drog jag någonsin testat, vilket är det mesta. 100 % eller ingenting liksom.

Mvh
Senast redigerad av Solituder 2018-09-06 kl. 21:05.
Citera
2018-09-08, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Exakt vad jag tänkt göra. 3 gånger i veckan med Afobazole, Tofisopam (fast bara 1-2mån 100mg 1-2 gånger om dagen. Det är en benzo fast ändå inte och hjälper mot ångest) samt Mebicarum.

Användaren är tyvärr avstängd. Någon annan som använt mebicarum/adaptol och har nåt att säga?
Citera
2018-09-18, 23:49
Medlem
Beställde från NooTropics, och min leverans har nu suttit i tullen sedan den fjärde. Bara en liten burk. Kan inte avgöra om den är fast eller inte. Hur brukar det se ut för er erfarna?
Citera
2018-09-19, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutNilegard
Beställde från NooTropics, och min leverans har nu suttit i tullen sedan den fjärde. Bara en liten burk. Kan inte avgöra om den är fast eller inte. Hur brukar det se ut för er erfarna?
Har beställt från USA tre gånger i år. Två av gångerna tog det över en månad.
Men fick det varje gång till slut, kan fastna i tullen riktigt länge.
Citera
2018-09-21, 23:01
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Har beställt från USA tre gånger i år. Två av gångerna tog det över en månad.
Men fick det varje gång till slut, kan fastna i tullen riktigt länge.

Finns ju inrikes.
Citera
2018-09-25, 18:14
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutNilegard
Min från nootropics har setat hos tullen här sen den 12e .. har fått maila in o deklarera så få se om det dyker upp nåt. Annars blire via preg
Citera
2018-09-28, 02:25
Medlem
Phobiazis avatar
Är det jag som är dålig på att hitta eller är pulver mer eftertraktat än kapslar inrikes? Tullen kan dem ju fastna i en evighet numera och sist fick jag dem inte ens så.. Trodde det fanns fler men hittade 1 med kapslar som varit slut en evighet, precis som en annan med tianeptine...

Vet att shoppar ej får diskuteras, det jag efterfrågar är om jag ska ge upp sökande o köra pulver helt enkelt?
Citera
2018-09-28, 16:46
Medlem
Det finns åtminstone en sajt som säljer kapslar inrikes men det är säkert lika smidigt i pulverform. Tycker själv inte att det smakar äckligt.

Edit: hade fel om en
Senast redigerad av fractalbob 2018-09-28 kl. 16:49.
Citera
2018-09-28, 16:48
Medlem
Något som beställt från Biovea på sistone och kan redogöra för leveranstider, kvalité osv?
Citera
2018-09-28, 16:55
Medlem
Jag köpte från eBay. Skickades från Frankrike. Två dagar tog det
Citera
2018-09-30, 11:14
Medlem
UndeadNinjas avatar
Jag har ett gäng kapslar som är lika stora som 150 mg lyrica kapslar och dom är gröna, är det phenibut eller nåt helst annat och om det är phenibut kan Jag då ta dom med. Benso och lyrica?

Tror jag fick med den påsen i en lyrica beställning och jag är sugen på att se vad dom kan ge för effektn om det är. Phenibut som tydligen ska likna ghb.

Kapslarna är gröna och små som lyrica 150mg

Tacksam för snabba svar.

Mvn
Citera
2018-09-30, 12:58
Medlem
Hur lång hållbarhet har phenibut, kan man ta en kapsel ur en påse som legat torrt i byrålåda i ca 1 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in