2016-07-07, 12:11
Medlem
Trexits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben01
Jag förstår. Jag hade ju hellre druckit alkohol men jag ska lämna drog och alkoholprov den 18:e denna månad. Jag provar att höja dosen och återkommer hur jag upplever det. Lite eufori hade ju varit önskvärt.

Ah ok, ser din historia nu i ett tidigare inlägg. Hoppas bara att du inte kommer att gilla phenibut lite för mycket, som jag gör
Citera
2016-07-08, 19:01
Medlem
I dag provade jag 1,75 gram. Intog vid 14 tiden på fastande mage och känner nu kl 19 inget alls.
Jaja, man får väl dubbla dosen igen nästa gång.
Citera
2016-07-09, 21:24
Medlem
Har fått hyfsat rus idag på 3-4 gram eller nått. Känns lite konstigt, ingen större höjdare men bättre än ingenting antar jag. Jag börjar förstå varför denna drog inte är narkotikaklassad. Ni får ursäkta att jag är negativ, hoppas jag ändrar mig.
Citera
2016-07-09, 23:05
Medlem
Har nog ändrat mig redan, känns ganska mysigt ändå det här.
Citera
2016-07-09, 23:31
Bannlyst
Citat:
Har nog ändrat mig redan, känns ganska mysigt ändå det här.

Man känner effekt på 2gram och över 2.5 gram blir man slö och somnar man.

så nästa gång 2gram på morgonen på fastande mage, sen en hel redbull burk efteråt. Koffein för att få maximalt effekt.
Citera
2016-07-10, 18:24
Bannlyst
Vilken märke tycker ni som håller högst kvalitet som ni provat?
Citera
2016-07-11, 22:17
Medlem
Amarantis avatar
Phenibut blir min nästa drug of choice hehe.

Nej men jag ska dra hel lite kapslar från AB för en utvärdering. Vill gärna åt de önskvärda effekterna många talar om. Alltså att man blir ett socialt monster. Två gånger i veckan är min gräns, helst en gång i veckan tills allt är slut och eller att man spolar ner allt i nån form av AT-hysteri
Citera
2016-07-13, 20:32
Medlem
Mitt brev med phenibut från USA damp ner i lådan idag. Ingen tull, moms eller strul. Men i framtiden tänker jag nog två gånger innan jag beställer utanför EU.
Citera
2016-07-15, 21:40
Medlem
Har fått ett skapligt rus igen denna fredagen. För mig krävs 4 gram. Det tar över 4 timmar innan det kickar in. Jag blir inte trött av det direkt. Alkohol söver mig mycket mer.
Citera
2016-07-16, 14:24
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Har fått ett skapligt rus igen denna fredagen. För mig krävs 4 gram. Det tar över 4 timmar innan det kickar in. Jag blir inte trött av det direkt. Alkohol söver mig mycket mer.
Samma här. Behöver rejäla doser som 4-5 g för att känna av det. För mig tar det faktiskt 6-8 timmar innan jag känner av det. Ingen tolerans.

Du får inga problem med magen eller rebound-ångest med dessa doser? Jag kan få mild magknip.
Citera
2016-07-16, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos
Samma här. Behöver rejäla doser som 4-5 g för att känna av det. För mig tar det faktiskt 6-8 timmar innan jag känner av det. Ingen tolerans.

Du får inga problem med magen eller rebound-ångest med dessa doser? Jag kan få mild magknip.
Jag får lite ont i magen. Jag tror det är de ganska stora kapslarna som på något sätt spökar i magsäcken. Man sväljer ganska många ju.
Citera
2016-07-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos

Fyfan vilka höga doser vissa av er tar. Det är inte alls hälsosamt och ni kommer få AT av det om ni tar så höga doser och för ofta. Själv brukar jag känna mig bra på 1g-1,2g och räcker med 2 ggr i veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in