Citat:
Ursprungligen postat av
Vredenseld
Tror knappast att folk blir bortskrämda, ifall de blir rädda för det måste ju tanken på ett svenskt-Sverige vara den läskigaste av skräck-filmer.
Vilka tror du det är som bidrar till att Svegot finns? Nationella, denna musiken uppskattas bland oss flesta, sen finns det ju fördelar med att de slipper stim-avgiften. Men har du bättre nationell-musik så är det nog bara att du rekommenderar det så gör de säkert lite ändringar.
Kom igen, normala svenskar gillar inte Ultima Thule och Dans nationella tyska musik. Annars hade det ju toppat topplistorna, om det var det som svensken suktade efter...
Vet du att de inte betalar STIM? Under Motgift-tiden vet jag att Dan har sagt att de betalat STIM. Men har de slutat med det nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vredenseld
Bara ett morgon program? Det är två timmar långt, fem dagar i veckan, LIVE. Du vill ha lite olika namn och olika tider istället för kontinuerligt innehåll?
Du får nog hänvisa till under vilken period det sändes fler timmar live, så kan jag kolla bland poddarna hur väl det stämmer.
Jag säger inte att jag föredrar hundra olika program splittrat över dagen. Jag tycker också det var ett skitupplägg.
Jag konstaterar bara att de sände mer i början av Svegot. Åtminstone var det 3 program om dagen, som var längre än 2 h totalt. Jag orkar inte rota upp något gammalt sändningsschema, eller poddavsnittet av Motgift där Dan berättar om den nya tablån för Svegot. Har du varit med från början så vet du också att de i början av Svegot sände mer live än vad de gör nu.
För egen del bryr jag mig inte om kvantitet. Jag har tidigare i tråden skrivit att Svegot känns tjatigt och att jag inte hinner/orkar lyssna på allt de producerar. Jag själv hade föredragit om de gick tillbaka till 1 avsnitt i veckan, som det var på Motgift-tiden. Tycker det räckte gott och väl, och då lyssnade jag slaviskt varje vecka och såg fram emot avsnitten.