2018-09-28, 18:55
Medlem
Bergatroll1s avatar
Nu är ju iofs Aftonbladet och Expressen avskyvärda i sättet de håller på med sina uthängningar på. Men det var ändå bra att detta med Patrick kom fram. Är ändå en väldigt förtroendeingivande person så det är synd om detta stämmer. Men man ska väl inte bli förvånad, är inte den första SD-skandalen. Så kan det gå med ett parti som har kapitulerat inför PK-ism och Sionism.
Citera
2018-09-28, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Känns psykopatvarning om han står och ljuger utan att blinka om något som är så enkelt undersöka.

Det finns de som kan utläsa kroppsspråk om man ljuger.

Sen är det också så att han är advokat och då är man duktig på att hålla masken.

Just det ögonblicket då han intervjuas och slutar blinka kan man se att han tar och sväljer litegrann som att shit nu hänger allt på skör tråd!
Senast redigerad av Anonymaalko 2018-09-28 kl. 19:16.
Citera
2018-09-28, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ja naturligtvis om det blir åtal ryker han. Ja jimmie är inte glad över detta. Hade jag själv varit politiker hade jag inte låtit Staten stå för familjens uppehälle, om han ändå har gjort det.

Däremot hade jag skott mig och tagit dom bästa hotellen med enorma frukostbord. Det vore ju inte fusk. Är man politiker så är man och tillvaron är hård.

Jimmy tycker nog sig ha blivit blåst.

Förra året stoltserade Jimmy stolt med att han lyckades värva den här moderaten som sen bjöd nu tillbaka med en blåsning!

Lita hellre på en kommunist än på en moderat Jimmy!
Senast redigerad av Anonymaalko 2018-09-28 kl. 19:22.
Citera
2018-09-28, 19:19
Medlem
Oj sensationella uppgifter i Expressen. 11% av Alliansväljarna ångrar sig hur dom röstade och 1/3 del av dessa skulle välja SD. Det är nuläget.

Sicka virrhjärnor SD behöver stabila röstare. Men nu förstår jag att SD inte räds ett extra val.

Som tidigare, jag anser att Reslow måste gå igenom alla sina resor och upphällen och snabbt lägga korten på bordet. Jobba Jobba Jobba.....eller gå ur partiet självmant. Finns inget annat!
Citera
2018-09-28, 19:20
Bannlyst
Reslow var trots allt en dead duck som fick en andra chans av Jimmy.
Citera
2018-09-28, 19:24
Bannlyst
Det blir bättre och bättre. Nu är åklagare inkopplat:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wEG24G/aklagare-om-reslow-ska-ga-igenom-det-noggrannt
Citera
2018-09-28, 19:25
Medlem
Inthemoves avatar
Patrick är bortstädad inom ett par veckor. What goes around... så utomordentligt girigt och respektlöst mot skattebetalare, finns inget försvar. Särskilt inte om man som han har juristutbildning: många SD-muppar i RD, okända av CSN, skulle kunna skela med ögonen och hävda okunskap. Funkar inte denna gång och han kommer att offras för att tvätta SD:s smutsiga buk. Tack och hej, leverpastej.
Citera
2018-09-28, 19:26
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Bör herrn avgå likt de andra politiker som blivit avslöjade?

Själv förnekar Patrick allt.

Absolut bör han bli utesluten.
Tjuvaktiga kan inte ha plats i en regering.
Eller
Citera
2018-09-28, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Patrick är bortstädad inom ett par veckor. What goes around... så utomordentligt girigt och respektlöst mot skattebetalare, finns inget försvar. Särskilt inte om man som han har juristutbildning: många SD-muppar i RD, okända av CSN, skulle kunna skela med ögonen och hävda okunskap. Funkar inte denna gång och han kommer att offras för att tvätta SD:s smutsiga buk. Tack och hej, leverpastej.

Jo det finns ett försvar. Han är moderat i SD förklädnad.
Citera
2018-09-28, 19:28
Medlem
Har han otur upptäcker dom snart att han köpt en Toblerone med... då tvingas han gå enligt praxis i svensk politik.
Citera
2018-09-28, 19:28
Medlem
Är han skyldig ska han avgå oavsett vilket parti han representerar.

Så, nästa man eller kvinna till rakning.
Citera
2018-09-28, 19:33
Bannlyst
Bert Patrick Reslow
1970-05-28-XXXX
Gift med en 49-årig person
Namnregistrering
Personnamn Patrick Reslow Förnamn Bert Patrick Tilltalsnamn Patrick Efternamn Reslow

Agneta Heléne Reslow
1969-04-22-XXXX
Gift med en 48-årig person
Namnregistrering
Personnamn Agneta Heléne Reslow Förnamn Agneta Heléne Efternamn Reslow

https://www.ratsit.se/19690422-Agneta_Helene_Reslow_Klagshamn/bngH1HGtXehx4PQ3E7iitsFmi1m0HelfJHX6PSg2rKQ#person uppgifter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in