2018-09-28, 09:46
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evinta
Du är inte gay, du är en dumpad, bitter liten man som aldrig får ligga. Det lyser igenom i ditt kvinnohat och din "forskning" om hur synd det är om alla män.

Män får ligga lika mycket som oss, men inte den typen av män du representerar: Dryga, kvinnohatande, arga, bittra, vulgära män som är besatta av sex.

Tråden handlar inte om honom i person. Sluta upp med det sterotypiska som ni kvinnor gör att angripa en specifik person. Tråden handlar om män överlag. Dumma jävla sliddjurs hora.
Citera
2018-09-28, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Fy fan haha! Lider med dig. Ursäkta att jag skratta men jag kände igen mig från yngre år när tjockisar var ett alternativ för att få ligga mer frekvent. Däremot ändrat mig helt på den punkten.

Det är lite så som det ser ut idag om man inte är supersnygg. "Ta chansen" precis det många gör i brist på något vettigt. Eftersom din torka varat i 4 år så kan jag förstå dig att du tog möjligheten. Måste känts bra men samtidigt bittert på samma gång när du väl fick komma loss och ha sex? En tjockis men ändå sex. Måste varit en jobbig situation.
Om man som jag är totalt ointresserad av ons, då blir det ju aldrig att man kommer till skott. Gjorde ett undantag bara, trots allt 4 år sedan sist 😆
Citera
2018-09-28, 11:12
Medlem
Den idioten som skapade tråden. "Får" sex. HahahahahHahHAh. Killar får inte sex. Det är något män förtjänar. Japp, sorry Bois men livet är inte rättvist. Naturen är inte lika snäll som din morsa. Du kan inte suga lite på tutten och få en kram när du misslyckas längre. Väx upp.
Blir så ledsen när jag ser alla supposed-to-be-men. Ingen vilja, tror att alla problem löser sig genom att vika sig eller undvika konfrontationer.

Varför har det blivit såhär?
Jag skulle påstå att vi har det för bra, vi har det för lätt. Detta missförstås som att vi är duktiga och handlingskraftiga, att vi är män som kan klara oss och som arbetar på rätt sätt.

Bam. Verkligheten slår en i ansiktet. Det var samhället som hade fixat livet. Insatt i ett så bra system att personloga ansträngningar är onödiga(Du kan i princip inte ducka upp det idag) Den maskinen som vi kallar samhället är för snäll. Spottar ut pratade och otränade män som inte är redo för världens vassa kanter. Vad gör man då?
Kör upp telefonen och datorn så långt upp i ansiktet att man inte ser vilken jävla loser man är. Vad sägs om att supa skallen av sig varje helg för att få släppa loss det djuret man har stängt in i sina egna kedjor.
Män ser inte kedjorna för man har fullt upp att kollar på HD-porr mellan gaming-sessionerna
Män känner sig misslyckas för man inte får de resultaten som man TYCKER att man förtjänar, då kommer vi tillbaka till början igen. Varför tycker man att man förtjänar ett bra resultat?
För att man har alltid fått det innan. Allt har gött bra hittills, utan ansträngning.
Sluta med det här. Svaret är tidigare ansvar och tidigare utmaningar i livet. Vi är så jävla rädda att misslyckas så ingen försöker på riktigt.

Varför det blir en större skillnad mellan de som har och inte har kvinnor?
Det är samma slit som resten. Samhället går framåt. Kommunikationsmöjligheterna ökar. Världen blir mindre. Bättre verktyg för att hantera system.

I alla sektorer ser vi att resurserna samlas bland de topp-presterande individerna inom ett område. Färre och färre har mer. Det beror på just det jag nämnde i stycket över; världen blir mindre och flera system slås ihop till större system. Och detta bidrar till att det blir ett mindre antal på toppen med allt mer. Det är så fria marknadssystem fungerar. Företag fungerar också så. Det är helt enkelt ett resultat av att man idag har möjligheten att få kontakt med så många mer folk, snabbare.

Tror det är omöjligt att gå tillbaka nu. Internet kommer inte försvinna.
Tror också att vi kommer inse värdet av nära relationer snart. En sådan ojämn fördelning kommer ha svårt att tillfredsställa behoven av meningsfulla relationer och familjebildning. Frågan är hur vi ska hantera dessa problem i framtiden
Citera
2018-09-28, 11:26
Medlem
mortuus82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Yez, de flesta killar får inte ligga pga, är feminister, snälla har tråkiga liv, arbetslösa mm.

Vad händer om knappt någon handlar på din lokala ICA?

Har marknaden sagt att du inte får knulla måste du göra saker om du vill doppa.

Många killar luktar äckligt, vad är det fel på er? parfym och deodorant frecha kläder som du tar ifrån garderoben efter användning kasta i tvätten.

Tuffa till dig lite OBS ingen gangster. Rösten är viktig hur låter du?

Tack för att du läste. TS har rätt.

Dumfan, vanliga hårt arbetande svenska män duger ju inte längre? det är ju allt man läser här hur vanliga män kan inte få till det med feta äckliga wt-morsor med tatueringar och barn ens, då är det väl inte fel på män generellt eller för att svenska tjejer sitter på en pidestal idag?

Självklart om man inte kan ta hand om sin hygien ska man inte förvänta sig att få ett ligg det fattar ju vem som helst men nu är verkligheten inte så.

Fakta:

Fet tjej kan fixa ligg hur lätt som helst

Fet kille kan glömma utan får ta till högerhanden..

eller har jag fel ???
Citera
2018-09-28, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mortuus82
Dumfan, vanliga hårt arbetande svenska män duger ju inte längre? det är ju allt man läser här hur vanliga män kan inte få till det med feta äckliga wt-morsor med tatueringar och barn ens, då är det väl inte fel på män generellt eller för att svenska tjejer sitter på en pidestal idag?

Självklart om man inte kan ta hand om sin hygien ska man inte förvänta sig att få ett ligg det fattar ju vem som helst men nu är verkligheten inte så.

Njja vanliga är just som har förhållande som går på bio, äter något gott mm, jo de har förhållande med likafula/snygga.

DU SOM LÄSER DETTA BEHÖVER vara intressant, tråkig glöm det, va gärna rolig,djup och ska kunna diskutera om allt.

Och är du med en snygg tjej läs 8 poäng och högre var crasy/elak/ med glimten i ögat.

Tack för att ni läser
Citera
2018-09-28, 12:00
Medlem
Evintas avatar
Citat:
Tråden handlar inte om honom i person. Sluta upp med det sterotypiska som ni kvinnor gör att angripa en specifik person. Tråden handlar om män överlag. Dumma jävla sliddjurs hora.

Så när ni går till personangrepp är det helt ok, men när jag ifrågasätter hans sexuella preferenser utifrån vad han skriver är jag en "sliddjurshora"?

Ok, tack då vet jag.
Citera
2018-09-28, 12:04
Medlem
YourVoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Så ser det ut för i princip alla svenska män idag som inte är riktigt snygga. De får nöja sig med träskpaddor långt under deras egna nivå för att alla normalsnygga tjejer ligger på rotation hos 5-10% toppen av män.

Förstå detta, ni är enbart arbetsmyror vid det här laget, skatteslavar som är menade att arbeta och dra in pengarna för att kvinnorna ska få ha kul i sovrummet med en liten liten minoritet av snygga "bad boys" och hunkar.
Snygg behöver man verkligen inte vara, däremot självsaker och uppriktig. Detta eftersom det visar att du inte är lätt att manipulera eller påverka, vilket innebär att du är trygg, pålitlig och står upp för dig själv. "nice guys finish last" eftersom de är för inställsamma och viker sig för lätt, det har ingenting med att vara snäll och trevlig att göra.

EDIT: jag håller dock med om att många tjejer (inte bara i sverige) har en otroligt sned bild och förväntar sig att typ Channing Tatum ska komma och fria när de jobbar som kassörska på ICA.
Citera
2018-09-28, 13:11
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Det är en av de mest intressanta aspekterna i de här trådarna. Hur lång tid tar det innan kvinnorna börjar med personangrepp?

Det sker alltid här, men nästan aldrig i andra forumdelar. Tänk följande.

"Bensinskatten är för hög, det är ett problem för de som bor utanför storstäderna och för Sveriges ekonomi."- Din korkade jävla lantis, flytta in till stan då om det är så jobbigt för dig.

"En stor del av Sveriges befolkning äter för mycket socker, vad ska vi göra åt problemet?"- Bara för att du är en fetknopp som inte orkar träna eller hålla koll på kosten. Det är inte sockret som är problemet, det är dig det är fel på.

De påhoppen framstår som helt sinnesrubbade och skulle aldrig förekomma i en större skala.

Däremot när det börjar handla om kvinnans sexuella makt då haglar personangreppen från kvinnorna i trådarna.
Citera
2018-09-28, 13:16
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggLinus
Den idioten som skapade tråden. "Får" sex. HahahahahHahHAh. Killar får inte sex. Det är något män förtjänar. Japp, sorry Bois men livet är inte rättvist. Naturen är inte lika snäll som din morsa. Du kan inte suga lite på tutten och få en kram när du misslyckas längre. Väx upp.
Blir så ledsen när jag ser alla supposed-to-be-men. Ingen vilja, tror att alla problem löser sig genom att vika sig eller undvika konfrontationer.

Varför har det blivit såhär?
Jag skulle påstå att vi har det för bra, vi har det för lätt. Detta missförstås som att vi är duktiga och handlingskraftiga, att vi är män som kan klara oss och som arbetar på rätt sätt.

Bam. Verkligheten slår en i ansiktet. Det var samhället som hade fixat livet. Insatt i ett så bra system att personloga ansträngningar är onödiga(Du kan i princip inte ducka upp det idag) Den maskinen som vi kallar samhället är för snäll. Spottar ut pratade och otränade män som inte är redo för världens vassa kanter. Vad gör man då?
Kör upp telefonen och datorn så långt upp i ansiktet att man inte ser vilken jävla loser man är. Vad sägs om att supa skallen av sig varje helg för att få släppa loss det djuret man har stängt in i sina egna kedjor.
Män ser inte kedjorna för man har fullt upp att kollar på HD-porr mellan gaming-sessionerna
Män känner sig misslyckas för man inte får de resultaten som man TYCKER att man förtjänar, då kommer vi tillbaka till början igen. Varför tycker man att man förtjänar ett bra resultat?
För att man har alltid fått det innan. Allt har gött bra hittills, utan ansträngning.
Sluta med det här. Svaret är tidigare ansvar och tidigare utmaningar i livet. Vi är så jävla rädda att misslyckas så ingen försöker på riktigt.

Varför det blir en större skillnad mellan de som har och inte har kvinnor?
Det är samma slit som resten. Samhället går framåt. Kommunikationsmöjligheterna ökar. Världen blir mindre. Bättre verktyg för att hantera system.

I alla sektorer ser vi att resurserna samlas bland de topp-presterande individerna inom ett område. Färre och färre har mer. Det beror på just det jag nämnde i stycket över; världen blir mindre och flera system slås ihop till större system. Och detta bidrar till att det blir ett mindre antal på toppen med allt mer. Det är så fria marknadssystem fungerar. Företag fungerar också så. Det är helt enkelt ett resultat av att man idag har möjligheten att få kontakt med så många mer folk, snabbare.

Tror det är omöjligt att gå tillbaka nu. Internet kommer inte försvinna.
Tror också att vi kommer inse värdet av nära relationer snart. En sådan ojämn fördelning kommer ha svårt att tillfredsställa behoven av meningsfulla relationer och familjebildning. Frågan är hur vi ska hantera dessa problem i framtiden
Jag håller helt och hållet med. En bra analys. Internet har slagit ut de barriär som fanns innan gällande männen på toppen och kvinnorna generellt sett. Isoleringar som nattklubbar, arbetsplatser eller kompisgäng finns inte längre
Senast redigerad av ricardo22 2018-09-28 kl. 13:19.
Citera
2018-09-28, 13:26
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Så när ni går till personangrepp är det helt ok, men när jag ifrågasätter hans sexuella preferenser utifrån vad han skriver är jag en "sliddjurshora"?

Ok, tack då vet jag.

Det sistnämnda jag skrev var bara för att ge mitt inlägg mer effekt. Varför ska du ifrågasätta om han är bög eller inte? Vad gör dig rätten att göra det? Som sagt tråden handlar varken om mig, honom eller någon annan man specifikt i tråden. Läs frågeställningen. Ni kvinnor har en förmåga att varje jävla gång få det att handla om en specifik person som skriver i tråden när det inte passar er agenda när det kommer till frågor inom dejting/det sexuella mellan man och kvinna.

Diskutera sakfrågan istället för att måla in dig i ett hörn lilla slidddjur mutta.
Citera
2018-09-28, 13:36
Medlem
Evintas avatar
Citat:
Det sistnämnda jag skrev var bara för att ge mitt inlägg mer effekt. Varför ska du ifrågasätta om han är bög eller inte? Vad gör dig rätten att göra det? Som sagt tråden handlar varken om mig, honom eller någon annan man specifikt i tråden. Läs frågeställningen. Ni kvinnor har en förmåga att varje jävla gång få det att handla om en specifik person som skriver i tråden när det inte passar er agenda när det kommer till frågor inom dejting/det sexuella mellan man och kvinna.

Diskutera sakfrågan istället för att måla in dig i ett hörn lilla slidddjur mutta.

Det är ju det jag har försökt. Men ni kränkta, kvinnohatare kapar ju alla trådar och sitter och dunkar varandra i ryggen. "Gud vad synd det är om oss som aldrig får ligga, alla tjejer är dumma i huvudet".
Det är otroligt patetiskt och väldigt tröttsamt.
Citera
2018-09-28, 14:40
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Det är ju det jag har försökt. Men ni kränkta, kvinnohatare kapar ju alla trådar och sitter och dunkar varandra i ryggen. "Gud vad synd det är om oss som aldrig får ligga, alla tjejer är dumma i huvudet".
Det är otroligt patetiskt och väldigt tröttsamt.

Nej det försöker du inte alls. Du precis som en majoritet av kvinnorna blir så jävla bajsnödiga så fort som detta ämne i tråden diskuteras. Ja egentligen varför ska du/ni ens bry er för ni har liksom manegen krattad framför er för att ni föddes med en fitta mellan benen gällande relationer med motsatta könet.

Om du hade kunnat testa vara en man för en kortare tid så hade det förmodligen slutat med psykiskt nervsammanbrott alt självmord. Men serru vi män biter ihop. Du skulle aldrig klara av det vara en man i ens en vecka i dejtingvärlden utan att gå under totalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in