2018-09-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Jag är gay, jag får hur mycket sex jag vill, detta handlar inte om MIG, vad i helvete är det med er kvinnor att ALLTID gå in på personen? Ni klarar verkligen inte av att diskutera sakfrågan va?

Barn.
Eftersom du är gay så är det väl inte relevant vad andra män och kvinnor. Att vilja tillbaka till 50-talet där du knappast skulle kunna berätta att du var gay med tanke på att det var olagligt fram till 1944 men fortfarande fram till 80-talet ansågs vara en psykisk störning verkar inte som en bra idé.
Citera
2018-09-27, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Eftersom du är gay så är det väl inte relevant vad andra män och kvinnor. Att vilja tillbaka till 50-talet där du knappast skulle kunna berätta att du var gay med tanke på att det var olagligt fram till 1944 men fortfarande fram till 80-talet ansågs vara en psykisk störning verkar inte som en bra idé.

Håll dig till ämnet säger jag, hynda. De 2 aktiva kvinnorna i tråden glider ifrån ämnet HELA TIDEN. HÅLL ER TILL SAKFRÅGAN, VARFÖR måste ni om och om och om igen bekräfta stereotypen om kvinnan?

Herregud, komiskt i alla fall
Citera
2018-09-27, 18:11
Medlem
MissTortoises avatar
Citat:
Håll dig till ämnet säger jag, hynda. De 2 aktiva kvinnorna i tråden glider ifrån ämnet HELA TIDEN. HÅLL ER TILL SAKFRÅGAN, VARFÖR måste ni om och om och om igen bekräfta stereotypen om kvinnan?

Du är uppenbarligen handikappad? Tycker synd om dig!
Citera
2018-09-27, 18:23
Medlem
MrStrids avatar
Bara massa neckbeard teorier! Anledningen till att ni inte får knulla är för ni är värdelösa fula tjocka alternativt dumma jävla människor! Men men, det är en del av det naturliga urvalet de dåliga generna från dessa beta äckel kommer i sinom tid avlas bort då fruntimmer inte är intresserade av er losers!

Så väx upp och bli män på riktigt eller förbli sexlösa undermänniskor!
Så nu ska jag knäcka en öl och vänta tills petita lilla frugan kommer hem så ska hon få smaka snase
Citera
2018-09-27, 18:25
Medlem
Citat:

Håller mig till ämnet det är du som inbillar dig att om vi återgick till 50-talet så skulle de som misslyckas med relationer lyckas genom att hitta någon att gifta sig, sex utanför äktenskap var ju då uteslutet. Kvinnor på 50-talet valde bort män som de inte kunde tänka sig att leva tillsammans med hela livet och valde hellre att satsa på att bli sjuksköterska eller lärarinna yrken där kvinnan förväntades vara ogift.

Varför tror du att singlar som inte lyckas med kvinnor ens för en dejt skulle lyckas bli gift om vi hade normer som på 50-talet
Citera
2018-09-27, 21:45
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Killar kan inte vara slampor, ditt korkade mähä.
.

Killar kan visst vara slampor, enda skillnaden är att i deras fall så kallas det häradsbetäckare eller liknande. Så vem är det som är ett korkat mähä egentligen?
Citera
2018-09-27, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTortoise
Precis det där är det som stör mig också
Stenåldern förlorar allt, förutom kvinnans existens. Man undrar ju varför kvinnor inte föddes lobotomerade så de var mer passande för sin roll som tomma knulldockor?

Bra att va bög om man hatar kvinnor
Citera
2018-09-28, 00:45
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Hade inte sex på cirka 4 år, bröt torkan för ca 2 månader sedan, med en kvinna som förvisso såg okej ut, men som var överviktig och helt klart under min standard. Hade egentligen inte tänkt ha sex igen förrän jag hittat mig en flickvän, men tog chansen när den dök upp. Var knappt värt det.

Fy fan haha! Lider med dig. Ursäkta att jag skratta men jag kände igen mig från yngre år när tjockisar var ett alternativ för att få ligga mer frekvent. Däremot ändrat mig helt på den punkten.

Det är lite så som det ser ut idag om man inte är supersnygg. "Ta chansen" precis det många gör i brist på något vettigt. Eftersom din torka varat i 4 år så kan jag förstå dig att du tog möjligheten. Måste känts bra men samtidigt bittert på samma gång när du väl fick komma loss och ha sex? En tjockis men ändå sex. Måste varit en jobbig situation.
Citera
2018-09-28, 07:15
Medlem
Evintas avatar
Citat:
Jag är gay, jag får hur mycket sex jag vill, detta handlar inte om MIG, vad i helvete är det med er kvinnor att ALLTID gå in på personen? Ni klarar verkligen inte av att diskutera sakfrågan va?

Barn.

Du är inte gay, du är en dumpad, bitter liten man som aldrig får ligga. Det lyser igenom i ditt kvinnohat och din "forskning" om hur synd det är om alla män.

Män får ligga lika mycket som oss, men inte den typen av män du representerar: Dryga, kvinnohatande, arga, bittra, vulgära män som är besatta av sex.
Citera
2018-09-28, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evinta
Du är inte gay, du är en dumpad, bitter liten man som aldrig får ligga. Det lyser igenom i ditt kvinnohat och din "forskning" om hur synd det är om alla män.

Män får ligga lika mycket som oss, men inte den typen av män du representerar: Dryga, kvinnohatande, arga, bittra, vulgära män som är besatta av sex.

Fortfarande påhopp på personen i ditt första stycke.

"Män får ligga lika mycket som oss, men inte den typen av män du representerar" - kan trådens rubrik handla om dom män/killar som du påstår att Svarigrad representerar?
Citera
2018-09-28, 08:21
Medlem
Evintas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Fortfarande påhopp på personen i ditt första stycke.

"Män får ligga lika mycket som oss, men inte den typen av män du representerar" - kan trådens rubrik handla om dom män/killar som du påstår att Svarigrad representerar?

Stackars Svarigrad? Mannen som dagligen skriver i versaler att jag och alla andra kvinnor är lobotomerade psykfall som borde gå och dö någonstans. Att vi inte har någon talan för att vi är lägre stående varelser.

Det står uttryckligen majoriteten av killar och hela tråden behandlar problemet som att det är ett internationellt fenomen att 2% av männen får ligga med oss (som är horor) hur mycket de vill medan resten går utan.

Kom igen.
Citera
2018-09-28, 08:31
Bannlyst
Yez, de flesta killar får inte ligga pga, är feminister, snälla har tråkiga liv, arbetslösa mm.

Vad händer om knappt någon handlar på din lokala ICA?

Har marknaden sagt att du inte får knulla måste du göra saker om du vill doppa.

Många killar luktar äckligt, vad är det fel på er? parfym och deodorant frecha kläder som du tar ifrån garderoben efter användning kasta i tvätten.

Tuffa till dig lite OBS ingen gangster. Rösten är viktig hur låter du?

Tack för att du läste. TS har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in