2018-09-27, 08:56
Medlem
Danneliuss avatar
Vem är den misstänkta som dött?
Citera
2018-09-27, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius

Det har spekulerats i tråden men inget tydligt svar. Någon borde ju veta så bra fråga. Kommer ju inget svar från polisen för denna utredning kommer aldrig leda till åtal vad jag tror.
Citera
2018-09-27, 09:36
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det har spekulerats i tråden men inget tydligt svar. Någon borde ju veta så bra fråga. Kommer ju inget svar från polisen för denna utredning kommer aldrig leda till åtal vad jag tror.
märkligt då en som har bollar och hjärna nog att fixa en sådan hit borde väl många veta vem det är..
Citera
2018-09-27, 09:50
Medlem
Citat:
märkligt då en som har bollar och hjärna nog att fixa en sådan hit borde väl många veta vem det är..

Ja men för ovanlighetens skull så har väl flera personer disciplinen att hålla käften -ibland kompisar och med skryt om agerandet inför andra. Det är ju garanterat största anledningen till att alla vet i dessa kretsar vem som dödat vem och att den som dödar idag senare med stor sannolikhet dödas imorgon så att säga. Problemet är ju inte att polisen vet saker de inte kan bevisa utan problemet för dessa personer är ju att de gör saker och skryter om det för att sedan få en klassisk ”tillbaka-kaka” och mördas, ja eller som i detta fall när de sopade bort två sk skurkar, en statist och en liten dotter till ena skurken. Kan tänka mig att det täppte till käften på en del.

De som har misstänkts för detta har ju garanterat egna barn i vissa fall och de inser väl med lätthet att liknande kan inträffa deras barn. Familjen är ju något svårare att skydda än sig själv. Dyrare att skydda med.

Men ni som har lite koll, vem kan den avlidne huvudmisstänkte vara?
Citera
2018-09-27, 12:09
Medlem
Citat:

Vart läser du om ”misstänkt” som dött?
Citera
2018-09-27, 12:14
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Vart läser du om ”misstänkt” som dött?
Sista inlägget på förra sidan.
Citera
2018-09-27, 12:14
Medlem
Citat:
Kan ju inte finnas så många att välja på heller. Att ha nog med bollar och hjärna för att spränga små barn är väl förhoppningsvis endast en mycket exklusiv krets förunnat.
Citera
2018-09-27, 12:24
Medlem
Dålig stil av gangsters att kola vippen innan dom har blivit lagförda och vederbörligen straffade. Ingen moral alls.
Citera
2018-09-28, 07:54
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Kan ju inte finnas så många att välja på heller. Att ha nog med bollar och hjärna för att spränga små barn är väl förhoppningsvis endast en mycket exklusiv krets förunnat.
Jag är övertygad att flickan var ett oplanerat misstag...
Citera
2018-09-28, 10:05
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Jag är övertygad att flickan var ett oplanerat misstag...

och jag är övertygad att det är en bomb som dom själva hade med sig som exploderade
Citera
2018-09-28, 10:15
Medlem
Citat:

Mazdak V , Frölunda
Citera
2018-09-28, 10:28
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
och jag är övertygad att det är en bomb som dom själva hade med sig som exploderade
Polisen håller inte med dig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in