Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Är det en slump eller tänker svensk public service ge sig in i ett ”kulturkrig” med Kina? Fortsättning lär följa...
Vad vi ser är en samordnad attack inifrån den svenska staten mot Kina – en attack som pågått under en längre tid.
Men man frågar sig vilka i den svenska staten som ligger bakom detta - då en sådan kampanj är dömd att förloras?
Är det dem som är betalda av CIA, som helt klart är involverad i andra svenska operationer mot Kina - som t ex Min Guhai, Jojje Olsson, Peter Dahlin osv., hela bunten som under svensk flagg bedriver en CIA-kampanj mot Kina.
För att inte se att detta är en orkestrerad kampanj måste man vara blind:
1. Först ger sig polismakten på kinesiska turister, dumpar dem vid en kyrkogård mitt i kalla höstnatten ute i periferin, gamla och sjuka äldre människor. Detta är ett klart brott mot allt vad mänskliga rättigheter är, människor som vare sig är misstänkta för något brott eller delgiven sådan - vilket hade krävt tolk och ambassaden inkopplad. Istället väjer statens långa arm att helt groteskt dumpa dem vid Skogskyrkogården.
2. Sedan följer kommentarer och läckor från officiella svenska representanter, som s.a.s. "står regeringen nära" - och påstår att Kineserna är upprörda därför att Sverige protesterat mot behandlingen av en svensk medborgare, Min Guhai, som begått brott i Kina och som även erkänt dessa brott - vilket är absurditet nummer 2. Istället för att fokusera på hur polisen behandlar oskyldiga äldre människor, så bygger staten upp en konspirationsteori – påhejad av nyttiga idioter inom media och av personer t ex i denna FB-tråd.
3. Därutöver kommer den svenska staten med ett grovt rasistiskt påhopp på kineserna genom sin television i ett sk. underhållningsprogram, kastar således skit på Kina och kineserna på sedvanligt stereotypiskt rasistiskt maner även fast det hela börjat med att den svenska statens fascistiska och rasistiska polis begått ett grovt övertramp.
Att Sverige kommer att förlora hundratals miljoner i uteblivna investeringar, utebliven försäljning och utebliven turism på denna troliga CIA-operation är givet, men vad bryr sig CIAs underhuggare om detta? Inte ett dyft. De är landsförrädare.