• 1
  • 2
2018-08-28, 21:35
Medlem
Latexkings avatar
Tog en promenad till kanda gatan i Las Palmas mest fr att se om det var s illa stllt med kvinnorn som det sgs. Klockan var runt 11:00 och hett som tusan och snart sg jag frsta kvinnan som stod i drrppningen "hola" det var en ldre fetlagd kvinna som hade formen av en ltunna och hennes kompis var ocks i 40-rs ldern samma kropp...

Jag skyndade snabbt vidare, verlag s var det glest med kvinnor. Vid ett parti av gatan var det massor med skrp och en uppenbart pverkad kvinna skrnade till sina kompisar och korsade gatan. Fick dliga vibbar och tog en parallelgata fr att unvika dessa orovckande individer, drefter svngde jag in p p gatan igen. En kurvig latino tjej p runt 30r frgade om jag ville "sexy times", hon sg bra ut och hade massiva tuttar och stor rv med smal midja, nja den var mindre n brsten och rumpan Trots att hon var kraftig s var det fast i hullet s att sga. Den tajta stramande svarta klnningen lmnade inget till fantasin, luktade gott och upplevdes ren. Vilket frvnade mig sett till omrdet.

"30Euros mr"

Vad ingr i detta? Med knaglig engelska s var det 20min med BJ o Knull erbjd ven 3kant med sin oatraktiva tjocka kompis men det avstog jag ifrn. Tnkte va fan hur illa kan det vara, bara 30 euros s jag fljde med in till rummet och kldde av mig. Drinne s tvttade hon av mitt kn och kldde av sig alla klder och tvttade sig ocks inte fr jag trodde att det behvdes men ett bra tecken. Brjade knna p de tunna fasta brsten och letade mig ner mot hennes rakade kn, lillemannen fick resning och vi vergick till sngen. Kondomen togs snabbt fram och i en snabb rrelse s trdde hon p kondomen med munnen samtidigt som hon brjade suga. Var sdr att bli sugen med gummi men jag lekte med tuttarna och smekte musen.

En kort stund senare var det redo fr "sexy time", grenslade mig och frde in snoppen, red lngsamt och kade farten. Brsten guppade och jag slickade och lekte med de stora brstvrtorna som blev strre allt eftersom. Tnkte att med den stora rven s mste jag ta henne bakifrn kan inte missa detta tillflle. Vi bytte stllning och jag smekte vaginan och frde drefter in den pulserande stenhrda kuken i henne feta rv. Brjade lngsamt, stnen blev mer hgljuda allt eftersom jag trngde in djupare och snabbare. Smack, smack lt det nr jag pumpade frenetiskt samtidigt som jag tittat in i spegel som var i snggaveln, med ett tast grepp kring hennes hfter gjorde jag mina sista juck och sprutade jag i henne.

Betyg 4/5
Stt ansikte, kurvor p rtta stllena ganska kort tjej p max 1,60

Drefter tackade jag fr mig och begav mig ut i sommarhettan, fr att kpa en dricka.

tervnde en timme senare till samma gatan med det blir nsta inlgg
Citera
2018-08-28, 22:00
Medlem
Latexkings avatar
En timme senare var jag tillbaka p samma gata.

S billigt som frra tjejen var knde jag att det kanske gr att orka med en tjej till.
Sg tv smala tjejer med hyvsade brst, ena var en rugguggla medans den var ganska st. Sm avklippta Jeans och en liten topp som knappt klarade av att tcka den trevliga bysten, ven hr var det 30 fr 20min.

Samma procedur som frra gngen, betalade frst och sen tog jag av mina klder. Rengrning av knet p mig och henne sen vnde hon sig om och jag tryckte min kropp mot hennes baksida, erotiskt/frfrsikt gned hon sig mot mig och se dr d var det dags fr kondom Samma grej hr ocks brjade rida och jag vergick till att ta henne bakifrn. Vid ett tillflle s brjade mitt ben krampa och vi bytte stllning. Kanske var fr mycket med 2 tjejer p s kort tid..

La mig p rygg och lite mer sug, sen red hon mig s jag sg rven guppa upp och ner. Knnde mig sliten och var inte nrheten av att komma och dr var tiden slut. Fan ocks. Betalade 25 till och vi krde missonren tills jag inte orkade med och hon red mig igen, fast denna gngen var det mer porr-style hrdare och inte gnida 2-4cm. utan upp och ner 10cm och sen avslutade vi med BJ och snabb avrunkning.

Betyg 5/5
Kostade lite mer men hon var riktigt bra i sngen och vilken kropp!! Berttade att hon var frn Marocco kunde vldigt dlig engelska men krlekens sprk kunde hon

Total kostnad var 55 och hon fick jobba sig svettig fr jag var ganska trtt efter frsta tjejer. Skulle grna terkomma till denna prla.

Calle Molino de Viento heter gatan och verlag s var det f snygga tjejer med det finns ngra guldkorn och man har tur och r dr i rtt tid. Kan tnka mig att p kvllen s r de bsta tjejerna upptagna men mitt p dagen kan de fortfarande vara ledig.
Citera
2018-09-19, 11:40
Medlem
Lter ju som ett riktigt bra pris fr dessa trevliga kvinnor. Tog du med dem hem till ditt hotell eller har de egna rum i nrheten?
Citera
2018-09-22, 11:12
Medlem
Latexkings avatar
Tog inte med ngra till mitt hotell utan allt skedde p samma gata, Kvinnorna stod i drrppningen och det fanns privata rum inne i byggnaderna. Rummen kostade inget extra utan de ingick i priset. Tror inte att jag skulle vga mig dit p kvllen eller natten utan endast g dit p dagen omrdet r inte direkt vackert. Mycket grafitti p vggarna och allmnt eftersatt.

Upplevde kvinnorna som jobbade nyktra och inte pverkade av droger, gillade verkligen att man snabbt kunde slla bort de mindre attraktiva och enbart ta de bsta. Som att vlja frukt i affren...

Det var s billigt att jag inte ens frskte att pruta utan tyckte det var helt okej pris och flickorna var hyvsade p att fejkstna
Citera
2018-09-24, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latexking
Tog inte med ngra till mitt hotell utan allt skedde p samma gata, Kvinnorna stod i drrppningen och det fanns privata rum inne i byggnaderna. Rummen kostade inget extra utan de ingick i priset. Tror inte att jag skulle vga mig dit p kvllen eller natten utan endast g dit p dagen omrdet r inte direkt vackert. Mycket grafitti p vggarna och allmnt eftersatt.

Upplevde kvinnorna som jobbade nyktra och inte pverkade av droger, gillade verkligen att man snabbt kunde slla bort de mindre attraktiva och enbart ta de bsta. Som att vlja frukt i affren...

Det var s billigt att jag inte ens frskte att pruta utan tyckte det var helt okej pris och flickorna var hyvsade p att fejkstna

Tack fr svar! Det lter ju som ett riktigt bra upplgg. Var rummen hyfsat frscha?
Citera
2018-09-26, 21:30
Medlem
Latexkings avatar
Rummen var ganska trista och mrka bara en dubbelsng och ett nattduksbord. verkastet var rent s jag hoppas/tror att de byter mellan kunderna...jag var dr tidigt(frsta kund) s jag vet inte hur det r senare p kvllen. Rummen var rena och frsch men vldigt enkla. S ha inte fr hga frhoppningar
Citera
2018-09-26, 23:09
Medlem
PilsnerKalles avatar
Kollade upp gatan p Google Maps.

Sitter en tjej i varje ppning dr, r det dessa ingngarna du snackar om? Det ser ju risigt ut rent generellt, sen vet jag att standarden kan va avvikande verlag p sdana orter. Hur upplevde du tryggheten verlag i dessa miljer?
Citera
2018-09-26, 23:43
Medlem
r allt samlat p en o samma gata eller r det ett district?
Citera
2018-09-27, 20:19
Medlem
Latexkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerKalle
Kollade upp gatan p Google Maps.

Sitter en tjej i varje ppning dr, r det dessa ingngarna du snackar om? Det ser ju risigt ut rent generellt, sen vet jag att standarden kan va avvikande verlag p sdana orter. Hur upplevde du tryggheten verlag i dessa miljer?

Det stmmer det r dessa "ppningar" som r ingngarna, ja det var inte lyxhotell direkt men bortsett frn graffitin s var det som butikslokaler med privata rum. Var bara dr p dagen s jag vet inte vad man kan frvnta sig p ntterna, knnde mig trygg och fick bra vibbar frn tjejerna. Omrdet i sig r som du ser ganska trist men eftersom jag skulle knulla och inte kpa bostad dr s fick det g
Citera
2018-09-27, 20:20
Medlem
Latexkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
r allt samlat p en o samma gata eller r det ett district?
Var enbart den gatan, sg inte ngra flickor p sidogatorna men kan inte sga skert ngon annan kanske har bttre koll?
Citera
2018-09-28, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latexking
Var enbart den gatan, sg inte ngra flickor p sidogatorna men kan inte sga skert ngon annan kanske har bttre koll?
ok...massa r sedan jag var dr
Citera
2018-12-03, 20:41
Bannlyst
Lg den uppe i en backe, till vnster om Las Canteras stranden?
Varit dr fr 40 r sen knullat kanariefetton.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in