Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-28, 21:35
  #1
Medlem
Latexkings avatar
Tog en promenad till ökanda gatan i Las Palmas mest för att se om det var så illa ställt med kvinnorn som det sägs. Klockan var runt 11:00 och hett som tusan och snart såg jag första kvinnan som stod i dörröppningen "hola" det var en äldre fetlagd kvinna som hade formen av en öltunna och hennes kompis var också i 40-års åldern samma kropp...

Jag skyndade snabbt vidare, överlag så var det glest med kvinnor. Vid ett parti av gatan var det massor med skräp och en uppenbart påverkad kvinna skränade till sina kompisar och korsade gatan. Fick dåliga vibbar och tog en parallelgata för att unvika dessa oroväckande individer, därefter svängde jag in på på gatan igen. En kurvig latino tjej på runt 30år frågade om jag ville "sexy times", hon såg bra ut och hade massiva tuttar och stor röv med smal midja, nåja den var mindre än brösten och rumpan Trots att hon var kraftig så var det fast i hullet så att säga. Den tajta åstramande svarta klänningen lämnade inget till fantasin, luktade gott och upplevdes ren. Vilket förvånade mig sett till området.

"30Euros mr"

Vad ingår i detta? Med knaglig engelska så var det 20min med BJ o Knull erbjöd även 3kant med sin oatraktiva tjocka kompis men det avstog jag ifrån. Tänkte va fan hur illa kan det vara, bara 30 euros så jag följde med in till rummet och klädde av mig. Därinne så tvättade hon av mitt kön och klädde av sig alla kläder och tvättade sig också inte för jag trodde att det behövdes men ett bra tecken. Började känna på de tunna fasta brösten och letade mig ner mot hennes rakade kön, lillemannen fick resning och vi övergick till sängen. Kondomen togs snabbt fram och i en snabb rörelse så trädde hon på kondomen med munnen samtidigt som hon började suga. Var sådär att bli sugen med gummi men jag lekte med tuttarna och smekte musen.

En kort stund senare var det redo för "sexy time", grenslade mig och förde in snoppen, red långsamt och ökade farten. Brösten guppade och jag slickade och lekte med de stora bröstvårtorna som blev större allt eftersom. Tänkte att med den stora röven så måste jag ta henne bakifrån kan inte missa detta tillfälle. Vi bytte ställning och jag smekte vaginan och förde därefter in den pulserande stenhårda kuken i henne feta röv. Började långsamt, stönen blev mer högljuda allt eftersom jag trängde in djupare och snabbare. Smack, smack lät det när jag pumpade frenetiskt samtidigt som jag tittat in i spegel som var i sänggaveln, med ett tast grepp kring hennes höfter gjorde jag mina sista juck och sprutade jag i henne.

Betyg 4/5
Sött ansikte, kurvor på rätta ställena ganska kort tjej på max 1,60

Därefter tackade jag för mig och begav mig ut i sommarhettan, för att köpa en dricka.

Återvände en timme senare till samma gatan med det blir nästa inlägg
Citera
2018-08-28, 22:00
  #2
Medlem
Latexkings avatar
En timme senare var jag tillbaka på samma gata.

Så billigt som förra tjejen var kände jag att det kanske går att orka med en tjej till.
Såg två smala tjejer med hyvsade bröst, ena var en rugguggla medans den var ganska söt. Små avklippta Jeans och en liten topp som knappt klarade av att täcka den trevliga bysten, även här var det 30 € för 20min.

Samma procedur som förra gången, betalade först och sen tog jag av mina kläder. Rengörning av könet på mig och henne sen vände hon sig om och jag tryckte min kropp mot hennes baksida, erotiskt/förförsikt gned hon sig mot mig och se där då var det dags för kondom Samma grej här också började rida och jag övergick till att ta henne bakifrån. Vid ett tillfälle så började mitt ben krampa och vi bytte ställning. Kanske var för mycket med 2 tjejer på så kort tid..

La mig på rygg och lite mer sug, sen red hon mig så jag såg röven guppa upp och ner. Kännde mig sliten och var inte närheten av att komma och där var tiden slut. Fan också. Betalade 25€ till och vi körde missonären tills jag inte orkade med och hon red mig igen, fast denna gången var det mer porr-style hårdare och inte gnida 2-4cm. utan upp och ner 10cm och sen avslutade vi med BJ och snabb avrunkning.

Betyg 5/5
Kostade lite mer men hon var riktigt bra i sängen och vilken kropp!! Berättade att hon var från Marocco kunde väldigt dålig engelska men kärlekens språk kunde hon

Total kostnad var 55€ och hon fick jobba sig svettig för jag var ganska trött efter första tjejer. Skulle gärna återkomma till denna pärla.

Calle Molino de Viento heter gatan och överlag så var det få snygga tjejer med det finns några guldkorn och man har tur och är där i rätt tid. Kan tänka mig att på kvällen så är de bästa tjejerna upptagna men mitt på dagen kan de fortfarande vara ledig.
Citera
2018-09-19, 11:40
  #3
Medlem
Låter ju som ett riktigt bra pris för dessa trevliga kvinnor. Tog du med dem hem till ditt hotell eller har de egna rum i närheten?
Citera
2018-09-22, 11:12
  #4
Medlem
Latexkings avatar
Tog inte med några till mitt hotell utan allt skedde på samma gata, Kvinnorna stod i dörröppningen och det fanns privata rum inne i byggnaderna. Rummen kostade inget extra utan de ingick i priset. Tror inte att jag skulle våga mig dit på kvällen eller natten utan endast gå dit på dagen området är inte direkt vackert. Mycket grafitti på väggarna och allmänt eftersatt.

Upplevde kvinnorna som jobbade nyktra och inte påverkade av droger, gillade verkligen att man snabbt kunde sålla bort de mindre attraktiva och enbart ta de bästa. Som att välja frukt i affären...

Det var så billigt att jag inte ens försökte att pruta utan tyckte det var helt okej pris och flickorna var hyvsade på att fejkstöna
Citera
2018-09-24, 17:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latexking
Tog inte med några till mitt hotell utan allt skedde på samma gata, Kvinnorna stod i dörröppningen och det fanns privata rum inne i byggnaderna. Rummen kostade inget extra utan de ingick i priset. Tror inte att jag skulle våga mig dit på kvällen eller natten utan endast gå dit på dagen området är inte direkt vackert. Mycket grafitti på väggarna och allmänt eftersatt.

Upplevde kvinnorna som jobbade nyktra och inte påverkade av droger, gillade verkligen att man snabbt kunde sålla bort de mindre attraktiva och enbart ta de bästa. Som att välja frukt i affären...

Det var så billigt att jag inte ens försökte att pruta utan tyckte det var helt okej pris och flickorna var hyvsade på att fejkstöna

Tack för svar! Det låter ju som ett riktigt bra upplägg. Var rummen hyfsat fräscha?
Citera
2018-09-26, 21:30
  #6
Medlem
Latexkings avatar
Rummen var ganska trista och mörka bara en dubbelsäng och ett nattduksbord. Överkastet var rent så jag hoppas/tror att de byter mellan kunderna...jag var där tidigt(första kund) så jag vet inte hur det är senare på kvällen. Rummen var rena och fräsch men väldigt enkla. Så ha inte för höga förhoppningar
Citera
2018-09-26, 23:09
  #7
Medlem
PilsnerKalles avatar
Kollade upp gatan på Google Maps.

Sitter en tjej i varje öppning där, är det dessa ingångarna du snackar om? Det ser ju risigt ut rent generellt, sen vet jag att standarden kan va avvikande överlag på sådana orter. Hur upplevde du tryggheten överlag i dessa miljöer?
Citera
2018-09-26, 23:43
  #8
Medlem
Är allt samlat på en o samma gata eller är det ett district?
Citera
2018-09-27, 20:19
  #9
Medlem
Latexkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerKalle
Kollade upp gatan på Google Maps.

Sitter en tjej i varje öppning där, är det dessa ingångarna du snackar om? Det ser ju risigt ut rent generellt, sen vet jag att standarden kan va avvikande överlag på sådana orter. Hur upplevde du tryggheten överlag i dessa miljöer?

Det stämmer det är dessa "öppningar" som är ingångarna, ja det var inte lyxhotell direkt men bortsett från graffitin så var det som butikslokaler med privata rum. Var bara där på dagen så jag vet inte vad man kan förvänta sig på nätterna, kännde mig trygg och fick bra vibbar från tjejerna. Området i sig är som du ser ganska trist men eftersom jag skulle knulla och inte köpa bostad där så fick det gå
Citera
2018-09-27, 20:20
  #10
Medlem
Latexkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Är allt samlat på en o samma gata eller är det ett district?
Var enbart den gatan, såg inte några flickor på sidogatorna men kan inte säga säkert någon annan kanske har bättre koll?
Citera
2018-09-28, 00:58
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latexking
Var enbart den gatan, såg inte några flickor på sidogatorna men kan inte säga säkert någon annan kanske har bättre koll?
ok...massa år sedan jag var där
Citera
2018-12-03, 20:41
  #12
Avstängd
Eskil-Praserts avatar
Låg den uppe i en backe, till vänster om Las Canteras stranden?
Varit där för 40 år sen å knullat kanariefetton.....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback