Citat:
Kan inte sluta fundera på varför SD fortsatte att umgås med LW.
LW har anmält honom två gånger till polisen, EGT skriver att LW pratat skit om honom till andra...
Hade någon anmält mig felaktigt så hade jag inte valt att umgås med den personen...
Jag tror att LW hade något på honom som inte skulle komma fram.
Ställde denna fråga till EGT om hen hade någon tanke... dock inte fått svar...
LW har anmält honom två gånger till polisen, EGT skriver att LW pratat skit om honom till andra...
Hade någon anmält mig felaktigt så hade jag inte valt att umgås med den personen...
Jag tror att LW hade något på honom som inte skulle komma fram.
Ställde denna fråga till EGT om hen hade någon tanke... dock inte fått svar...
Citat:
Jag tänker att om du som SD har blivit felaktigt anmäld, borde han som du säger säga upp bekantskapen. Men kanske borde han vara den som anmäler henne för ofredande.
Eftersom vi inget hör om det utgår jag från att det inte är gjort.
Tror inte en sekund på det som några i tråden hävdar, att SD är den som blivit hotad, trakasserad eller whatever.
Jag tror att det som hänt är att efter att SD och LW har haft någon slags förbindelse, har LW velat avsluta det hela. Detta har kanske resulterat i upprepade försök från SDs sida att fortsätta på ett eller annat sätt. Exakt hur detta har sett ut är svårt att veta, men två anmälningar från LW finns åtminstone.
Skulle inte förvåna mig heller om LW har något på honom. Men om detta har varit anledningen till att han fortsatt ha kontakt tror jag inte på. Det kanske inte är så du menar heller Tufsankatt?
Vad gäller LWs sexliv, vet vi inget egentligen. Med vilka hon har haft förhållande med på riktigt känns svårt att veta. Personligen tror jag att många av de vänner hon har varit med har inte varit annat än vänner. Inte osannolikt att några av dessa manliga vänner har varit intresserade av LW, men att det aldrig har varit annat än just en vänskap från LWs sida och att "inget" har hänt.
Många män kan ta denna outtalade gräns utan att skrida till verket, utan att ta illa vid sig. Kanske bara känna sig glada att få vara med denna vackra och attraktiva kvinna och vara nöjd med att få vara just bara en vän. Tror att det inte är helt ovanligt.
Vad vi tycker om hennes eventuella sexliv har inget med saken att göra heller. Vad ev gm har haft för synpunkter på det är en annan sak. I hans förvridna huvud kan hennes vilja att leva sitt eget liv utlöst en vrede. Det vet vi inget om. Det kan ha varit att han helt enkelt satt en punkt för fortsatt kontakt.
LW har all rätt i världen att leva sitt eget liv. LW har inga skyldigheter mot någon att inte få leva det liv hon har laglig rätt till. Om hon vill ha ett förhållande med en annan man är det hennes rättighet.
Vi kan inte ens vara säkra på att LW hade ett förhållande med sin resekompis till Norge. Att LW skulle haft ett "rikt sexliv" det har vi inga som helst belägg för.
Min uppfattning är det just något som mgm sprider runt till sin omgivning i ett försök att inte bara smutskasta offret, utan mest för att rikta misstankarna mot MÅNGA olika håll.
Jag tror att mgm vill att det ska se ut som att hans relation till LW var god, men att hon levde ett "farligt" liv där många personer kan ha motiv.