Citat:
Ursprungligen postat av
Snakepliskensthlm
Vet hon hängde med mkt "Peace" o "hippefolk" finns lite ökända hippiefester (järfälla) jag träffat henne ytligt och deras värderingar är rätt underhållande vill jag lova. Hon har extremt starka synpunkter och jag valde gå omvägar då hon dök upp. Typ jag hejade men hon passar inte in på stureplan kanske Garbo eller nått sletnare fylleställe där regeln "räkna med bråk" istället.
Jag har en känsla att nått sådant som ligger i botten rejält fyllesnack med fel person som skitit sig.
Om det är så ser jag två huvudalternativ.
Det första är att det spårat ut där och då, på platsen för fylletjafset. I så fall kan det vara misshandel som gått längre och slutat riktigt illa. Det är i så fall lite konstigt att det inte verkar finnas vittnen och att hon inte har hittats? Måste vara någon eller några med tillräckligt kallt huvud för att ta hand om situationen efteråt mitt i fyllan.
Det andra alternativet är att hon skaffat en fiende som är ett riktigt långsint och tokigt psyko vid något fylletjafs, den personen har sedan sökt upp henne efteråt. Kan hon ha gjort någon så arg? Fast, med fel person krävs väldigt lite för att bli så arg. De personerna är nog tack och lov väldigt få, men det är klart att de säkert finns.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hera2018
Helt ärligt fyllebråk? Nej det verkar så långsökt att bli mördad, försvunnen för ett fyllebråk. Vem har inte råkat i luven på människor när det gäller alkohol ? Detta är något annat, det är jag helt säker på.
Jo, tycker att de alternativ jag beskriver ovan båda känns lite konstiga och ovanliga. Om man har otur eller hamnar i tjafs med tillräckligt många tillräckligt ofta kan något ovanligt i och för sig hända.