2018-07-18, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
Langa era åsikter om Svenska spels poker, är lite sugen att börja lira. Har inte lirat Texas på ett par år, då via en annan klient.

Är SvS pokerklient bra eller skit? Läst om flera som åkt på händer de troligen bör vinna men ryker på osannolika turns och rivers... Samt att klienten buggar...

På det stora hela, bra klient eller ska jag titta efter någon annan?

Ha det.

Osannolika turns och river.

Jag tycker du ska läsa på lite om den delen.
Citera
2018-07-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Osannolika turns och river.

Jag tycker du ska läsa på lite om den delen.

Det jag menar är att när spelaren haft kraftig procentuell chans att vinna och borde gjort så, så har det på osannolika sätt ändå blivit bättre hand åt motståndaren på river. Alltså upprepade gånger vilket startar spekulationer om det ena och det andra..
Citera
2018-07-18, 22:05
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
Langa era åsikter om Svenska spels poker, är lite sugen att börja lira. Har inte lirat Texas på ett par år, då via en annan klient.

Är SvS pokerklient bra eller skit? Läst om flera som åkt på händer de troligen bör vinna men ryker på osannolika turns och rivers... Samt att klienten buggar...

På det stora hela, bra klient eller ska jag titta efter någon annan?

Ha det.
Ja svenska spel är bra. Tror du på rigg kan du inte sannolikhetslära och borde inte spela alls. "Folk har stor chans att vinna men förlorar" ja fattar du inte att man kommer förlora där man """""""""borde""""""""" ha vunnit flera gånger i rad? Om det inte står 100% vinner du inte 100% av gångerna.
Citera
2018-07-19, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Funkar nån HUD på SvS än?
Ja. Holdem Indicator ska funka, kostar $99 med 30 dagars gratisperiod. Mest hört negativt om det men bättre än ingenting. Sedan finns det ett annat program som konverterar SVS-händer till t.ex. Pokerstars format som du då kan importera till valfri tracker i realtid. Men det kostar 400 kr i månaden, ockerpris relativt sett då de stora HUDsen går för samma summa men livstidslicens. Pratade med ett team bakom ett nytt trackerprogram som verkar vara i klass med HM2/PT4 som sagt att de kommer försöka införa SVS kompatibilitet.
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Va? Har de tagit bort HUD-funktionen?
De har slutat lagra handhistoriken just för att förhindra HUD lokalt vilket försvårar trackers till att läsa handhistoriken. HM/PT som är de största laddar just lokala handhistorikfilen vilket 99% av alla pokerklienter ger ut.

Ironiskt nog blir det lite motsatt efekt, då bara regsen gynnas av detta. Det har kommit nya HUDs men som inte är lika kända till allmänheten, och troligen sitter alla regs på dessa program
Citera
2018-07-29, 23:56
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Ja svenska spel är bra. Tror du på rigg kan du inte sannolikhetslära och borde inte spela alls. "Folk har stor chans att vinna men förlorar" ja fattar du inte att man kommer förlora där man """""""""borde""""""""" ha vunnit flera gånger i rad? Om det inte står 100% vinner du inte 100% av gångerna.

Det är lönlöst att ens försöka, folk som vunnit med AA mot KK fyra gånger i rad och torskat den femte kommer fortfarande skrika rigg trots att procenten stämmer.
Citera
2018-08-02, 14:38
Medlem
Svenska spels poker nere igen då..fan jag som hade återfunnit svs poker som riktigt bra speciellt med anonyma borden..

"tekniska problem" när man ska logga in?

Fick problem när jag spelade både en turre och cashgame samtidigt är det därför tro klarar dom inte av att man kör flera bord?
Senast redigerad av pokerboy 2018-08-02 kl. 14:42.
Citera
2018-09-13, 12:53
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerboy
Svenska spels poker nere igen då..fan jag som hade återfunnit svs poker som riktigt bra speciellt med anonyma borden..

"tekniska problem" när man ska logga in?

Fick problem när jag spelade både en turre och cashgame samtidigt är det därför tro klarar dom inte av att man kör flera bord?
Inte spelat där på evigheter, men loggade in idag. Var är alla spelare? Så gott som folktomt. Eller jag som misslyckas hitta bord?
Citera
2018-09-13, 17:44
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Inte spelat där på evigheter, men loggade in idag. Var är alla spelare? Så gott som folktomt. Eller jag som misslyckas hitta bord?

Du kanske har ''göm alla fulla bord'' ikryssad?
Citera
2018-09-13, 19:14
Medlem
moment-of-truths avatar
har spelat på stars det senaste men tänkte varför inte spela igen på svs..

spelar heads up och vinner ett inköp, motståndaren gör en rebuy.
plockar upp AA på knappen och jag raisar och han shovear med Q5 offsuit.
jag synar och han floppar två par, jag förstår inte varför det här ska hända kontinuerligt för mig på svenska spels poker.

86% är inte tillräckligt för att vinna på SVS , hatar den här jävla klienten!!!!!!!!

helt jävla sjukt hur jävla dåligt jag springer på svs.. blir så fucking less......
Citera
2018-09-23, 01:31
Medlem
Trackerprogram för svs, måste fungera på mac. Finns detta?
Citera
2018-09-23, 08:57
Medlem
PPEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkan
Trackerprogram för svs, måste fungera på mac. Finns detta?
Svar nej, varken till Mac eller PC.
Citera
2018-09-25, 19:27
Medlem
DjSteffos avatar
har ingen ngn mer reagerat på att sämsta poker klienten “outar” i sin % för vinnande hand ...
innan riverkortet kommer upp?
pinsamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in