2018-08-04, 22:26
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Inte lika farligt som att skriva 2pac juhhhh. Palla bry helt seriöst. Be han byta till "pistol" om det är så bajsnödigt, Alla som bryr sig upp med handen ... fan var glad att det körs och kommer upp nya writers titt som tätt. De (+som varit) mest aktiva är ju snart gubbar, nytt blod lär väl inte skapa något illa? Även om han skriver pistol på engelska. Palla hata
/gun
Och ändå mer patetiskt blir det att du i flera tags använder samma kantiga stil som NUG.

Visst det är kul att det körs, men om det är bite så är det mer att man skrattar åt det.

Vad vet jag, det kanske är ok med bite i dagens graff?
På min tid va det iallafall big No No😉
Citera
2018-08-05, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Och ändå mer patetiskt blir det att du i flera tags använder samma kantiga stil som NUG.

Visst det är kul att det körs, men om det är bite så är det mer att man skrattar åt det.

Vad vet jag, det kanske är ok med bite i dagens graff?
På min tid va det iallafall big No No😉

Du är alltså seriös att du ser bite från nug på stilen gun kör? Jag är helt förvånad här, vet att du är en grinig snubbe men påriktigt sitta och klaga över att någon lirar gun en signatur som NUG påriktigt inte kan claima längre. Du kan inte förvänta dig att folk ska sitta och bläddra bland 80-90tals böcker och leta efter en signatur som inte varit upptagen. Dagen ser inte ut så längre för då är det slutkört så länge man inte kör BlwoYyy99. Eller vem vet den kanske någon tok ifrån Malmö skrev 97..

Tags är inte heligt längre, du känns igen på stil och crews. Om personen blir pissed över att någon lirar hans sign får han/hon ta tag i saken och kanske även se till att måla och klottra och inte bara tro att hans sign är helig. Syns du inte finns du inte de var samma då som nu.
Citera
2018-08-05, 10:35
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Inte lika farligt som att skriva 2pac juhhhh. Palla bry helt seriöst. Be han byta till "pistol" om det är så bajsnödigt, Alla som bryr sig upp med handen ... fan var glad att det körs och kommer upp nya writers titt som tätt. De (+som varit) mest aktiva är ju snart gubbar, nytt blod lär väl inte skapa något illa? Även om han skriver pistol på engelska. Palla hata
/gun
P.s. jag har en tag hemma av Nug (från hemmafest) men inte fan visste jag att han från början körde gun. Stackars satar som tycker man är en noll-kollare om man inte har läst Overground 2,.

Jag bryr mig inte om någon skriver gun, personen kan få skriva nug om den så vill det. Mitt svar var till personen som inte trodde på att nug hade kört gun och bad om "källa på det". Btw, Pistol har redan körts det med. Dock inte av nug men av en annan känd målare.. haha
Citera
2018-08-05, 12:43
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flukeman
Jag bryr mig inte om någon skriver gun, personen kan få skriva nug om den så vill det. Mitt svar var till personen som inte trodde på att nug hade kört gun och bad om "källa på det". Btw, Pistol har redan körts det med. Dock inte av nug men av en annan känd målare.. haha
Lite min poäng, du kompletterade bara tidigare postares analklåda till att dissa för namn (och stil? Fan upp med bild!) bajt.
Hade något vagt minne om att jag sett det i Göteborg någon gång, lite därför jag skrev det.
Nej, som du säger: inte en käft, utöver fjollor (fjolla666) kommer att lyfta ögonen och dissa GUN för att h*n kör GUN med grund att nug kört det som rebus av/innan nuvarande tag.
Citera
2018-08-06, 12:31
Medlem
STORDRAGGENs avatar
https://imgur.com/a/t9OIThT
Haha
Citera
2018-08-06, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
https://imgur.com/a/t9OIThT
Haha

Fjolla666 hade en poäng ändå, så har inte de gun signs jag sett sätt ut. Men det vart en nug känsla av den taggen. Sorry fjolla666. 😅
Citera
2018-08-06, 16:36
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betonad
Fjolla666 hade en poäng ändå, så har inte de gun signs jag sett sätt ut. Men det vart en nug känsla av den taggen. Sorry fjolla666. 😅
Lugnt vettu😊

QUOTE=STORDRAGGEN|64857810]https://imgur.com/a/t9OIThT
Haha[/quote]
Liknande jag sett😂
Citera
2018-09-25, 04:11
Medlem
Citat:
Faktum är, ask är mitt favoritcrew från Västerås. Bra stil & lagom allt. De första jag får upp i huvudet när jag tänker v-ås är tokig, bino, ak47 (?), ask, skil (?) & det var dem. Bästa intryck, mesta avtryck.

Citat:
Även jag tycker att Ask har gjort väldigt bra prylar.
Några av dina Västerås namn är dock ej från denna stad exempelvis skil har väll målat här nån enstaka gång i början av 2000 (kolhamnen+dippy) om det är Skil Td du tänkte på.
Ak47 kanske är 47k de är ju iaf härifrån, de andra med.

De jag ansett vara kungarna/bäst är:
IAK IMS NÄU RIK OAM AFD ARM 138.
Sen one's finns det ett gäng personer som kvalificerar vissa av dem ingår ju i dessa crews så nämner bara 1person och det är ju Bino en riktigt legend i mina ögon.

Det finns väldigt många kreativa och bra målare ifrån Västerås vissa namn borde klassa in på listan men är ju saker som drar ner dom ifrån iallafall min lista.
Måste även ge en tumme upp för dagens målare, de kommer fortfarande upp trevliga prylar. De flesta av namnen jag nämnde där innan är ju faktiskt inaktiva och har varit det i över 10år nu.
Kan inte ett skit om graffiti o målare men jag kan absolut inte fatta vad det är med Stefan som skulle gjort honom till en ledstjärna och legend... http://www.bilddump.se/bilder/20180925035948-83.190.40.236.jpg

Kombinationen narcissistisk personlighetsstörning och tjack. Inte talang.
Citera
2018-09-25, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Kan inte ett skit om graffiti o målare men jag kan absolut inte fatta vad det är med Stefan som skulle gjort honom till en ledstjärna och legend... http://www.bilddump.se/bilder/20180925035948-83.190.40.236.jpg

Kombinationen narcissistisk personlighetsstörning och tjack. Inte talang.

Som sagt du kan inte ett skit om graffiti och målare, du kanske kände han privat men det spelar ej in på hur han varit utåt inom graffitin.
Citera
2018-09-25, 16:58
Medlem
Citat:
Som sagt du kan inte ett skit om graffiti och målare, du kanske kände han privat men det spelar ej in på hur han varit utåt inom graffitin.
Ser du skiten han gjorde? Allt han gjorde handlade enbart om narcissism och att vandalisera så mycket som han kunde eftersom han som barn bara satt hemma med sin dominanta mamma och stirrade ut genom fönstret medan han fantiserade om att ha vänner och åt.

Allt han gjorde handlade om att få uppmärksamhet, knarka och ha status. Han skrev tvångsmässigt och det var fan inte snyggt eftersom idioten även förstörde min husvägg. Jag har sett honom sitta i mitt kök och kladda och han var utan talang. Värdelös. Eller ser det ut som något skitbra en av stadens jävligaste klottrare gjorde typ -06 ?

Rest in piss Bino. 🖕

En av mina sämre alster om honom och "Västeråsscenen".
(FB) makullerads egna texter
Senast redigerad av makullerad 2018-09-25 kl. 17:01.
Citera
2018-09-25, 17:06
Medlem
Citat:
Begåvad?

http://www.bilddump.se/bilder/20180925170037-83.190.40.236.jpg
Citera
2018-09-25, 18:17
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Begåvad?

http://www.bilddump.se/bilder/20180925170037-83.190.40.236.jpg
Vad skulle Konstfack säga om det där var ansökan till exempel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in