Citat:
Ursprungligen postat av
spunkankan
Jag har några namn på några SDare som eventuellt T*ess pratat med innan valet, är ni intresserade eller ska ni kasta skit igen? Jag kommer ignorera en hel del av er också.
Är dessa förhörda undrar jag:
Bj*rn L*ndgr*n
Fr*dr*k Fr*nz*n
J*mm* *nd*ersson
????
Vad tycker Du att ditt eget inlägg ovan kategoriseras som, förtal eller skitsnack spekulationer?
Citat:
Ursprungligen postat av
spunkankan
Hur ska vi hitta Tess på Flashback? Du vet att det är nästan bara våldsamma människor och människor som ska kränka andra i deras värdighet på flashback?
Du vet att det är mest rasister/högerextremister och kriminella och ja "löst folk" som hänger här?
Jag försöker få människor att förstå att det är polisens uppgift att arbeta med detta fall.
Vi andra kan endast ringa in till polisen och tala om vad vi vet eller kanske t o m tror.
Skulle ni vilja att era anhöriga eller vänner läggs ut här på flashnback helt ocensurerat?
Respekt och hänsyn tack, alla vill hitta Tess men det går inte om man ska skriva att man "tror" att han eller hon ligger bakom Tess´s försvinnande, det kan då bli tal om förtal.
Jo då, polisen läser här också.
Det som jag har fet markerat ovan, vad kallar Du det för ?
Så vi är enligt dig rasister/högerextremister och kriminellt löst folk, räknar Du in dig själv där ?
Som någon skrev tidigare så har både mord och försvinnanden klarats upp med hjälp av Flashback , det finns kanske folk som vet något men av olika själ inte vill prata med polisen, utan föredrar att skriva här eftersom vi alla/flesta vet att polisen läser här.
Men tyvärr så har Du lyckats döda tråden, till att bli den konstigaste av alla i kategorin försvunna personer.
Kan Du tänka dig att dra dig tillbaka och låta tråden få liv igen så kanske någon törs skriva något som är relevant för att få reda på vad som hänt Tess, för det är väl det Du vill i första hand.
Nä hä Du vill hellre skyddas hennes integritet är det rätt uppfattat ?
Editerade:
Stavfel