2018-09-24, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Rosennstein avgår.. Nu kan ni börja äta popcorn..

Helvete popcornen e inte klara ännu !
Har du länk ?
Citera
2018-09-24, 18:43
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Så när sker den där enskilt stora händelsen vi sedan november förra året väntat på?
Efter nyår.

2018 Amendments to the Manual for Courts-Martial

Ändringarna träder i kraft 1:a januari 2019.
Citera
2018-09-24, 18:55
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Efter nyår.

Om vi talar om MOAB, så tror jag det är offentliggörandet at FISA-dokumenten. Det har annonserats ut men ännu ej verkställts. Stubinen är tänd...

Det är startskottet både till allmänhetens uppvaknande och kommande åtal i militärdomstolar.
Citera
2018-09-24, 18:58
Medlem
Citat:
Efter nyår.

Tack för svar! Är det även då media ska börja tillbe och dyrka Q som jag i augusti blev lovad skulle hända ”snart”?
Citera
2018-09-24, 19:02
Medlem
Citat:
Avenatti är en spelare som jag inte har en klar bild på om han är white- eller black hat. Om han är white hat måste han ha en uppgift som jag inte heller har lyckats identifiera. Jag har stämplat honom som black hat främst pga hans historik av affärer med Deep State och den bedömningen kvarstår tills jag övertygas om motsatsen.

Gällande Kavanaugh verkar jag vara den enda på vår planet som inte tror att han kommer sväras in som ny domare i högsta domstolen. Om jag känner Trump rätt skulle han aldrig förlåta en individs tidigare handligar, framförallt när det finns mängder med alternativa kandidater som är kvalificerade för uppdraget.

Jag har inte brytt mig om pågående anklagelser om sexuella övergrepp/trakasserier. Vad som däremot har fångat min uppmärksamhet är Republikanernas reaktion. Anklagerserna är så långt bak i tiden att dom är sedan längre preskiberade, förutom det faktum att dom än så länge inte är trovärdiga över huvud taget. Varför tillåts den anklagande parten diktera villkor som leder till att omröstningen skjuts på framtiden? Finns det en dold agenda?

Senator Grassley är ordförande över kommitén vars uppgift är att övervaka Justitiedepartementet. I den rollen verkar Grassley ha en betydande inverkan på Kavanaughs utfrågningsprocess. Det är Grassley som tillåter dom anklagande parterna att hållas som dom gör.

Igår matade Q min misstänksamhet med lite extra ved:

Q #2273:

Lita på Grassley.

Lita på Grassley för vad? För att han tillåter anklagande parter förhala processen som skall leda till bekräftandet av Kavanaugh som ny domare i högsta domstolen?

Som ni vet litar jag inte på någon annan än mig själv. Mina instinkter säger att någonting inte stämmer med Kavanaugh och den förhalning av utfrågningsprocessen som sker. Detta är inte normalt för utnämningen av någon som alla ger sken av är den perfekta kandidaten.

1+1+1...

Senator Grassley , han låter demokraterna spela ut sina kort så dom blir bortgjorda sådana RATS som dom är, så FOLK vaknar ur sin DVALA vad demokraterna håller på med !
Citera
2018-09-24, 19:13
Medlem
Citat:
Efter nyår.

Då vill det fan till att R får majoritet i valet annars kan ni glömma att Q kan göra detta på demokratisk väg.
Citera
2018-09-24, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Det var Trump som tillsatte Rosenstein förra året. Liksom flera andra som nu har avgått eller blivit uppsagda. Kan det möjligen vara så att Trump inte har en aning om vad han gör egentligen?
Vem blir nästa ut? Mattis? Ryktas det iaf om. Kelly?

Q-snacket om show har iaf onekligen en poäng.

RR är republican med kopplingar till busch.
Anställd av trump och den som appointade mueller investigation.

Blir inte helt klok på honom?
Citera
2018-09-24, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Helvete popcornen e inte klara ännu !
Har du länk ?

Du kan nog vara lugn. Enligt FittaHora händer det först i januari 2019. Så det tycks som vanligt vara som så att alla Q-fanatiker säger emot varandra, tolkar Q olika etc. men okritiskt bryr sig noll om detta och kör på utan att förstå sin ledare. Kämpa!
Citera
2018-09-24, 19:35
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
RR är republican med kopplingar till busch.
Anställd av trump och den som appointade mueller investigation.

Blir inte helt klok på honom?
RR verkar vara en hedervärd man, som förstår att hans ämbete handlar om lojalitet till konstitutionen och landets lagar och till ingen grad alls faktiskt om personlig lojalitet till Donald Trump. Dvs precis tvärtom mot vad DT vill.

Är Q HELT lojal till Trump personligen? I så fall finns det nog plats även för dem, iaf för ett tag, i Trumps MAGA-vision. För ett tag. (Fast den stunden kanske redan har varit?)
Citera
2018-09-24, 20:06
Medlem
Hur kommer det sig att alla republikaner är goda och alla demokrater är onda, är det inte som att säga att alla norrmän är goda och alla danskar är onda.
Citera
2018-09-24, 20:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Hur kommer det sig att alla republikaner är goda och alla demokrater är onda, är det inte som att säga att alla norrmän är goda och alla danskar är onda.

För att Q och de som följer Q slaviskt är politiska partiska som aktivt stöttar kandidater som Roy Morre om Q säger åt dem att göra det.

Hos vissa av de som tror på Q så rör det troligen om ett behov av att ha en ledare, någon som kan bestämma åt dem
Citera
2018-09-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Du kan nog vara lugn. Enligt FittaHora händer det först i januari 2019. Så det tycks som vanligt vara som så att alla Q-fanatiker säger emot varandra, tolkar Q olika etc. men okritiskt bryr sig noll om detta och kör på utan att förstå sin ledare. Kämpa!
Rosennstein har avgått. Det är bara att Googla..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in