2018-09-24, 09:20
Medlem
Silverbielkess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Jag har några namn på några SDare som eventuellt T*ess pratat med innan valet, är ni intresserade eller ska ni kasta skit igen? Jag kommer ignorera en hel del av er också.

Är dessa förhörda undrar jag:

Bj*rn L*ndgr*n
Fr*dr*k Fr*nz*n
J*mm* *nd*ersson

????
Jag är lite fundersam över spunkankans agenda i tråden, ena minuten så sätter hon upp egna regler för tråden och det utan att någon moderator reagerar, skulle jag uppfört mig som hon gör så hade jag fått en varning direkt [det får jag väl nu ].

Sedan dropar hon namn på sverigedemokrater, hon uppmanar alla som vet något att kontakta polisen men hon gör det inte själv när det gäller Sverigedemokraterna.

Hon värnar om Tess integritet när/om hon hittas vid liv för INGEN skall få läsa vad Tess skrivit på Facebook.

Avslutningsvis så tror jag det har gått för lång tid nu, jag tror Tess är riktigt riktig stendöd och är styckmördad.
Inte av något ex eller säpo anställd, utan för att hon retade upp fel person.

Jo en fråga till spunken, varför skriver Du T*ess ibland och nästa gång utan asterix ?
Citera
2018-09-24, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Sätter min högra handske att det är f.d pojkvännen. Mycket instabil person.

Låter inte bra men, på vilket sätt? Vad är det för människa?
Citera
2018-09-24, 10:04
Medlem
Citat:

Är det en personlig reflektion för att du känner den? Och vem av de fd menar du?
Citera
2018-09-24, 10:18
Medlem
Ja vem är han den fd pojkvännen?
Citera
2018-09-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ja vem är han den fd pojkvännen?
Fråga polisen. Det är tydligen förbjudet att spekulera. Vet man så ska man ringa dit. Inte berätta här. Det är ju dina regler
Citera
2018-09-24, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Underwood
Fråga polisen. Det är tydligen förbjudet att spekulera. Vet man så ska man ringa dit. Inte berätta här. Det är ju dina regler

Ja vad bra att du förstått det nu, tack
Citera
2018-09-24, 17:39
Medlem
Dumhetsmuseets avatar
Var är Tess uppvuxen? Har hon någon kontakt med den miljön?
Citera
2018-09-24, 19:04
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:

Kan du utveckla det lite mer?
Har f.d pojkvännen misshandlat henne innan?
Svartsjuka?
Alkohol+ droger ?
Är det något som förekommer eller är
han enbart psykiskt instabil?

Har du någon speciell anledning att tro han är inblandad?
Citera
2018-09-24, 19:22
Medlem
Citat:

Menar du J*ni?
Citera
2018-09-24, 20:05
Medlem
Jag vet vem Tess är, jag har inte träffat henne men pratat med henne på telefon flera ggr o även chattat en del.

Vill bara säga att faktum är att det är genom många duktiga o engagerade personer på flashback som tips har lett till lösningar både i mord o försvinnande.
Tråkigt att det ska uppstå sån attityd här när vi egentligen kan hjälpa varandra.

Det är hemskt jobbigt att inte veta o känslan är inte positiv alls.
Citera
2018-09-25, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Jag vet vem Tess är, jag har inte träffat henne men pratat med henne på telefon flera ggr o även chattat en del.

Vill bara säga att faktum är att det är genom många duktiga o engagerade personer på flashback som tips har lett till lösningar både i mord o försvinnande.
Tråkigt att det ska uppstå sån attityd här när vi egentligen kan hjälpa varandra.

Det är hemskt jobbigt att inte veta o känslan är inte positiv alls.

Hur ska vi hitta Tess på Flashback? Du vet att det är nästan bara våldsamma människor och människor som ska kränka andra i deras värdighet på flashback?
Du vet att det är mest rasister/högerextremister och kriminella och ja "löst folk" som hänger här?
Jag försöker få människor att förstå att det är polisens uppgift att arbeta med detta fall.

Vi andra kan endast ringa in till polisen och tala om vad vi vet eller kanske t o m tror.

Skulle ni vilja att era anhöriga eller vänner läggs ut här på flashnback helt ocensurerat?

Respekt och hänsyn tack, alla vill hitta Tess men det går inte om man ska skriva att man "tror" att han eller hon ligger bakom Tess´s försvinnande, det kan då bli tal om förtal.

Jo då, polisen läser här också.
Senast redigerad av spunkankan 2018-09-25 kl. 07:47.
Citera
2018-09-25, 09:35
Medlem
Citat:
Hur ska vi hitta Tess på Flashback? Du vet att det är nästan bara våldsamma människor och människor som ska kränka andra i deras värdighet på flashback?
Du vet att det är mest rasister/högerextremister och kriminella och ja "löst folk" som hänger här?
Jag försöker få människor att förstå att det är polisens uppgift att arbeta med detta fall.

Vi andra kan endast ringa in till polisen och tala om vad vi vet eller kanske t o m tror.

Skulle ni vilja att era anhöriga eller vänner läggs ut här på flashnback helt ocensurerat?

Respekt och hänsyn tack, alla vill hitta Tess men det går inte om man ska skriva att man "tror" att han eller hon ligger bakom Tess´s försvinnande, det kan då bli tal om förtal.

Jo då, polisen läser här också.

Jag har redan pratat med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in