Citat:
Ursprungligen postat av
Kwato
Om hon har blivit våldtagen så har hon blivit våldtagen. Jag påstår inte att jag vet det, men det som är intressant är vad som har skett på brottsplatsen, inte vad du anser om BOs vandel generellt. (Sedan kan det ändå vara intressant i en helt annan mening att veta mer om BO och GM. Men anekdoter som inte har med brottstillfället att göra kan inte avgöra om hon har blivit våldtagen eller inte.)
Som jag precis skrev så beskrev hon ju
händelsen på bloggen, och det lät lite "50 Shades". De kategorier hon valt är också lite skumma (se nedan)🧐. Jag är en av dem som tror att MGM är skyldig och bör puttas från en helikopter, men du efterfrågade om det finns några skäl att tvivla. Ska tilläggas att även om blogginlägget doftar lite "50 Shades" så ger det ändå stöd för att snubben varit olydig.
Citat:
You looked at me and I begged you to stop. I felt like a fragile bunny that the hunter was about to shoot with his gun. My heart was beating so fast and so loud. I tried to get away, I begged you to stop, I said no, I reached for your hands and tried to pull them away from my body… but you grabbed them firmly and as I contined to beg you to not do it, you took your big cold hand and placed it firmly over my mouth… and with the other hand you did exactly what I feared you would do.
Categories: Empowering, health, How to allow, Love and relationship, Self-esteem
Tips: man kan nå bloggen genom att googla "joypassiondesire" + sökord, t.ex. "joypassiondesire + bunny" för att nå ovanstående (andra träffen). Funkar för mig iaf, pga att googleträffar ibland (särskilt för google images men ibland även annars) går till ett "google-skal", i alla fall för mig på mobilen.