2018-09-23, 09:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JT63
Ser man hennes ansikte på någon bild? Hon har ju grymt sexig kropp och en grymt ful man så man undrar ju.....
Man skulle kunna tro att något var fel, inte sant?

Nu finns det dock gott om exempel där helt vardagliga kvinnor är ihop med fula utlänningar. Så det är inte otroligt att hon ser helt okej ut. Då skulle man kunna tro att mannen har ett helt enkelt fantastisk intellektuellt; men inte heller det behöver vara fallet. Det är sällan (aldrig) så att utlänningen besitter något intellektuellt djup att tala om, enligt min erfarenhet. Det skulle helt enkelt kunna vara så att vissa kvinnor är mycket "trendkänsliga" och mer än gärna konsumerar massmedias rekommendationer om vad som är inne, och tar efter. Det är det intryck jag får av denna kvinna, 30 + som lägger ut "bekräftelsebilder" av sig själv på nätet.
Citera
2018-09-23, 09:06
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Hon beskrev ju händelsen på bloggen. Det lät väldigt "50 Shades" (typ jag är en kanin och han en jägare). En annan intressant sak är att hon skrev att hon hade ett enormt stort beslut att fatta (sannolikt angående en nyupptäckt graviditet) några veckor innan händelsen i skolan. You do the math
Om hon har blivit våldtagen så har hon blivit våldtagen. Jag påstår inte att jag vet det, men det som är intressant är vad som har skett på brottsplatsen, inte vad du anser om BOs vandel generellt. (Sedan kan det ändå vara intressant i en helt annan mening att veta mer om BO och GM. Men anekdoter som inte har med brottstillfället att göra kan inte avgöra om hon har blivit våldtagen eller inte.)
Citera
2018-09-23, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tesman
Av bilderna att döma så verkar hon va en kåtslyna.

Jag hade dumpat en brud som hade sex med en elev i 35minuter och kallade det våldtäkt.

Oj, om min partner kommer hem och har blivit våldtagen så ska jag alltså sparka ut denne ur gemensamma boet och ta ut skilsmässa fast barnen skriker sig ledsna över denne?
Det är då ett partnerskap ingånget i äkta kärlek och omtanke?

Sen at jag tycker det är slutty att posera på såna bilder och fel klädsel i en skolklass med ensmakommande barn dte är en anna sak. Vi måste fatta att vi får klä oss hur vi vill och äga rätten till vår kropp men de som ser oss inte har fattat det och våra myndigheter absoult inte fatta at vi kan inte låta dessa utan anknytning komma hit och ..de har inget här at göra! Jag vill ge mina skattepengar till barnfamiljer i läger mat och hjälp inte nån jädrans snyltparasit som ska bo här och ha utbildning och sen som i så många fall uppföra sig illa. Jag uppför mig inte illa i andra länder men dessa gör det.

BO eller MGM, rollerna vet vi inte ännu men får kanske veta.
Oavsett det så lämnar man inte en partner som blir våldtagen.

Det fins de som överger sin partner då denne blir sjuk eller i olycka..det är inga riktiga partners utan ynkryggar.
Citera
2018-09-23, 11:43
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Funkar inte ovanstående länk för dig..?🧐Jag ser googles cachade version av bloggen... googla t ex "joypassiondesire wordpress" och kolla images

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du får lita på mig helt enkelt. Hon hade en liten, men skabbig som alltid, tatuering på den ena överarmen. Synd, då den skämde en i övrigt trevlig kropp. Vilket givetvis inte påverkar det aktuella rättsfallet överhuvudtaget.
Ursäkta då. Nu har jag kollat en massa bilder och fick syn på tatueringen till slut. Men vad föreställer den? En hund? Ser ju ut som något som kan komma fram när man pillar bort en sårskorpa, typ.

Men den mest sprutvänliga bilden saknar jag! När hon ligger i en fåtölj med ett linne, en "sommaroutfit" som hon säger att det är för kallt ute för att bära. Någon som sitter på den?
Citera
2018-09-23, 11:50
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Fullpott.
Ingen som skriver här vet hur det här skett.
Det kan ha varit en grov våldtäkt, som skedde där i skolans lokaler.

Det är polisens sak att ta reda på omständigheterna, för ingen vet ,förutom huvudpersonerna.
Om du inte vill att man ska få diskutera brott, kan du gå till ett annat forum som censurerars!
Senast redigerad av lillapaddington 2018-09-23 kl. 11:54.
Citera
2018-09-23, 11:52
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Tyvärr är den låst (vilket du säkert vet) och gäller inte längre som källa. Jag såg bloggen innan den låstes, men inga tatueringar. Bättre än så borde du kunna prestera
Hon har visst minst en tatuering, eller har jag missuppfattat dig?

Edit: https://minfil.com/O8c5Uah2bf/7A123130-8A07-41C5-A06A-79770F6EB7FD_jpeg
Senast redigerad av lillapaddington 2018-09-23 kl. 12:02.
Citera
2018-09-23, 12:03
Medlem
Citat:
Tyvärr är den låst (vilket du säkert vet) och gäller inte längre som källa. Jag såg bloggen innan den låstes, men inga tatueringar. Bättre än så borde du kunna prestera
Alldeles oavsett hur attraktiv hon är, vilket ingen kan ta från henne, känns det ändå spontant som att hon har någon form av problem. Blir upprörd när hon fläker ut barnen på bilder i en blogg. Kanske inte så kul för barnen när dom blir lite äldre om mamman lägger ut bilder på flickan i badet utan kläder.

Tror att hon skulle må bra av lite terapeutiskt hjälp. Känns lite needy att posera på så många utmanande bilder när man nått den åldern.

Med detta sagt vill jag påpeka att hennes beteende inte rättfärdigar en eventuell våldtäkt.
Citera
2018-09-23, 12:04
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Om hon har blivit våldtagen så har hon blivit våldtagen. Jag påstår inte att jag vet det, men det som är intressant är vad som har skett på brottsplatsen, inte vad du anser om BOs vandel generellt. (Sedan kan det ändå vara intressant i en helt annan mening att veta mer om BO och GM. Men anekdoter som inte har med brottstillfället att göra kan inte avgöra om hon har blivit våldtagen eller inte.)

Som jag precis skrev så beskrev hon ju händelsen på bloggen, och det lät lite "50 Shades". De kategorier hon valt är också lite skumma (se nedan)🧐. Jag är en av dem som tror att MGM är skyldig och bör puttas från en helikopter, men du efterfrågade om det finns några skäl att tvivla. Ska tilläggas att även om blogginlägget doftar lite "50 Shades" så ger det ändå stöd för att snubben varit olydig.

Citat:
You looked at me and I begged you to stop. I felt like a fragile bunny that the hunter was about to shoot with his gun. My heart was beating so fast and so loud. I tried to get away, I begged you to stop, I said no, I reached for your hands and tried to pull them away from my body… but you grabbed them firmly and as I contined to beg you to not do it, you took your big cold hand and placed it firmly over my mouth… and with the other hand you did exactly what I feared you would do.

Categories: Empowering, health, How to allow, Love and relationship, Self-esteem

Tips: man kan nå bloggen genom att googla "joypassiondesire" + sökord, t.ex. "joypassiondesire + bunny" för att nå ovanstående (andra träffen). Funkar för mig iaf, pga att googleträffar ibland (särskilt för google images men ibland även annars) går till ett "google-skal", i alla fall för mig på mobilen.
Citera
2018-09-23, 12:23
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursäkta då. Nu har jag kollat en massa bilder och fick syn på tatueringen till slut. Men vad föreställer den? En hund? Ser ju ut som något som kan komma fram när man pillar bort en sårskorpa, typ.

Men den mest sprutvänliga bilden saknar jag! När hon ligger i en fåtölj med ett linne, en "sommaroutfit" som hon säger att det är för kallt ute för att bära. Någon som sitter på den?

Tatueringen på överarmen föreställer en svart, slak dolme med en bröllopsring runt penisskaftet, om jag förstått saken rätt.

https://minfil.com/O8c5Uah2bf/7A123130-8A07-41C5-A06A-79770F6EB7FD_jpeg#!/l20PAWbHk
Citera
2018-09-23, 12:58
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Hon har visst minst en tatuering, eller har jag missuppfattat dig?

Edit: https://minfil.com/O8c5Uah2bf/7A123130-8A07-41C5-A06A-79770F6EB7FD_jpeg
Nå, jag såg denna till sist. Men hon har ju sjukt lång bakskalle. Om hon rakade av sig håret skulle hon se ut som en ufo-Alien
Citera
2018-09-23, 13:04
Medlem
SweLads avatar
Citat:
Nå, jag såg denna till sist. Men hon har ju sjukt lång bakskalle. Om hon rakade av sig håret skulle hon se ut som en ufo-Alien

Måste vara bilden som är förvrängd.
Kikar man på spegeln bakom henne är den inte ens rektangulär.
Citera
2018-09-23, 13:43
Medlem
Hon döljer ansiktet på sina bilder av den enkla anledningen att hon har en stor näsa. Är det bara jag som har märkt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in