2018-09-22, 20:31
Medlem
exoticspices avatar
Kompis eller lärare. En av de viktigaste sakerna som lärare (ledare) är att vara trovärdig och en god förebild. Det låter enkelt men är svårare än man tror. Det är ingenting man kopplar på eller av, det är något man måste leva med. En god förebild är någon som sätter regler och som själv följer dessa, vilket betyder att man måste anstränga sig lite extra ibland.
Citera
2018-09-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Då gör du dig skyldig till blottning och därmed är du den kriminelle vars brott ingen får spekulera kring på Flashback.
Ja precis, och ser jag den där tokige nakenbadaren, så drar jag slutsatsen att han är en flyende våldtäktsman, och då kastar jag sten på han.
Citera
2018-09-22, 20:38
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Så vad har du som hobbyutredare tillfört denna tråd?
Som sagt så svamlas det en hel del om klädsel men ingenting om att GM må vara en sjuk idiot som saknar vetskapen om rätt och fel, vett och etikett.. Nej och ja.
Med ett register hos polisen och orosanmälan och annat gentemot personen så tycks sakfrågan mer handla på om han provocerats till att våldta och sånt ska inte förekomma i ett demokratiskt och fritt land som Sverige.

Är jag sugen på nakenbad då ska jag fan kunna bada näck utan risk att bli påsatt i röven. Eller ska jag skylla mig själv anser du (och såna som du?)
Citera gärna inläggen som beskyller MBO pga av klädsel. Vad jag vet har ingen heller sagt att man får skylla sig själv om man blir våldtagen efter ett nakenbad (eller liknande). Varför hittar du på?

/Hobbyutredaren
Citera
2018-09-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
~220 inlägg och 184 sidor varav sakfrågan missas HELT OCH HÅLLET!

Vad är det med folk numera?

Har vi börjat skuldbelägga folk att de "förtjänar" att utsättas för brott för att vi inte delar deras inställning, synsätt eller åsikt?

Vilka är vi att döma lärarinnan?
Anmälan är upprättad och hon är målsägande, dvs brottsOFFER.
Nu ligger det på förundersökningen att ta fram bevismaterialet mot den åtalade.

Teorierna är många och de polariserar och sprider näthat vilket är sjukt. Ni (dvs många då) skapar ett hat mot kvinnan som går ut över hennes make och hennes två små barn.

Ni alla spekulerar i vad som hänt men fyfan säger jag bara. Det är skrämmande att se allt hat och skitsnack!

Jag skiter fullständigt i om kvinnan haft en relation och velat säga upp den eller så och han ska ta för sig av henne. Eller att han rent av våldtagit henne för att hon är sexig?
Om min flickvän inte vill ha sex med mig men jag fortsätter då är det i lagens mening en våldtäkt. Fast vi är i ett förhållande. Så se nu detta ämne för vad det är. Ett fall med en brottsrubricering i form av våldtäkt mellan brottsoffer och en våldtäktsmän.
Diskutera den skiten och skuldbelägg fan inte BO. ni är fan inte bättre än moralpoliserna i förorterna som spottar på folk som integrerat sig och anammat den västerländska kulturen.

Punkt slut.

Så bra att du redan vet vad som hänt. Du kanske skulle ta kontakt med polisen i Nässjö så att de kan avbryta sitt arbete? Varför slösa skattepengar på en utredning av ett brott när du redan vet vad som hänt? Varför ska vi ha ett rättssamhälle när vi kan döma någon på förhand? För det har ju aldrig hänt att en kvinna har vridigt på sanningen någonsin. Eller hur?

Såna som du är det riktiga hotet mot vår demokrati och rättstat.

Slut. Punkt.
Citera
2018-09-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrandgulMan
Så bra att du redan vet vad som hänt. Du kanske skulle ta kontakt med polisen i Nässjö så att de kan avbryta sitt arbete? Varför slösa skattepengar på en utredning av ett brott när du redan vet vad som hänt? Varför ska vi ha ett rättssamhälle när vi kan döma någon på förhand? För det har ju aldrig hänt att en kvinna har vridigt på sanningen någonsin. Eller hur?

Såna som du är det riktiga hotet mot vår demokrati och rättstat.

Slut. Punkt.
Fullpott.
Ingen som skriver här vet hur det här skett.
Det kan ha varit en grov våldtäkt, som skedde där i skolans lokaler.

Det är polisens sak att ta reda på omständigheterna, för ingen vet ,förutom huvudpersonerna.
Citera
2018-09-22, 21:42
Medlem
Scrapers avatar
Jag tror att han är skyldig som synden. Jag tror inte att hon älskat med honom i 35 minuter av fri vilja.
Citera
2018-09-22, 21:49
Medlem
Av bilderna att döma så verkar hon va en kåtslyna.

Jag hade dumpat en brud som hade sex med en elev i 35minuter och kallade det våldtäkt.
Citera
2018-09-22, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Fullpott.
Ingen som skriver här vet hur det här skett.
Det kan ha varit en grov våldtäkt, som skedde där i skolans lokaler.

Det är polisens sak att ta reda på omständigheterna, för ingen vet ,förutom huvudpersonerna.

Håller helt med, sjukt med alla spekulationer
Citera
2018-09-22, 22:08
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Den här tråden är inte längre en krimtråd. Den har utvecklats till en kyrka av nåt slag.

Snälla ni, diskutera själva brottet!
Har det begåtts något brott? En våldtäkt är anmäld. "Offret" har varit frikostig med (påklädda) bilder av sin fina, sexiga kropp på en blogg, kanske aningen provokativt. Det handlar om en medveten, välutbildad kvinna, inte något random WT-luder. MGM är elev på skolan hon jobbar i, kanske hennes elev t.o.m. Vi vet inte.
Av bloggen vet vi bara att eleven gjort något som hon sagt nej till, enligt henne. Det luktar mera som två fingrar i musen än "en påle i dajmkrysset", om ni frågar mig.
MGM säger tydligen att ingeting har hänt.
Tagga ner, låt oss invänta vidare info.
Citera
2018-09-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacEbola
Det är upplyftande att läsa ett inlägg av någon som inte varit på helgspriten än :-)

Myndigheter har klädkoder, varför skulle inte skolans personal kunna ha detsamma?
Det hade kanske gjutit olja på hormonvågorna till viss del.
Skoluniform på de små liven hade inte skadat heller.

Jag håller helt med dig.
Det är inte att vara moraliskt överlägsen att faktiskt anse att man bör undvika att offentligt vara både utmanande klädd men framförallt stå i diverse sexuella poseringar.

Vilket hon ju faktiskt gjort även på jobbet när hon knäppt bilder.

För mig handlar det om att ha självrespekt.
Sedan får man gärna vara hur sexig man vill privat.
Det uppskattar jag.

Men man behöver inte offentliggöra sitt privatliv faktiskt ständigt.

Vänligen.
Citera
2018-09-22, 23:00
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Den här tråden är inte längre en krimtråd. Den har utvecklats till en kyrka av nåt slag.

Snälla ni, diskutera själva brottet!
Har det begåtts något brott? En våldtäkt är anmäld. "Offret" har varit frikostig med (påklädda) bilder av sin fina, sexiga kropp på en blogg, kanske aningen provokativt. Det handlar om en medveten, välutbildad kvinna, inte något random WT-luder. MGM är elev på skolan hon jobbar i, kanske hennes elev t.o.m. Vi vet inte.
Av bloggen vet vi bara att eleven gjort något som hon sagt nej till, enligt henne. Det luktar mera som två fingrar i musen än "en påle i dajmkrysset", om ni frågar mig.
MGM säger tydligen att ingeting har hänt.
Tagga ner, låt oss invänta vidare info.

Välskrivet! Men! Klart hon är ett WT-luder - har du sett hennes tatuering!?
Senast redigerad av Scraper 2018-09-22 kl. 23:03.
Citera
2018-09-22, 23:03
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Klart hon är ett WT-luder - har du sett hennes tatuering!?
Nej, jag har inte sett hennes tatuering. Källa på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in