Citat:
Ursprungligen postat av
caras
Trollar du? Du och många trams kommentarer låter likadant.. Du/även andra skriver: "Men nu handlar det om en lärarinna för gymnasieelever som klär sig djupt olämpligt (för sitt yrke)."
Vad fan vet du om hur hon läraren klär sig på jobbet?
Och oavsett hennes klädstil på hennes privata blogg/eller var du hittat bilder - av dig/och andra troll taget ur sin kontext - så är det irrelevant om det som (eller iaf påstås) faktiskt har hänt
Nu läser du inte ordentligt, skärpning.
Det skribenten menade var, fritt tolkat av mig, att om man är utmanande och möjligen lite småslampigt klädd som gymnasielärare i skolmiljö, så är det lite konstigt, det är inte så vanligt, ok.
Detta i kombination med korkade, sexuellt snedseglande pajasaraber blir en risk för den utmanande läraren. Dessa MENA-elever kommer från en helt annorlunda kultur med en helt annan syn på kvinnor och sexualitet.
Detta menade skribenten kan vara en förklaring till att damaskusclownen gick över gränsen och möjligen våldtog lärarinnan, ok.
Skribenten förtydligar på slutet av sin text att en våldtäkt är exakt lika djävla illa om lärarinnan hade varit klädd i mormon-dräkt som om hon klätt sig i leopardstring och topless framför svarta tavlan i klassrummet. Lika illa, okej!
Skribenten pekar på en förhöjd risk i situationen, hen menar INTE att det är förmildrande för GM (Gärningsmannen). Däremot ökar risken för BO (Brottsoffret).
Är du med??
Man ska inte behöva bli våldtagen om man så undervisar i bodypaintad stringbikini framme vid katedern i Sverige, det är exakt lika illa. Araber och afrikaner skulle vad jag misstänker bli lite mer upprörda och sexuellt förvirrade över en bodypaintlärare än vad vi, lite lagom porrskadade, svenskar skulle bli, för att dra ett tillspetsat exempel.
Många är också ymnigt provocerade över att många våldtäktsoffer själva har röstat för den huvudlösa massinvandring som bidragit till den nya otryggheten.
Där har du pudelns olika kärnor, jag hoppas att det klarnade lite i alla fall.
Trevlig helg önskar RingRing