Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carolina1993
I agree.
There is also a facebook account. According to this she is from Guatemala.
(Fabiola Olaverri, I think she is it, because I see Liam in one of the small pictures on the left).
Vad tror ni om inlägget med svenska flaggan och V-tecknet med kommentarerna
SJC: -Castillo Felicidades!
LR: -Vos lo hubieras puesto antes de. 😂😂😂 te dio meyo verdad
Faby: -Miedo????? Risa me dio

Kan någon spanska här och kan översätta?
Senast redigerad av marimarej 2018-09-21 kl. 18:07.
Citera
2018-09-21, 18:15
Medlem
Citat:
Thank you very much for the tip with Martine_Eriksson. I knew her name, but I never looked up her account. Beautiful pictures.
Is this Faby?
https://www.instagram.com/p/BmutVVIgMxl
This is what I ment earlier today about her being in contact with the bryshes https://www.instagram.com/p/BlD0f_wgMk8/?taken-by=martine__eriksson
Faby in Stockholm, it must be in May because Jeans Vanrop posted a Photo of this meeting on 28th of May
Citera
2018-09-21, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Hur vet du det, är du vän med henne? Hennes instakonto är ju privat

Jag har oxå vänner som är vän med Fab på IG o det finns en skärmdump på inlägget.
Så det var inte på hennes story.
Det låg uppe en halv dag ca.. Blev väl för många frågor o därför tog hon bort det
Citera
2018-09-21, 18:34
Medlem
Citat:
Thank you very much for the tip with Martine_Eriksson. I knew her name, but I never looked up her account. Beautiful pictures.
Is this Faby?
https://www.instagram.com/p/BmutVVIgMxl

Yes thats Fabiola.
Martine has posted a lot of pictures of Tim, seems like she's the only who does that.
Videoguys Posts some pictures also.
These are the guys who did a lot of work behind the cameras when Levan made true stories.
Someone thanked them for sharing the pictures and there memories of Tim. "You are the only one who does that, not his closest friends or family"
They answered that the best is if we dont asked them becuse they have a really hard time.
Citera
2018-09-21, 18:46
Medlem
Citat:
Vad tror ni om inlägget med svenska flaggan och V-tecknet med kommentarerna
SJC: -Castillo Felicidades!
LR: -Vos lo hubieras puesto antes de. 😂😂😂 te dio meyo verdad
Faby: -Miedo????? Risa me dio

Kan någon spanska här och kan översätta?

Här är översättningen. Det går inte helt att förstå sammanhanget eller betydelsen.

SJC: Gratulerar!
LR: Du hade kunnat lägga upp den innan (skrattemojis) du blev rädd / den skrämde dig eller hur
Faby: Rädd????? Den fick mig att skratta / jag började skratta

Edit: undrar om det kan ha att göra med fotbolls-VM som väl gick då? Latinos är fotbollstokiga och hon höll säkert på Sverige.
Senast redigerad av Ojitos 2018-09-21 kl. 18:49.
Citera
2018-09-21, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ojitos
Här är översättningen. Det går inte helt att förstå sammanhanget eller betydelsen.

SJC: Gratulerar!
LR: Du hade kunnat lägga upp den innan (skrattemojis) du blev rädd / den skrämde dig eller hur
Faby: Rädd????? Den fick mig att skratta / jag började skratta

Edit: undrar om det kan ha att göra med fotbolls-VM som väl gick då? Latinos är fotbollstokiga och hon höll säkert på Sverige.
Tack! Med google translator fick jag inte fram något vettigt...
Citera
2018-09-21, 18:59
Medlem
Citat:
Tack! Med google translator fick jag inte fram något vettigt...

Det förstår jag, är skrivet på lokal guatespanska 😊
Citera
2018-09-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Yes thats Fabiola.
Martine has posted a lot of pictures of Tim, seems like she's the only who does that.
Videoguys Posts some pictures also.
These are the guys who did a lot of work behind the cameras when Levan made true stories.
Someone thanked them for sharing the pictures and there memories of Tim. "You are the only one who does that, not his closest friends or family"
They answered that the best is if we dont asked them becuse they have a really hard time.
Har du en länk till videoguys insta? Får bara fram konton med halvnakna karlar när jag letar haha
Citera
2018-09-21, 19:11
Medlem
Citat:
Har du en länk till videoguys insta? Får bara fram konton med halvnakna karlar när jag letar haha

https://instagram.com/thevideoguys1?utm_source=ig_profile_share&igshid=1 vexg7rqvyuq6

Jättefint konto, tack Resursteam!
Citera
2018-09-21, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ojitos
https://instagram.com/thevideoguys1?utm_source=ig_profile_share&igshid=1 vexg7rqvyuq6

Jättefint konto, tack Resursteam!
Ja, vilket underbart konto, Resursteam! Thanx!
Citera
2018-09-21, 20:09
Medlem
Videoguys har massor med oanvänt material sen True Stories gjordes o dom har uppgett att det finns en möjlighet att dom kommer använda det för att göra en hyllning till Tim.
Hoppas 😊
Citera
2018-09-22, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navet
En del tror att Tim begick självmord, andra att han blev mördad, kanske var det en ren olyckshändelse. Ärligt talat vi har egentligen ingen aning utan det vi håller på med är rena spekulationer där vi bildar oss egna sanningar av uppgifterna vi samlar in från nätet. Föräldrarnas uttalande i samband med Tims död var inte heller i klarspråk. De skrev att han inte orkade längre och vi lämnades till att tolka det som vi ville. Det hade varit bra att en gång för alla verkligen informera allmänheten om vad som faktiskt hände den där dagen i Oman.

Spännande att det äntligen är någon som vågar yttra något. Det går ju inte att misstolka Fabiolas missnöje i inlägget hon gjorde anser jag. Självklart hade hon också insyn i Tims liv i LA och sitter på en hel del information om både honom och hans vänner. Kanske bubblan brister tillslut och vi får reda på vad som hänt.

En sak som är säker är att Tim är död. Eller är det säkert, han kanske lever. Vem vet?
. Vem vet...inte jag iallafall. Den första tiden efter Tims död funderade jag på om den var iscensatt, sen blev jag mer säker på att den inte var det utan att han faktikst lämnat jordelivet.Men jag vacklar ff o nu börjar tankarna att snurra igen, efter Fabs inlägg.....lever han kanske trots alt??!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in