Citat:
Ursprungligen postat av
Stoned.com
jAG HAR ÄTIT 2MG FLUNITRAZEPAM OCH 2MG IKTTORIVIL PER DAG I 8 VECKORETT FLEWRTAL TILLFÄLLEN OCH HAR ALDRIG KÄNNT NÅTT ÖVHT EFTER JAG SLUTAT. DET KANSKE ÄR OLIKA FÖR PERSON TILL PERSON MEN JAG BLIR INTE ABSTINENT.kan tillägga att det hänt lite då och då att man fått tag på mer än vad jag har utskrivet men ändå. ingen abstinens kan vara utan alla mina mediciner(medikinet 120mg,temgesic 1.2mg 7.5mg imovane och ibland flunitra/ikto 2mg utan att känna nånting. eller jo sj'älvklart blir jag rastlös och okoncentrerad men det är ju min adhd diagnos.så var det innan jag testade droger första gången
Det där är ett oerfört farligt och destruktivt sätt att tänka mannen.
Du ser det bara inte på samma sätt som en som varit där och kanske delvis är där själv ser det.
Jag har varit i det landet, jag har sätt vad man bör se och även sätt vad man inte vill se.
Alla turistfällor, if you will.
Att tro att man står över eller har kommit på något klyftigt vis att enbart mjölka knarket på dess positiva egenskaper, att dom negativa - dom mitigerar jag iväg på annat sätt ELLER så kanske dom inte ens finns där FÖR MIG.
Jag kan lova dig mer än något annat att DU kommer åka på jobbiga, jobbiga tider om du inte blir mer ödmjuk inför det där. Det är så det här spelet är spelat, reglerna ändras inte, dom är förutbestämda sedan lång tid tillbaka av krafter vi inte kan förstå oss på.
Men du kommer inte ta åt dig av vad jag skriver, vem är jag i det stora.
Men nu har du fått ett svar från mig vad du gör med den informationen är helt upp till dig.