2018-09-20, 22:39
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Använder du några särskilda tvångsmedel för att begränsa din flickväns rätt att visa klyfta?
Om hon gillar att visa sin klyfta, ska hon väl få göra det. Inte bli tillbakahållen av en shariasnubbe som med förment välvilja bara skyddar sina egna intressen. Samma skrot och korn. Burka nästa!

Nej, det räcker att jag uttrycker min oro för hennes säkerhet. Kan inte tvinga henne till något, och det vill jag inte heller. Man kan ju tycka att jag inte borde bry mig, med hänvisning till svenska tjejers rätt men konsekvenserna är inte värt det. Då får hellre någon annan ställa sig på barrikaderna och slänga sitt fruntimmer framför bussen.

Hon har rätt bra koll själv också och vet hur dessa män fungerar för övrigt så det är inte direkt en konflikt hemma om det här.
Citera
2018-09-20, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Fast nu handlar det här om brottet bara, att ni så gärna vill kritisera BO är bara ett mentalt haveri, nånting i hennes utseende gör er arga och förtvivlade på henne (kanske ni är avundsjuka på GM? förstår inte vad som upprör annars)

Riskbedömning är i slutändan upp till var och sätta sin nivå, det är inte din eller min roll att peka fingrar och säga vad man ska undvika, jag bara säger att inget där hindrar henne från sin roll som lärare.

Vi ska inte ha svenska lärare som gå omkring i burka bara för att eleverna kommer från en grotta i afghanistan och riskerar flyger på allt som definerar kroppen. Kim Kardashian kan bli rånad även på den mest bevakade gatan i dagsljus.. finns inga garantier i riskbedömningen och viktigast av allt, man SKA INTE behöva ändra sitt liv för att labila GM tillåts vara där ute som är kapabla att begå såna här brott.
Är ett bevis på att samhället har gett vika och låter våldtäktsmännen segra.
Fortsätt den utvecklingen så kommer du se var det landar i.. färre anmälningar, mer övergrepp, högre risk-bedömning, slut med T-shirt, träningsbyxor, slut med klänningar.
Det tar oss till sharia-lagar där kvinnans rörlighet är likställt med en pryl.

Det talar nog att Abdullah kommer att gå fri. Han kommer undan på grund av hans ålder.

Moder svea har den trojanska hästen djupt inne i fittan.
Citera
2018-09-20, 22:42
Medlem
EdKempers avatar
Tvi vale för en del kommentarer i denna tråd!

Verkar som en del vill ha det som i Mellanöstern, klä på kvinnsen ett lakan för män kan ju inte kontrollera sina drifter. Kvinnan ska ta ansvar och om hon ger fan i att ta ansvar få är det hennes jävla fel att hon blev våldtagen!
Precis så blir kontentan av alla kommentarer om man hårddrar.

Ni försvarar ju i stort sett blattejäveln, ser ni inte det ni som slänger skit på henne och har tusen åsikter om hur man ska klä sig.
Citera
2018-09-20, 22:43
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Nej, det räcker att jag uttrycker min oro för hennes säkerhet. Kan inte tvinga henne till något, och det vill jag inte heller. Man kan ju tycka att jag inte borde bry mig, med hänvisning till svenska tjejers rätt men konsekvenserna är inte värt det. Då får hellre någon annan ställa sig på barrikaderna och slänga sitt fruntimmer framför bussen.

Hon har rätt bra koll själv också och vet hur dessa män fungerar för övrigt så det är inte direkt en konflikt hemma om det här.

Flasha inte fittan i fel kvarter.
Citera
2018-09-20, 22:44
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper

Verkar som en del vill ha det som i Mellanöstern, klä på kvinnsen ett lakan för män kan ju inte kontrollera sina drifter. Kvinnan ska ta ansvar och om hon ger fan i att ta ansvar få är det hennes jävla fel att hon blev våldtagen!

Ni försvarar ju i stort sett blattejäveln, ser ni inte det ni som slänger skit på henne och har tusen åsikter om hur man ska klä sig.

Tror de flesta hellre tar bort dessa män, än klär på sina kvinnor. Det vore ju bättre för landet som helhet.
Citera
2018-09-20, 22:44
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:

Läs hela tråden. Gör om, gör rätt.
Citera
2018-09-20, 22:45
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
En annan detalj som varit uppe i tråden är, att många har retat sig på att en kollega till pinglan blivit "lite förbannad" och dessa menar att hen borde blivit mer förbannad.

Svenska språket norröver gillar att förminska styrkan i orden rätt kraftigt, dock inte det upplevda.. så man får dra upp styrkan när man läser det.
Nu blir jag lite sur (jag är fly förbannad)
Nu ska vi ta det lite lugnt här (sätter du dig inte ner så slår jag in skallen på dig)

Vet inte om det används lika väl söderöver men jag har svårt att tänka mig nått annat, så skulle inte dra så stora växlar på det, bara ett mjukt uttryckssätt, han var förmodligen rätt upprörd.
Citera
2018-09-20, 22:46
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:

Åk till Bronx och kör på dina rättigheter.
Citera
2018-09-20, 22:47
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Läs hela tråden. Gör om, gör rätt.
Öh, läs om mitt inlägg. Gör om, gör rätt.
Citera
2018-09-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Han som är anklagad ska ut ändå... Ankarbarn som bara väntar på att få ta hit hundra bröder o systrar och har egentligen ingen skyddsbehov mer än att gullefjutt till politiker vek sig och instiftade amnestilag... Men han är inte skyldig till någon våldtäkt..

Han kommer stanna. Han har efter ett par års kriminalitet i landet belönats med ett svenskt medborgarskap.

Citat:
Svennar har fått nöten knäckt i förskolan o värre blir det för nu ska de tvångskommenderas till klänning o leka med docka o kalla sig för hen... E det meningen att alla svennar ska bli bögar eller sitta o häcka framför TV-spel o spela my little pony

Judarna som styr Västvärlden vill att alla vita män ska bli konstiga hens, bögar och könsbytare. RFSL och RFSU och massor av homosex- och transaktivister bedriver med myndigheters hjälp systematisk hjärntvätt av småbarn på dagis runt om i Sverige. De läser bög- och transböcker för barnen och uppmuntrar pojkar att ha klänning på sig. Sån är verkligheten i dagens groteska skit-Sverige.

Citat:
Nu mera räcker det inte med "gud bevare Sverige" det krävs ett mirakel likt när Moses delade havet...

Gudomligt mirakel, en ny och mer radikal variant av Hitler eller att hela skiten förintas med kärnvapen är vad som krävs för att få ordning på eländet.
Citera
2018-09-20, 22:50
Medlem
Citat:

Du måste ha blivit tappad ett par gånger i golvet som liten.

Kan du förklara för oss här som inte är lika smarta som dig, varför svenska vita kvinnor kunde gå topless utan problem under glada tider som 60-80-talet, bland vita män, utan att ett skit hände?

Kan du även förklara varför vi idag har massa araber och negrer i vårt land med den "kvinnosyns"-politik du står för? Detta vi ser är ju resultatet av er politik ni fört i decennier och röstat på.

Snacka om kognitiv dissonans.

Vad har du för manssyn egentligen? Du verkar leva kvar i 1968.
Citera
2018-09-20, 22:50
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tror de flesta hellre tar bort dessa män, än klär på sina kvinnor. Det vore ju bättre för landet som helhet.
Jag är rädd att det sitter en del invandrare och kommenterar i tråden. Det är den enda vettiga förklaringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in