2018-09-19, 14:09
Medlem
Ifall det inte framkommit målnummer tidigare - bara ett mål gällande våldtäkt har inkommit till Eksjö tingsrätt mån-tis och det är B 1490-18.

Dagboksblad: https://minfil.com/Adx6Gah4bd/Eksj_TR_B_1490-18_Dagboksblad_2018-09-19_pdf
Citera
2018-09-19, 14:10
Medlem
Tryckkokarens avatar
I skrivande stund har det inte kommit in någon häktningsframställan.
Citera
2018-09-19, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Varför ljuger du för? Ny reggad med 3 inlägg. Batikhäxa så det bara skriker om det.
Reggad i våras för den delen. Dessutom var detta första tråden som var intressant för mig att lägga till information i. Trodde ni ville veta saker från nässjöbor.

EDIT: såg din ursäkt nu. Jo det är sant att vi har fyra rektorer, den som är ansvarig för mitt program är han som är ny på jobbet. Ska se om jag kan få pratat med honom.
Senast redigerad av SmallShack 2018-09-19 kl. 14:15.
Citera
2018-09-19, 14:14
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmallShack
Reggad i våras för den delen. Dessutom var detta första tråden som var intressant för mig att lägga till information i. Trodde ni ville veta saker från nässjöbor.
Du skriver ju inget av värde. Ta reda på information, då tycker vi om dig det lovar jag!

Till exempel vilka de inblandade är och vilka rykten det florerar på skolan.
Senast redigerad av Tryckkokaren 2018-09-19 kl. 14:17.
Citera
2018-09-19, 14:22
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
632/-
Jag var inne på svenne ganska tidigt i detta fall. Någon från yrkesförberedande program typ målare, elektriker, fordon
Citera
2018-09-19, 14:24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Jag var inne på svenne ganska tidigt i detta fall. Någon från yrkesförberedande program typ målare, elektriker, fordon
Du har ju inte skrivit något tidigare i tråden?
Citera
2018-09-19, 14:30
Medlem
-DaRude-s avatar

Nog för att det finns gott om flyktingälskande batikhäxor i skolvärlden men man ska inte glömma att många av flyktingarna i beroendeställning själva inte vet sina gränser. Det har ju hänt att de våldtagit batikhäxornas döttrar för att de tror att dem ingår i någon jävla paket-deal.

Det räcker att läraren varit framfusig så knuffar han in henne på toaletten och våldtar henne. Det är våldtäkt även om han uppfattat inviter, om de kramats, kyssts och även om han inte hunnit fullborda ett samlag. Även om de haft någon form av "relation".

En batikhäxa skulle dessutom aldrig sätta dit en flykting för att rädda sitt eget skinn. Jag har mycket svårt att tro att en batikhäxa frivilligt fejkar en "världsnyhet" och sätter dit en oskyldig afghan el.dyl. bara för att någon sett dem två tillsammans. Folk tjallar i regel inte och det är inget som säger att hennes man skulle få reda på det ändå.
Senast redigerad av -DaRude- 2018-09-19 kl. 14:32.
Citera
2018-09-19, 14:35
Medlem
Så jävla uppenbart att hon gick med på att bli knullad. Hennes man fick säkert reda på något sätt att en afghan har knullat horan. Och för då rädda sitt äktenskap anklagar horan afghanen för väldtäkt
Citera
2018-09-19, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-

Nog för att det finns gott om flyktingälskande batikhäxor i skolvärlden men man ska inte glömma att många av flyktingarna i beroendeställning själva inte vet sina gränser. Det har ju hänt att de våldtagit batikhäxornas döttrar för att de tror att dem ingår i någon jävla paket-deal.

Det räcker att läraren varit framfusig så knuffar han in henne på toaletten och våldtar henne. Det är våldtäkt även om han uppfattat inviter, om de kramats, kyssts och även om han inte hunnit fullborda ett samlag. Även om de haft någon form av "relation".

En batikhäxa skulle dessutom aldrig sätta dit en flykting för att rädda sitt eget skinn. Jag har mycket svårt att tro att en batikhäxa frivilligt fejkar en "världsnyhet" och sätter dit en oskyldig afghan el.dyl. bara för att någon sett dem två tillsammans. Folk tjallar i regel inte och det är inget som säger att hennes man skulle få reda på det ändå.

det är något som inte stämmer i detta

varför välja en lärare när det finns elever om det nu bara var djuriska drifter?

nä som jag skrev tidigare så tror jag det är någon form av bestraffning
Citera
2018-09-19, 14:36
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
I skrivande stund har det inte kommit in någon häktningsframställan.

Häktningsansökan är nu inlämnad. Lär skingra vissa dimmor om GM blir häktad.

Besked senare idag.
Citera
2018-09-19, 14:37
Medlem
Enligt P4 Jönköping kommer han att begäras häktad
Citera
2018-09-19, 14:38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
det är något som inte stämmer i detta

varför välja en lärare när det finns elever om det nu bara var djuriska drifter?

nä som jag skrev tidigare så tror jag det är någon form av bestraffning
Något personligt var det säkert. Det finns gott om snygga kvinnliga elever på frisörprogrammet till exempel. Så något helt random kåtslag tror jag inte heller på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in