Varför ljuger du för? Ny reggad med 3 inlägg. Batikhäxa så det bara skriker om det.
Reggad i våras för den delen. Dessutom var detta första tråden som var intressant för mig att lägga till information i. Trodde ni ville veta saker från nässjöbor.
EDIT: såg din ursäkt nu. Jo det är sant att vi har fyra rektorer, den som är ansvarig för mitt program är han som är ny på jobbet. Ska se om jag kan få pratat med honom.
Senast redigerad av SmallShack 2018-09-19 kl. 14:15.
Reggad i våras för den delen. Dessutom var detta första tråden som var intressant för mig att lägga till information i. Trodde ni ville veta saker från nässjöbor.
Du skriver ju inget av värde. Ta reda på information, då tycker vi om dig det lovar jag!
Till exempel vilka de inblandade är och vilka rykten det florerar på skolan.
Senast redigerad av Tryckkokaren 2018-09-19 kl. 14:17.
Min gissning är att en kvinnlig gymnasielärare med man och barn hemma i radhuset aktivt arbetat för gymnasieamnesti och sedan skolstarten regelbundet förlustat sig i arkivet med en av de aktuella studenterna. Under en akt i ett kontorsförråd i Fredags blev de påkomna av en lärarkollega som larmade ledningen.
Då den kvinnliga läraren insåg att både hennes arbete och familj var hotad valde hon att under samtal som hölls under helgen anklaga den unge mannen för våldtäkt samtidigt som hon inte ville gå vidare med detta till polisen av skäl som hon påstod var av omtanke om den unge mannen.
Om allt hade gått som kvinnan ville hade saken tystats ned inom skolan, ingen hade blivit polisiärt utredd och kvinnans man hade aldrig fått veta vad hans hustru pysslar med på arbetstid. Alla hade varit nöjda, ingen hade blivit dömd för ett brott som aldrig begåtts och kvinnans familj hade räddats - och hon hade dessutom kunnat fortsätta leka doktor i skolans förråd med unga män.
Kom ihåg var du läste det först.
Nog för att det finns gott om flyktingälskande batikhäxor i skolvärlden men man ska inte glömma att många av flyktingarna i beroendeställning själva inte vet sina gränser. Det har ju hänt att de våldtagit batikhäxornas döttrar för att de tror att dem ingår i någon jävla paket-deal.
Det räcker att läraren varit framfusig så knuffar han in henne på toaletten och våldtar henne. Det är våldtäkt även om han uppfattat inviter, om de kramats, kyssts och även om han inte hunnit fullborda ett samlag. Även om de haft någon form av "relation".
En batikhäxa skulle dessutom aldrig sätta dit en flykting för att rädda sitt eget skinn. Jag har mycket svårt att tro att en batikhäxa frivilligt fejkar en "världsnyhet" och sätter dit en oskyldig afghan el.dyl. bara för att någon sett dem två tillsammans. Folk tjallar i regel inte och det är inget som säger att hennes man skulle få reda på det ändå.
Senast redigerad av -DaRude- 2018-09-19 kl. 14:32.
Så jävla uppenbart att hon gick med på att bli knullad. Hennes man fick säkert reda på något sätt att en afghan har knullat horan. Och för då rädda sitt äktenskap anklagar horan afghanen för väldtäkt
Nog för att det finns gott om flyktingälskande batikhäxor i skolvärlden men man ska inte glömma att många av flyktingarna i beroendeställning själva inte vet sina gränser. Det har ju hänt att de våldtagit batikhäxornas döttrar för att de tror att dem ingår i någon jävla paket-deal.
Det räcker att läraren varit framfusig så knuffar han in henne på toaletten och våldtar henne. Det är våldtäkt även om han uppfattat inviter, om de kramats, kyssts och även om han inte hunnit fullborda ett samlag. Även om de haft någon form av "relation".
En batikhäxa skulle dessutom aldrig sätta dit en flykting för att rädda sitt eget skinn. Jag har mycket svårt att tro att en batikhäxa frivilligt fejkar en "världsnyhet" och sätter dit en oskyldig afghan el.dyl. bara för att någon sett dem två tillsammans. Folk tjallar i regel inte och det är inget som säger att hennes man skulle få reda på det ändå.
det är något som inte stämmer i detta
varför välja en lärare när det finns elever om det nu bara var djuriska drifter?
nä som jag skrev tidigare så tror jag det är någon form av bestraffning
varför välja en lärare när det finns elever om det nu bara var djuriska drifter?
nä som jag skrev tidigare så tror jag det är någon form av bestraffning
Något personligt var det säkert. Det finns gott om snygga kvinnliga elever på frisörprogrammet till exempel. Så något helt random kåtslag tror jag inte heller på.