2018-09-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Det gör vi nog alla. Det är dock inte brottsligt att vara omdömeslös och det hon utsattes för var enkom förrövarens, och möjligen även våra politikers, opinionsbildares och journalisters fel.

Face it.. hade hon bara haft svenska tonåringar i klassen hade det satts svenskt rekord i onani men INGEN hade släpat in henne i en städskrubb och våldtagit henne.
Personen som postade att dom sexade i städakrubben skrev att dom blev påkommna, inte att en våldtäkt avbröts.
Citera
2018-09-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Det gör vi nog alla. Det är dock inte brottsligt att vara omdömeslös och det hon utsattes för var enkom förrövarens, och möjligen även våra politikers, opinionsbildares och journalisters fel.

Face it.. hade hon bara haft svenska tonåringar i klassen hade det satts svenskt rekord i onani men INGEN hade släpat in henne i en städskrubb och våldtagit henne.
Nej just det, finns det överhuvudtaget ett enda liknande fall tidigare? Nån som vet?
Citera
2018-09-20, 19:49
Medlem
SweLads avatar
Kopplar det inte till någonting, men kan bara konstatera att hon samma dag (ca 4 timmar senare?) som den misstänkta våldtäkten ägde rum så passade hon på att bytte både profilbild och bakgrund på Facebook.
Citera
2018-09-20, 19:50
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sassafras
Ja alltså... Jag tycker det är prima att människor gillar sina egna kroppar, men att tvångsmässigt posta på det viset tyder ju på någon slags osund besatthet. Jag har jävligt svårt för människor för vilka det egna utseendet är allt.
Nå, men de där inläggen är bara en terapiform, kallas affirmationer. Det kan hjälpa en att höja självförtroendet. Det ska inte tas på allvar.
Citera
2018-09-20, 19:51
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Nej just det, finns det överhuvudtaget ett enda liknande fall tidigare? Nån som vet?

Nej, inte i Sverige.
Citera
2018-09-20, 19:54
Medlem
Känns som en liten klassiker detta...

Hon "nuppar" vilt med Afghanen (Noor) är Afghanistan namn.. Inte första gången med Afghanen..

Nu blev hon påkommen att "nuppa" med elev som står i beroendeställning till sin lärare och risken är gigantiskt att gubben hemma får reda på allt. Att hon är otrogen. Samt jobbet.

Så nu står hon där.. Jobbet, familjen o kids och hela baletten.. Inte sällan sånt händer att en brud är otrogen.. Vill ha extern snabel och försörjning hemma.. Men gubben hemma får betala och göra sig till för att få max "nuppa" på födelsedagen o kanske Julafton om julklappen är riktigt dyr...

Japp våldtäkt löser hennes problem... Alla tror med automatik att brudar är oskyldiga små varelser och de dumma stygga männen... Rädda jobbet, rädda försörjningen och slippa se att barnen ska gå igenom en plågsam skilsmässa, hattande med umgänge o annat trams.. Det är inte alltid lätt att hitta en ny som vill försörja "bortbytingar" om bruden varit otrogen... Undantag finns men de är oftast desperata eller extremt fula...

kliar det i spermakanalen så kliar det... Då behövs det schnaabel.... Duger inte hemma schnaabel (endast casch)... blir det extern Schnaabel...

Min teori....
Citera
2018-09-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Jag tycker den här bilden förklarar ganska mycket om hur självfixerad och ”attention whore” hon var/är. Jag blir alltmer säker på att kvinnnan har varit väldigt nära sina elever (vilket inte behöver vara dåligt), men vi vet ju hur afghaner är och trodde då det var fritt fram att tafsa.

Bild: https://minfil.com/afabKfh9b9/69CC787F-883F-4BA3-B368-38EAFED28B71_png

Från ”creperna”: Vilken myndighet/tidning har laddat ner filen:

”(SE) Sveriges Radio AB 3 gånger
Försäkringskassan 2 gånger
(SE) Aftonbladet AB 2 gånger
Riksdagen 1 gång
Rikspolisstyrelsen 1 gång
(SE) Starbreeze 1 gång
Rikspolisstyrelsen (RPS) 1 gång
(SE) Sveriges Television AB 1 gång
(SE) SCB Statistiska Centralbyrån”

Antar detta är viktig info för SCB och Försäkringskassan att ta del av. 🙄
Citera
2018-09-20, 20:00
Medlem
Zneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Vilken tur att inte alla är som dig då. Du begår samma misstag som de flesta mindre pålästa gör, du förutsätter att alla ska agera och reagera som du själv gör. Så fungerar inte livet, vi är alla individer och reagerar olika på samma händelser. Sen kan hennes reaktion mycket väl komma senare.
Dessutom finns det olika nivåer av en våldtäkt, i det här fallet vet jag inte vad som hänt. Men antagligen kommer de flesta att reagera olika om det handlar om en överfallsvåldtäkt av en okänd person i skogen där gm nästan slår ihjäl offret i förhållande till om våldtäkten som skett innebär att gm penetrerar bo med fingrarna där dom haft en relation sedan innan.

Kul att gå på jobbet och veta att alla pekar och pratar: -" han som går där har blivit våldtagen här på jobbet"?

Och veta att man kan bli våldtagen igen.
Senast redigerad av Zned 2018-09-20 kl. 20:03.
Citera
2018-09-20, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Känns som en liten klassiker detta...

Hon "nuppar" vilt med Afghanen (Noor) är Afghanistan namn.. Inte första gången med Afghanen..

Nu blev hon påkommen att "nuppa" med elev som står i beroendeställning till sin lärare och risken är gigantiskt att gubben hemma får reda på allt. Att hon är otrogen. Samt jobbet.

Så nu står hon där.. Jobbet, familjen o kids och hela baletten.. Inte sällan sånt händer att en brud är otrogen.. Vill ha extern snabel och försörjning hemma.. Men gubben hemma får betala och göra sig till för att få max "nuppa" på födelsedagen o kanske Julafton om julklappen är riktigt dyr...

Japp våldtäkt löser hennes problem... Alla tror med automatik att brudar är oskyldiga små varelser och de dumma stygga männen... Rädda jobbet, rädda försörjningen och slippa se att barnen ska gå igenom en plågsam skilsmässa, hattande med umgänge o annat trams.. Det är inte alltid lätt att hitta en ny som vill försörja "bortbytingar" om bruden varit otrogen... Undantag finns men de är oftast desperata eller extremt fula...

kliar det i spermakanalen så kliar det... Då behövs det schnaabel.... Duger inte hemma schnaabel (endast casch)... blir det extern Schnaabel...

Min teori....
Rätt övertygad om detta och araben ansåg han ägde den otrogna kvinnan och hängde efter henne plingade på dörren ringde smsade osv. Då var räddningen att anmäla våldtäkt lex arbogakvinnan
Senast redigerad av bimman 2018-09-20 kl. 20:05.
Citera
2018-09-20, 20:05
Medlem
irishrages avatar
När jag ser henne går min tanke till alla andra otaliga lärarinnor som klär sig utmanande och våldtar elever. Det som talar emot hennes historia är otaliga sms. Jag skulle vilja läsa dem. Det andra som talar emot henne är hennes uttalande: "ett nej är alltid ett nej". En som blir våldtagen skriver inte så och framför allt inte på facebook. Jag vill höra anklagades utsaga innan jag uttalar mig!
Citera
2018-09-20, 20:06
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Nå, men de där inläggen är bara en terapiform, kallas affirmationer. Det kan hjälpa en att höja självförtroendet. Det ska inte tas på allvar.

Terapi har man med sin terapeut. Inte på en öppen blogg, oavsett hur fin man känner sig när man blir bekräftad i dagens outfit. Om man dagligen måste ha dem är det nog "på allvar". Jag menar inte att folk som haft psykiska problem eller jobbigt i livet inte ska få bli lärare men deras arbete blir ofta lidande och eftersom det är ett socialt jobb så drar man med sig elever och kollegor. Har man problem är det absolut inte lätt eller kanske ens lämpligt att ha den typen av jobb. Många maskrosbarn verkar dras till yrken som lärare och psykolog för att de anser att deras problem ger dem en stor insikt i andras problem. Är man bipolär eller missbrukare är risken att man istället tar in andra i sitt problemfyllda liv.

Återigen - som lärare måste man ha ett eller två vattentäta skott mellan sin yrkespersonlighet och sitt privata jag.
Citera
2018-09-20, 20:07
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag håller med om att hennes klädsel var omdömeslös.

Klädseln säger kanske inte så mycket. Det gör däremot klädseln i kombination med det kroppsspråk som hon gör allt för att förmedla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in