Citat:
Ursprungligen postat av
hajpadeg
Här inne var det shariamöte, märker jag.
En kvinna som är attraktiv, har en snygg kropp och är nöjd med sin kropp och visar upp den ber inte om att bli våldtagen, och förtjänar inte att bli våldtagen. Att folk ens yttrar sånt i ena andetaget och sedan svamlar om utlänningar i nästa visar att kvinnosynen bland så kallade riktiga svenska män inte är ett dugg bättre än i Afghanistan.
Om ens magkänsla när en kvinna blir våldtagen är att hon antingen hittar på för att hon är en lösaktig slampa eller bad om det för att hon gillar att hetsa upp män så borde man fan skrivas in någonstans. Det är knappast ett frisk beteende och att veta att Flashbackmännen som skriver sånt går lösa på gator och torg gör mig extremt orolig för alla kvinnor jag känner. Ett lite för sexigt klädesplagg på kroppen när någon av dem passerar en Flashbackman och Flashbackmannen tolkar det uppenbarligen som att de ber om att bli våldtagna. Obehagliga människor.
Spekulationerna om offret känns bara osmakliga. Om ni undrar varför kvinnor inte anmäler våldtäkter så är den här tråden ett bra exempel på varför. Flashbackmännen har antagligen gjort kvinnans lidande 1000 gånger värre än det varit om hon blivit våldtagen och varit tyst om det.
Det handlar inte om att "förtjäna att bli våldtagen", men det är jävlar i min själ inte lätt att tycka synd om idioter som gör sitt bästa för att utmana ödet.
Sedan så anser jag att hennes arbetsklädsel inte passar sig i en skola. Hennes klädsel bevisar för mig att hon saknar självrespekt och stil, något som en bra lärare inte får sakna.
Hon är en synnerligen dålig förebild för elever och jag skulle inte vilja se henne som lärare till mina barn.
Om det sedan handlar om den här kvinnans tajta kläder och bara mage eller en manlig lärare som är klädd i speedobadbyxor och ett linne, det är sak samma.
Att rektorn inte sade ifrån vad det gäller hennes synnerligen olämpliga klädsel får mig att undra om även rektorn har haft skoj?