2018-09-20, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Men nu har ju faktiskt vår statsminister sagt att man var ”naiva”... ;-) ...då måste det vara så.

Annars så är det ju faktiskt bekvämast att låta huvudet vara kvar i sanden och låtsas som att det regnar, och hoppas att stormen drar vidare.
Inte för BO och fler med henne.
Citera
2018-09-20, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpadeg
Här inne var det shariamöte, märker jag.

En kvinna som är attraktiv, har en snygg kropp och är nöjd med sin kropp och visar upp den ber inte om att bli våldtagen, och förtjänar inte att bli våldtagen. Att folk ens yttrar sånt i ena andetaget och sedan svamlar om utlänningar i nästa visar att kvinnosynen bland så kallade riktiga svenska män inte är ett dugg bättre än i Afghanistan.

Om ens magkänsla när en kvinna blir våldtagen är att hon antingen hittar på för att hon är en lösaktig slampa eller bad om det för att hon gillar att hetsa upp män så borde man fan skrivas in någonstans. Det är knappast ett frisk beteende och att veta att Flashbackmännen som skriver sånt går lösa på gator och torg gör mig extremt orolig för alla kvinnor jag känner. Ett lite för sexigt klädesplagg på kroppen när någon av dem passerar en Flashbackman och Flashbackmannen tolkar det uppenbarligen som att de ber om att bli våldtagna. Obehagliga människor.

Spekulationerna om offret känns bara osmakliga. Om ni undrar varför kvinnor inte anmäler våldtäkter så är den här tråden ett bra exempel på varför. Flashbackmännen har antagligen gjort kvinnans lidande 1000 gånger värre än det varit om hon blivit våldtagen och varit tyst om det.

Nu har du tyvärr fel. Om kvinnosynen bland svenska män hade varit lika konservativ som i Afghanistan hade svenska kvinnor hållits hemma och i täckande kläder. Det hade då inte varit massa svenska kvinnor som beter sig slampigt och omoraliskt (vilket ÄR ett enormt riskbeteende). Människor med din trasiga inställning får mig att vilja bli muslim. Dina moderna ”svenska värderingar” kan du köra upp där bak.
Citera
2018-09-20, 13:57
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jobbigt att följa tråden, vi vet ju inte till 100% vem som är BO. Som på bilderna, naturligtvis går inte BO omkring i så rumpekorta tighta klänningar i skolan, då skulle hon väl ändå för själve FXX få tillsägelse av rektorn och ännu kortare kjolar ger löneavdrag och vem har råd med det??...

...
Hon har kommenterat att det är outfiten hon har på jobbet.

Och vad tror du det skulle bli för reaktioner om rektorn sa åt henne att välja andra kläder. Kan föreställa mig rubrikerna i skvallerblaskorna (kvällstidningarna) om storm i sociala medier, bild på henne som kränkt och citat ur hennes blogg där hon kritiserar rektorn. De feministiska krönikörerna skulle skriva långa drapor om ”sexism”, ”män är djur”, ”kvinna får klä sig hur som helst”, ”unket, sunkigt och förlegat” etc.

Eventuellt skulle hen också anklagas för att ”fiska i grumliga vatten” genom att skuldbelägga kvinnor och (underförstått) peka ut invandrade män.
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2018-09-20 kl. 14:01.
Citera
Avslutad
https://scontent.fbma2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/25550126_738056859738608_8898751943032594282_n.jpg ?_nc_cat=0&oh=e733e51c6b552bf06dac37ded04855fa&oe= 5C157ACE

Är det den här grabben?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Äh håll käften på dig degskalle.

Nej, "Flashbackmannen" tänker inte så. Men när han sen läser om att dom blivit just våldtagna så tänker han kanske "jaha, det kunde ju en idiot räknat ut" för så ser Sverige ut i dag. Inget konstigt med det.

Men nu är det ju så att Ann-Christin har inte blivit våldtagen, hon har kastat sitt småkriminella prassel under bussen för att rädda skinnet.

Källa på det?
Trådsanning deluxe och förutfattade meningar...
Citera
2018-09-20, 13:58
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Ännu en tråd som helt tappat det...
Lärarinnan är snygg och då är det hennes fel?
Inte många som vet vad som verkligen hänt... Om spekulationerna om att de två skulle ha en affär är sanna så tar vi det när sanningen kommer fram, att sitta här och gissa är bara korkat!
Diskutera det vi vet i nuläget! I princip allt som skrivits efter att läraren outats är bara en massa trams och trådsanningar!

Ingen har sagt det?

Att folk spekulerar är väl knappast konstigt? Det görs i nästan alla trådar.

Jag tycker det är intressant att många gick från att bry sig om etniciteten på GM till att inte bry sig.
Senast redigerad av okok1 2018-09-20 kl. 14:00.
Citera
2018-09-20, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ingen har sagt det?

Personligen är det intressant att många gick från att bry sig om etniciteten på GM till att inte bry sig.

Ingen har sagt det rakt ut, men det du personligen tycker är intressant talar för att de flesta tycker så!
Vet inte hur många gånger jag läst "Röstar man på v,mp och s så är det detta man får" sedan lärarinnan outades.

För nu när man sett henne och ser hur hon klär sig så tycker många att hon får skylla sig själv då etniciteten på MGM är vad den är.
Citera
2018-09-20, 14:06
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpadeg
Här inne var det shariamöte, märker jag.

En kvinna som är attraktiv, har en snygg kropp och är nöjd med sin kropp och visar upp den ber inte om att bli våldtagen, och förtjänar inte att bli våldtagen. Att folk ens yttrar sånt i ena andetaget och sedan svamlar om utlänningar i nästa visar att kvinnosynen bland så kallade riktiga svenska män inte är ett dugg bättre än i Afghanistan.

Om ens magkänsla när en kvinna blir våldtagen är att hon antingen hittar på för att hon är en lösaktig slampa eller bad om det för att hon gillar att hetsa upp män så borde man fan skrivas in någonstans. Det är knappast ett frisk beteende och att veta att Flashbackmännen som skriver sånt går lösa på gator och torg gör mig extremt orolig för alla kvinnor jag känner. Ett lite för sexigt klädesplagg på kroppen när någon av dem passerar en Flashbackman och Flashbackmannen tolkar det uppenbarligen som att de ber om att bli våldtagna. Obehagliga människor.

Spekulationerna om offret känns bara osmakliga. Om ni undrar varför kvinnor inte anmäler våldtäkter så är den här tråden ett bra exempel på varför. Flashbackmännen har antagligen gjort kvinnans lidande 1000 gånger värre än det varit om hon blivit våldtagen och varit tyst om det.

Det handlar inte om att "förtjäna att bli våldtagen", men det är jävlar i min själ inte lätt att tycka synd om idioter som gör sitt bästa för att utmana ödet.

Sedan så anser jag att hennes arbetsklädsel inte passar sig i en skola. Hennes klädsel bevisar för mig att hon saknar självrespekt och stil, något som en bra lärare inte får sakna.
Hon är en synnerligen dålig förebild för elever och jag skulle inte vilja se henne som lärare till mina barn.
Om det sedan handlar om den här kvinnans tajta kläder och bara mage eller en manlig lärare som är klädd i speedobadbyxor och ett linne, det är sak samma.

Att rektorn inte sade ifrån vad det gäller hennes synnerligen olämpliga klädsel får mig att undra om även rektorn har haft skoj?
Citera
2018-09-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ingen har sagt det?

Jag tycker det är intressant att många gick från att bry sig om etniciteten på GM till att inte bry sig.

Det är skönt att MGM:s etnicitet inte är det centrala. Alla vet redan vilka grupper som är överrepresenterade. Aftonbladet skriver om överrepresentationen, Expressen också. SVT gör primetime TV-program om invandrares överrepresentation. Tabut är brutet och gärningsmännens etnicitet behöver därför inte längre fylla varje tråd.

Nu är det nya tabun som behöver brytas i debatten om sexualbrott. Falskanmälningar och kvinnliga riskbeteenden.
Citera
2018-09-20, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Att rektorn inte sade ifrån vad det gäller hennes synnerligen olämpliga klädsel får mig att undra om även rektorn har haft skoj?

Trasig tjej med omättligt bekräftelsebehov. Ja, MGM lär knappast ha varit den ende mannen som passat på.
Citera
2018-09-20, 14:16
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagzagazoo
Läs tråden.
Pga tjejens klädstil, livstil med mera så får hon skylla sig själv. Det är slutsatsen efter att ha läst tråden.
Precis samma kvinnosyn som invandrarmän.

Jag kommer aldrig acceptera ett sådant tankesätt.

Att du och ett antal andra helt tycks sakna referensramar för vanligt hyfs och anständigt beteende, är beklagligt. Den svenska populationen består dock inte enbart av WT.

Det finns gränser: Här sexposerar ”hen” med sina bart på samma foto.

https://i.imgur.com/bb8MA4Y.jpg
Citera
2018-09-20, 14:17
Medlem
Känslan är att det varken finns BO eller GM i det här fallet. Bara tragik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in