2018-09-20, 12:50
Medlem
Holdingbreaths avatar
Deras SMS ska ge en bild av verkliga förhållande.

Är den verkligen hennes blogg?

Citat:
I am a mother of two little babies, I am also a teacher, a writer and woman who is passionate about everything regarding health, wellness and fitness.

I have been through a lot of difficulties in my life; sexual abuse, physical abuse, mental abuse, bullying, anorexia, eating disorders, grew up with an alcoholic father, experienced the death of my parents… and much more. It all led me to a point where I felt almost no desire to live. Somehow I lit a spark of hope within me and – all by myself – I started improving my thinking and my perspective of life. Little by little I turned my life around. I litterally went from having spent over 2 decades hating myself and having no self-esteem to loving myself, loving life and feeling empowered.

I am passionate about showing others that no matter what you have been through, you CAN improve your life and feel good again!
Senast redigerad av Holdingbreath 2018-09-20 kl. 12:54.
Citera
2018-09-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Finns det inte någon slags "skolportal" nuförtiden? Där alla kontakter mellan lärare, elever & föräldrar skall ske?

Klart det finns.
Det har alla skolor.
Där sjukanmäler man sig, lämnar in uppgifter, mailar sin lärare o.s.v.

Privat telefon och kontakt med elever ska ej förekomma.
Citera
2018-09-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Det ena utesluter inte det andra......hon beter sig som en jävla idiot och får i och med det acceptera att andra kan tycka att hon får skylla sig själv.
Å andra sidan, i.o.m. detta tar jag inte på något sätt gärningsmannen i försvar.

Sant, utan massimporten av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner så hade läraren med all säkerhet inte blivit våldtagen i skolan.
Svenska grabbar hade med all säkerhet pratat mycket skit om henne samtidigt som de gärna hade satt på henne om tillfälle gavs. Den typen av kvinna som få vill gifta sig med men många vill sätta på!

Med en rejälare skolledning så hade kvinnan säkert blivit tillsagd att klä sig som en lärare och inte som en tjej som gympar med Friskis och Svettis.

Nu så har hon gjort sitt bästa för att utmana ödet och jag tycker inte det minsta synd om henne.

Vilken jävla blogg hon har, jösses!

Samtidigt vet vi inte om hon klär sig så här i skolan.
Citera
2018-09-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Man börjar ju undra eftersom dom hade sex i 40 minuter en våldtäkt sker aldrig i 40 min framförallt inte på en skola. Sen att hon väntade fram tills måndag med att anmäla säger ju en del dom började la bråka på helgen och då fick läraren panik och anmälde honom så hon inte skulle bli av med jobb och sin cockold till man

40 minuter är väldigt långt tid att ligga på iallfall om man är i skolan.

Var finns info om att det pågick i 40 minuter?
Det låter klart konstigt om det stämmer.
Citera
2018-09-20, 12:53
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Så måste det vara förstås. Den här tjejen kan inte vara utbildad lärare. Så får det inte vara...

Så usel som lärarhögskolan är i dag är det inte alls omöjligt. Dessutom känns hon som en typisk instabil typ, som man kan hitta på många humaniorasäten.
Citera
2018-09-20, 12:56
Medlem
https://twitter.com/sjunnedotcom/status/1042442083846565889

jan sjunnesson lägger upp hela skiiiten lix
Senast redigerad av lalazors 2018-09-20 kl. 13:01.
Citera
2018-09-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Så usel som lärarhögskolan är i dag är det inte alls omöjligt. Dessutom känns hon som en typisk instabil typ, som man kan hitta på många humaniorasäten.

Jaha!
Vilken lärarhögskola gick du på då?
Citera
2018-09-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjtgkjf
Vad du tycker är acceptabelt eller inte spelar ingen roll. Våldtäkter sker ändå. Däremot vad som spelar roll är riskbeteenden. Risken för en kvinna är att bli våldtagen är olika stor beroende på hennes beteende. Då våldtäkt är ett väldigt situationsbaserat brott, ”tillfället gör tjuven”. Fråga dig själv varför vi aldrig ser Fatima med slöja som BO i dessa våldtäktstrådar.

Eller så frågar du dig själv varför svenska män kan behärska sig men inte turkungar... eftersom att du nu finner det rimligt att dessa berikare inte kan hålla ordning på sina lustar när de ser en sexuellt utmanande kvinna.
Citera
2018-09-20, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R291
Du återupprepar klädsel fast jag förklarat 1000 grr att klädseln är en fis i rymden jämfört med klädseln+ uppförandet. Man kan va neutral i sexiga kläder också, men sexiga kläder + pilla håret, le pillimariskt, ta porriga selfies (stå på alla fyra på katedern och svanka) mm är oanständigt
(Nu stod hon inte på alla fyra och svankade med halvöppen mun och halvslutna ögon, men det var mer bildligt så att du ska fatta skillnaden på att bara ha nåt snyggt, och ha nåt snyggt och vara utmanande)
https://joypassiondesire.com/2018/08/20/back-to-school-again/
https://joypassiondesire.com/2018/06/11/finally-a-cloudy-day-with-a-chance-of-rain/

nu lämnar jag detta ämne, börjar bli tjatigt
Hej

Är du efterbliven? Jag skriver att klädseln är en annan fråga, med andra ord förbisåg jag just den, om du ska skriva med folk brukar det vara lättare att läsa det som står istället för det du vill ska stå. Den som återkommer till klädsel och apperance är du, för att i någon mån förklara varför afghanen inte kan hålla styr på kuken... men du utelämnar helt förklaring till varför merparten av svenska män i samma situation klarar av det.
Citera
2018-09-20, 13:00
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Var finns info om att det pågick i 40 minuter?
Det låter klart konstigt om det stämmer.

Läste det längre bak i tråden och det är alldeles för länge och stor risk att göra på sådan plats. Visst om det va nere i en inlåst källare eller skog men i i folktät skola kan man inte ha ostört sex i 40 min. Om inte både är med på det då och vet vart man kan vara i fred.
Citera
2018-09-20, 13:01
Medlem
Jobbigt att följa tråden, vi vet ju inte till 100% vem som är BO. Som på bilderna, naturligtvis går inte BO omkring i så rumpekorta tighta klänningar i skolan, då skulle hon väl ändå för själve FXX få tillsägelse av rektorn och ännu kortare kjolar ger löneavdrag och vem har råd med det??...

Det går inte att dra den slutsatsen att klädseln har provocerat fram gärningen. Hela historien är så konstig, en gärningsman kan väl ändå inte dra in henne i ett rum mitt under skoltid utan att någon människa märker något skumt. Hur ser det ut på denna politiskt korrekta skola?

Snillen spekulerar och om jag kan tillföra något så tror jag på någon sorts kompisförhållande där gränserna kan ha varit oklara.

Om detta är BO är hon intresserad av hälsa och förmodligen tränad på sådant sätt att formerna behålls långt upp i medelåldern. Barnafödande behöver inte innebära att kvinnan blir saggig.
Citera
2018-09-20, 13:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Om hon var anställd som specialpedagog arbetade hon nog ofta med eleverna enskilt, eller i liten grupp, som en liten mottagning. Om det är så är det såklart extra viktigt med hur man uppträder, eftersom just enskildheten kan trigga en elev till fantasier om sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in