2018-09-20, 12:02
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Säkert...dock våldtog jag inte min lärare, det borde inte afghanen gjort oavsett.. Svenska killar våldtar inte tjejer/kvinnor för att de blir kåta systematiskt. Afghaner gör det. Problemet är inte att lärarinnan är sexig, det är att afghanen inte kan behärska sig. Vad som anses lämplig klädsel är annan fråga. Problemet är i grund och botten att vi släppt loss tigrarna, inte vad folk går runt i för klädsel.

Det ena utesluter inte det andra......hon beter sig som en jävla idiot och får i och med det acceptera att andra kan tycka att hon får skylla sig själv.
Å andra sidan, i.o.m. detta tar jag inte på något sätt gärningsmannen i försvar.

Sant, utan massimporten av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner så hade läraren med all säkerhet inte blivit våldtagen i skolan.
Svenska grabbar hade med all säkerhet pratat mycket skit om henne samtidigt som de gärna hade satt på henne om tillfälle gavs. Den typen av kvinna som få vill gifta sig med men många vill sätta på!

Med en rejälare skolledning så hade kvinnan säkert blivit tillsagd att klä sig som en lärare och inte som en tjej som gympar med Friskis och Svettis.

Nu så har hon gjort sitt bästa för att utmana ödet och jag tycker inte det minsta synd om henne.

Vilken jävla blogg hon har, jösses!
Citera
2018-09-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R291
Nyhetsflashen i dethär är såklart inte att det var en afghan som våldtog. Det har vi vetat länge att dom gör.
Inte heller att han inte borde va i landet, och framförallt inte på gymnasiet när han tom behöver tolk under polisförhören.

Utan att det var första gången (mig veterligen) som SKOLPERSONAL våldtogs av en Elev i sverige.
Och när man gräver djupare i det ser man skolexemplet (heh) på kulturkrock : två ytterligheter av extremism och hur de aldrig kan gå ihop!

Sverige: landet med mest frigörelse i världen. Känd redan på 60-talet som landet av synder.
Fröken kan gå med dildo i fittan under lektion och feministerna tycker att det är hennes rättighet att få njuta på arbetstid.

Afghanistan: All sex utanför äktenskapet är brottsligt, tom onani.
(Förutom våldtäkt av infidels som subventioneras av Allah i koranen)
Kvinnorna visar inte så mkt som en kameltå. Under en hel livstid vet du inte ens vad dom doftar, för det finns inga kvinnor ute ens i affären. ( i undantagsfall i eskort av en man, men han luktar så mkt lök så du känner aldrig en kvinnas doft under en hel livstid)

Så kommer du till sverige och bullimifröken har just sparat ihop till en rövoperation och ska nu ge igen för alla år hon gick obemärkt förbi killklungorna.
Nu ska hon ta igen varenda sekund och tycker sig ha rätt att ha eleverna som försökspersoner på sitt egenvärde. Hon väljer kläder utifrån hur mkt röven framhävs, hon poserar och uppför sig brunstigt, hennes sug efter manlig bekräftelse genomsyrar allt.

Hur tror ni den outvecklade inavlade afghanhjärnan uppfattar dessa signaler ?
: Knulla henne! Hon leker ju parningslek! Hon viftar med fjädrarna och putar med röven som en påfågel, hon visar klart och tydligt att hon är redo att knulla, bäst att hinna först!

Lika idiotiskt som att bada bland pirayor när man har mens.
Jaaa, mens är naturligt. .Man förtjänas inte att käkas upp, men man borde väl ändå ha vetat bättre och hållt på sin "menskonst" till andra tillfällen

Verkar som MGM är statslös från Syrien (palestinier?) men i övrigt har du förklarat precis hur denna våldtäkt kunde ske. Och de flesta andra våldtäkter man kan läsa om här på Flashback. Är något extra giftigt i just mixen mellan godtrogen promiskuös feministisk svensk kultur och superkonservativa muslimska kulturer. Vilket ger upphov till att Sverige verkar drabbas av extra brutala kulturkrockar. Ta ett land som Italien som också fått smaka på mångkultur men inte läser man där om fall efter fall efter fall med italienska kvinnor som faller offer för invandrare. Det händer men inte ofta. Senast uppmärksammade jag kommer på var någon italiensk berusad ung tjej i Bologna förra året som tyckte det var smart att slå följe med en trevlig nordafrikan.

Sedan alla dessa SD-whiteknights i tråden som ropar taliban åt alla som ifrågasätter den totala bristen på självbevarelsedrift hos vissa kvinnor...
Senast redigerad av Hjtgkjf 2018-09-20 kl. 12:06.
Citera
2018-09-20, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Man börjar ju undra eftersom dom hade sex i 40 minuter en våldtäkt sker aldrig i 40 min framförallt inte på en skola. Sen att hon väntade fram tills måndag med att anmäla säger ju en del dom började la bråka på helgen och då fick läraren panik och anmälde honom så hon inte skulle bli av med jobb och sin cockold till man

40 minuter är väldigt långt tid att ligga på iallfall om man är i skolan.

Vet inte var det står 40 minuter.

Kan tänka mig våldsam man som får tag i mig och under våld gör något mot mig tills han kommer.
Han kanske tog lång tid på sig med hot eller våldsamheter? Vad vet vi.

Om jag blev våldtagen skulle jag nog krypa in under en sten och gömma mig tills jag orkade ta tag i det hela. Eller skulle jag ringa polisen direkt?
Vi agerar olika.
Citera
2018-09-20, 12:05
Medlem
Svensk medborgare - ej statslös

Den misstänkte Ab*llah, *or Aldee* är svensk medborgare fr o m 2017, enligt Skatteverket. Eksjö tingsrätts och mediers uppgift om statslös är alltså felaktigt. Mannen var statslös i Sverige fram till mars 2017.

Han är född i Syrien, Damaskus.
Senast redigerad av REMIGRATION 2018-09-20 kl. 12:09.
Citera
2018-09-20, 12:05
Medlem
Med invandrarrabatt, om det (öht) blir fällande dom, vad kommer straffet hamna på ungefär?
Citera
2018-09-20, 12:06
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba

Stod väl i häktningsframställan till tingsrätten att brottet begicks 12:50-13:30
Citera
2018-09-20, 12:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Stod väl i framställan till tingsrätten att brottet begicks 12:50-13:30

Oklart om det betyder att det pågått under hela den perioden.
Citat:
Våldtäkt 2018-09-14 12:50 -- 2018-09-14 13:30 Brinellgymnasiet
Citera
2018-09-20, 12:07
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba

Kan tänka mig våldsam man som får tag i mig och under våld gör något mot mig tills han kommer.
Han kanske tog lång tid på sig med hot eller våldsamheter? Vad vet vi.

Om jag blev våldtagen skulle jag nog krypa in under en sten och gömma mig tills jag orkade ta tag i det hela. Eller skulle jag ringa polisen direkt?
Vi agerar olika.

Köper det att alla reagerar olika men att som kille ta 40 minuter på säg är väldigt långt tid i en sån stressad situation. Sen tycker jag det är väldigt fel av er att stänga av er ni ska göra tvärtemot så länge ni inte har en kniv mot halsen då så att säga. Blir väldigt lätt att våltäksmannen tror ni njuter av det om ni endast ligger och tar i mot.
Citera
2018-09-20, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Köper det att alla reagerar olika men att som kille ta 40 minuter på säg är väldigt långt tid i en sån stressad situation. Sen tycker jag det är väldigt fel av er att stänga av er ni ska göra tvärtemot så länge ni inte har en kniv mot halsen då så att säga. Blir väldigt lätt att våltäksmannen tror ni njuter av det om ni endast ligger och tar i mot.

Passivitet och blunda och räkna långsamt baklänges och hoppas att överleva eller skrika och slå alt vad man orkar?
Det vet man inte föerns man hamnar där själv.
Sen kan det ju också vara att den som tar för sig kan gilla stillheten som en accaeptans eller gå igång värre på mothugg.
Man vet aldrig.
Citera
2018-09-20, 12:11
Medlem
Snacka inte skit om pojkvännen. Googlade lite och han har fast hederligt arbete som montör, och vad man kan se i bloggen så verkar han vara en engagerad far.

OT: Hur fan kan man ha den här kroppen efter två barn och 34 år?
https://www.instagram.com/p/Bnl0_4ggGHc/?hl=en&taken-by=joypassiondesire
Citera
2018-09-20, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Stod väl i häktningsframställan till tingsrätten att brottet begicks 12:50-13:30

Lite humor i det hela

Så om det stod att det skedde under fredagen så antas det vara hela dygnet?
Citera
2018-09-20, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av REMIGRATION
Svensk medborgare - ej statslös

Den misstänkte Ab*llah, *or Aldee* är svensk medborgare fr o m 2017, enligt Skatteverket. Eksjö tingsrätts och mediers uppgift om statslös är alltså felaktigt. Mannen var statslös i Sverige fram till mars 2017.

Han är född i Syrien, Damaskus.
Hur vet man att han är född i Syrien? Och var kommer uppgiften om att han var statslös, drog man det ur röven bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in