Citat:
Ursprungligen postat av
qazwsxedc
Säkert...dock våldtog jag inte min lärare, det borde inte afghanen gjort oavsett.. Svenska killar våldtar inte tjejer/kvinnor för att de blir kåta systematiskt. Afghaner gör det. Problemet är inte att lärarinnan är sexig, det är att afghanen inte kan behärska sig. Vad som anses lämplig klädsel är annan fråga. Problemet är i grund och botten att vi släppt loss tigrarna, inte vad folk går runt i för klädsel.
Det ena utesluter inte det andra......hon beter sig som en jävla idiot och får i och med det acceptera att andra kan tycka att hon får skylla sig själv.
Å andra sidan, i.o.m. detta tar jag inte på något sätt gärningsmannen i försvar.
Sant, utan massimporten av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner så hade läraren med all säkerhet inte blivit våldtagen i skolan.
Svenska grabbar hade med all säkerhet pratat mycket skit om henne samtidigt som de gärna hade satt på henne om tillfälle gavs. Den typen av kvinna som få vill gifta sig med men många vill sätta på!
Med en rejälare skolledning så hade kvinnan säkert blivit tillsagd att klä sig som en lärare och inte som en tjej som gympar med Friskis och Svettis.
Nu så har hon gjort sitt bästa för att utmana ödet och jag tycker inte det minsta synd om henne.
Vilken jävla blogg hon har, jösses!