2018-09-20, 11:38
Medlem
Scrapers avatar
Vi som gick i skolan när toplessbadande var utbrett vet att lärarinnor inte för den delen jobbade topless. Hade de gjort det så hade pubertala killar såklart älskat det, men fokus hade knappast legat på inlärning (som skattebetalare betalar för) utan stämningen skulle ha blivit förbannat flamsig. Att någon rimligt normalt funtad svensk skulle ha våldtagit lärarinnan finns dock inte på kartan.

Ni som förespråkar att lärare ska anspela på sex kan väl starta en hippiekult i annat land om det är viktigare för er att lärare får "uttrycka sig" än att ungjävlarna lär sig något. MGM har gått språkintro i runt ett år och gör det fortfarande. Tar det så lång tid att lära sig hjälplig svenska så är det något fel.
Citera
2018-09-20, 11:38
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
För min del hade det sett mycket bättre ut med EXAKT samma bilder på henne men med hennes man som håller om henne eller kysser henne.

På så sätt hade det blivit sensuellt och snyggt.
Här är min man, och här är min kvinna typ.
Ett sätt att visa att man ser bra ut men att man har sin partner redan.

Tar man foton på egen hand är det för att få bekräftelse av andra för sin kropp och sexighet.

Det skulle aldrig jag acceptera av min tjej att hon söker bekräftelse av andra killar via lättklädda foton.
Lika lite som jag vill att min tjej skulle acceptera samma sak gällande mig.

Möjligt att jag är old school.
Men behöver man bekräftelse av män man ej känner via lättklädda foton på en offentlig sajt skulle jag i varje fall göra slut.
Och jag hade förväntat mig samma sak i retur från min flickvän.

Jag är på exakt samma spår som dig hade aldrig tillåtit min fru att lägga ut lätt kläda bilder mm på internet jag hade lämnat henne direkt. Sen när ska flashback komma på att detta inte var våldtäkt? Dom hade ett förhållande.
Citera
2018-09-20, 11:39
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Säkert...dock våldtog jag inte min lärare, det borde inte afghanen gjort oavsett.. Svenska killar våldtar inte tjejer/kvinnor för att de blir kåta systematiskt. Afghaner gör det. Problemet är inte att lärarinnan är sexig, det är att afghanen inte kan behärska sig. Vad som anses lämplig klädsel är annan fråga. Problemet är i grund och botten att vi släppt loss tigrarna, inte vad folk går runt i för klädsel.

Du återupprepar klädsel fast jag förklarat 1000 grr att klädseln är en fis i rymden jämfört med klädseln+ uppförandet. Man kan va neutral i sexiga kläder också, men sexiga kläder + pilla håret, le pillimariskt, ta porriga selfies (stå på alla fyra på katedern och svanka) mm är oanständigt
(Nu stod hon inte på alla fyra och svankade med halvöppen mun och halvslutna ögon, men det var mer bildligt så att du ska fatta skillnaden på att bara ha nåt snyggt, och ha nåt snyggt och vara utmanande)
https://joypassiondesire.com/2018/08/20/back-to-school-again/
https://joypassiondesire.com/2018/06/11/finally-a-cloudy-day-with-a-chance-of-rain/

nu lämnar jag detta ämne, börjar bli tjatigt
Hej
Senast redigerad av R291 2018-09-20 kl. 11:43.
Citera
2018-09-20, 11:40
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Hittar inget sånt namn alls på merinfo.se

Intressant. Söker jag på det så blir det träffen längst upp.

Fullt namn: C*un K*ung *o

* = H, E och T.
Citera
2018-09-20, 11:40
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
som om hon känner till killens förflutna (han är kriminell med flera domar mot sig) genom

Jag tror mer på att hon är en hjälpande person som försökt stötta honom.

Det är därför skadat gods helst inte ska jobba på skolorna. Speciellt inte med vuxna. Man måste tyvärr ha lite distans och klarsynthet när det andra vuxnas liv och problem. Nu är ju visserligen amatörpsykologisering en folksjukdom bland kvinnor så därför borde hon inte varit där. Det finns en myt (som gärna förstärks av kvinnor kan-tomtar) om att kvinnor är så sensitiva, emaptiska och smarta för att... de har fitta. Det finns massor av värdelösa terapeuter, stödpersoner som sökt sig till sina yrken för att de hade det tufft när de var små och anser sig "förstå" andra med problem. De lever i en skakig symbios med bad-boys och "tuffa tjejer med skin på näsan".

Oavsett hur illa skolan fungerade ska hon inte utsättas för övergrepp eller våldtas på jobbet. Sammantaget ger detta en bild av en skola där rektor och chefer allt för länge sagt rätt saker som bossarna och politikerna vill höra och aktivt försökt motverka förändringar eller frågor. En våldtäkt till följd av systemfel och fixering vid ytliga värdegrunder.
Citera
2018-09-20, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApolloGreken
Det brott som han (kanske, vi vet inte detaljerna) begått kan inte förminskas av hennes klädstil.

Med det sagt, bör inte lärarna ha ett visst klädhyfs. Kalla det för värdegrund. På jobbet ska man vara hel och ren, men också en förebild för eleverna. Det finns inte ett kontor eller industri tror jag där man skulle acceptera en sådan klädsel.

Har inte rektorerna årliga planeringssamtal med sin personal? Tar man inte upp saker som klädkoder?

Om vi bedömer bloggerskans klädstil och hon får våldtas efter hur hon klär sig så ligger jag också risigt till för jag har nån bild på facebook där jag har axelbandslöst på väg till fest.

MEN på jobbet klär jag mig korrekt. Rektor kanske inte vågar ta upp det med risk för att inte vara PK?

OM det nu är bloggerskan.
Citera
2018-09-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Han har inget afghanskt namn enligt ratsit.

C*un *o

* = h och t

Men det står ju Hong Kong på hans facebook
Citera
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Han har inget afghanskt namn enligt ratsit.

C*un *o

* = h och t
Det låter onekligen som en guling.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Då är som jag påpekat den skolchefen helt olämplig för sitt jobb. Samma sak om en polischef, socialchef eller militärt befäl inte vågar förklara för en anställd att i deras jobb bör man inte ha öppna bloggar där man ältar om sitt bipolära liv, eller ens får jobbet med de issues man har. För den anställdas egen skull. Då offrar man någon för godhetskulten.

Att vi har skolchefer i Sverige som är olämpliga förvånar inte.

Citat:
Själv har jag som sagt inga problem med lärarinnor i klänningar men det är ju jag det. Jag uppskattar det men jag förstod redan som litet barn att man inte klämmer på tjejer eller försöker ta dem på fittan baserat på hur de klär sig.

Häng inte upp dig på att hon bar klänning. En klänning kan täcka hela kroppen. Handlar snarare om att klädseln var väldigt avslöjande och att hon verkar ha en grej för att framstå som porrig.

Vad du lärde dig som barn är skitsamma. Alla är inte som du.
Citera
Medlem
Wayaheads avatar
Just another cuck teaser that got what she asked for, nothing more nothing less!
Det är ju helt omöjligt att ta en sådan person på allvar, förstår att hon blev våldtagen, hon har ju tatuerat in ”Fuck me!” i pannan!
Senast redigerad av Wayahead 2018-09-20 kl. 11:45.
Citera
2018-09-20, 11:43
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Om vi bedömer bloggerskans klädstil och hon får våldtas efter hur hon klär sig så ligger jag också risigt till för jag har nån bild på facebook där jag har axelbandslöst på väg till fest.

MEN på jobbet klär jag mig korrekt. Rektor kanske inte vågar ta upp det med risk för att inte vara PK?

OM det nu är bloggerskan.
Expressen har till och med bekräftat det. Det är hon.
Citera
2018-09-20, 11:43
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Okej tack. Ännu mer rörigt
Tyckte han såg afghansk ut så blev förvirrad
Någon annan med mer koll sade att han var bergsbonde i Peru som hon släpade hem från hennes resor ner till Sydamerika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in