Citat:
Ursprungligen postat av
buggenbu
Det borde vara en kalkylerad risk. Ingen blogg, mindre risk. Hon verkar ju lite riskaversiv eftersom hon döljer sitt ansikte på de flesta foton.
Du tycker seriöst att hon verkar riskaversiv..? Genom att ladda upp bilder på sig själv till den eviga encyklopedin så tar hon många risker.. Inklusive den att hamna på anslagstavlan(FB). Att hon döljer sitt ansikte är ett alibi. Hon kommer alltid att känna igen sig själv och många män kommer att gilla bilderna. Självklart är hon 100% medveten om det. Betänk vidare att hon tagit hundratals av dessa foton utan att publicera dem. Varför? De var inte tillräckligt utmanande. Utmanande som i
riskfyllda.
Jag köper att man vill tjäna pengar på alla sätt som är möjliga. Det kan dock bita dig i röven när någonting oväntat händer om du inte har tänkt genom saker ordentligt. Personligen avskyr jag att folk använder sina småbarn till just detta vilket raserar all eventuell respekt jag skulle kunna ha haft för kvinnan. Det är uppenbart att hennes egen "fame" är viktigare än barnen. Så nu när pendeln växte sig stor på fel sida ser det ganska illa ut. Därav alla enkla skott mot henne i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
ApolloGreken
Hur tänker folk!
Det är ett allvarligt brott som begåtts. Det kan ge fängelse och utvisning. Och så diskuteras det hur BO är klädd! Som om det hade det minsta att göra med det brott som tråden handlar om.
Inte undra på om andra i liknande situationer väljer att inte anmäla för att slippa obehaget att vrängas har på Flashback.
Lite styrka kan man väl förvänta sig av en individ? Lägger du dig ner direkt om ett brott begås mot dig?
Själva brottet kommer att bli extremt svårt att bevisa.