2018-09-18, 15:08
Medlem
Könlösa Pojken?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Och? Man kan (och bör) fortfarande ringa 112 när det skett ett grovt våldsbrott, och 114 14 kan man också ringa dygnet runt alla dagar på året. Finns ett ganska stort polishus i Växjö och ett i Kalmar dessutom.

Jag har för mig att våldtäktsoffer ofta avstår att göra direkt en anmälan pga tex skam. Kan ha varit påtryckningar från hennes omgivning som fick henne att göra anmälan.
Citera
2018-09-18, 15:08
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Vart hittar vi källa på att det är en invandrare som gjort detta?
Citera
2018-09-18, 15:09
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Och? Man kan (och bör) fortfarande ringa 112 när det skett ett grovt våldsbrott, och 114 14 kan man också ringa dygnet runt alla dagar på året. Finns ett ganska stort polishus i Växjö och ett i Kalmar dessutom.

Absolut, men det behöver ju inte betyda att någon försöker lägga locket på.
Ser nu att även polishusen i Jönköping, Växjö och Kalmar bara tar emot anmälningar mån-fre.
Citera
2018-09-18, 15:11
Medlem
Könlösa Pojken?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn

Finns ingen källa just nu. Men med tanke på att babbar är överrepresenterade när det gäller den här typen av brott så ligger det nära till hands att anta att det även denna gången är frågan om en kulturberikare.

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/ny-kartlaggning-av-valdtaktsdomar-58-procent-av-de-domda-fodda-utomlands
Citera
2018-09-18, 15:11
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Statistiken talar för det, med råge. Samtidigt kan vi inte vara helt säkra på att det är en blatte, men det är en liten risk att det är en svensk.

Själv tippar jag på att det är ett ”baaaarn” från Afghanistan.
Citera
2018-09-18, 15:12
Medlem
SirDevils avatar
Citat:
Du vet också att sannolikheten för det är lika stor som att det är en kvinna som blivit våldtagen av en pojke, och inte en man som blivit våldtagen av en flicka.
Citera
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Har det någonsin inträffat något liknande i Sverige, eller i världen som är känt?

Vem är ungen!?

Med största sannolikhet så röstade denna lärarinna för att vi ska behålla dagens Sverige, så jag känner inget medlidande. Blir inte ens ”lite” förbannad.
Nä, detta var första gången i världshistorien som en lärare blev våldtagen av en gymnasieelev. Innan invandringen så våldtogs ingen alls i Sverige, det vet vi ju alla. Vikingarna var ju kända för att respektera andras kroppar och personliga integritet.

Jösses alltså. Nog för att invandrare våldtar betydligt mer här i Sverige, men kom igen, tänker du ens innan du skriver? Klart som fan att det har hänt tidigare, och även i Sverige.
Citera
Medlem
Fittsparks avatar
Ödets ironi vore just om det var en gymnasieafghan.
Citera
2018-09-18, 15:14
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Nä, detta var första gången i världshistorien som en lärare blev våldtagen av en gymnasieelev. Innan invandringen så våldtogs ingen alls i Sverige, det vet vi ju alla. Vikingarna var ju kända för att respektera andras kroppar och personliga integritet.

Jösses alltså. Nog för att invandrare våldtar betydligt mer här i Sverige, men kom igen, tänker du ens innan du skriver? Klart som fan att det har hänt tidigare, och även i Sverige.
Då tycker jag du ska läsa om det jag skrev. Frågade om det har hänt något liknande som ÄR KÄNT.

Pajas.
Citera
2018-09-18, 15:15
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Ödets ironi vore just om det var en gymnasieafghan.
Jag hoppas verkligen att det är det. Tror även att vi tyvärr kommer få se mer utav den här varan, både i och utanför skolor.
Citera
2018-09-18, 15:16
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Har det någonsin inträffat något liknande i Sverige, eller i världen som är känt?

Vem är ungen!?

Med största sannolikhet så röstade denna lärarinna för att vi ska behålla dagens Sverige, så jag känner inget medlidande. Blir inte ens ”lite” förbannad.

Ja, i England och USA t.ex. Men tveksam till om det finns några kända fall i Sverige.
Citera
2018-09-18, 15:17
Medlem
Zoom008s avatar
Sverige har verkligen förändrats då det gäller brott och till afghanernas försvar så tror dom väl att alla tanter är lika kåta. Inget konstigt alls att han ville mysa lite med batikläraren. Läs på "Vi står inte ut" Facebook så är det lärare i mängder vilka ömmar för dom små. Som någon skrev tidigare - Som man röstar får man ligga. Tror det här blir vardagsmat när alla dom afghanska glina börjar gymnasiet efter att vår Migrationsöverdomstol röstat ja till ponkarnas skolgång. Inte en chans att denna gärningsman var blond och blåögd.
Senast redigerad av Zoom008 2018-09-18 kl. 15:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in