2018-09-19, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Hennes engelska är klart över genomsnittet, även hennes beskrivningar av känslolägena. Finns ingen anledning att ifrågasätta hennes utbildning.
Jag vet inget om psykiatriska diagnoser, men att hon är exhibitionist är tydligt. Tror inte det är en psykiatrisk diagnos. Det finns exhibitionister i många o!Ika yrken, oftast med någon typ av scen där man blir exponerad. Lärare, föreläsare, präst, programledare på TV, skådis, Influencer och så vidare.
Bra gjort att plugga och ha två barn och samtidigt hålla sig i så god fysisk form. Bortsett från hennes barnsliga selfies verkar hon OK. Förstår inte varför man ska ifrågasätta våldtäktsanmälan. Tydligen inte polis och åklagare heller eftersom de har begärt mannen häktad. Hur det håller vet vi imorgon.
känns som att du försöker försvara BO. för min del och många andras i denna tråden handlar det inte om vem som har skuld eller inte. jag är mest intresserad av bakgrund motiv osv. Och ja då är hennes psykiska diagnos intressant. Det är inget bevismaterial varken för eller emot och det är inte därför det är intressant.
Citera
2018-09-19, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
Det borde vara en kalkylerad risk. Ingen blogg, mindre risk. Hon verkar ju lite riskaversiv eftersom hon döljer sitt ansikte på de flesta foton.
Du tycker seriöst att hon verkar riskaversiv..? Genom att ladda upp bilder på sig själv till den eviga encyklopedin så tar hon många risker.. Inklusive den att hamna på anslagstavlan(FB). Att hon döljer sitt ansikte är ett alibi. Hon kommer alltid att känna igen sig själv och många män kommer att gilla bilderna. Självklart är hon 100% medveten om det. Betänk vidare att hon tagit hundratals av dessa foton utan att publicera dem. Varför? De var inte tillräckligt utmanande. Utmanande som i riskfyllda.

Jag köper att man vill tjäna pengar på alla sätt som är möjliga. Det kan dock bita dig i röven när någonting oväntat händer om du inte har tänkt genom saker ordentligt. Personligen avskyr jag att folk använder sina småbarn till just detta vilket raserar all eventuell respekt jag skulle kunna ha haft för kvinnan. Det är uppenbart att hennes egen "fame" är viktigare än barnen. Så nu när pendeln växte sig stor på fel sida ser det ganska illa ut. Därav alla enkla skott mot henne i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av ApolloGreken
Hur tänker folk!
Det är ett allvarligt brott som begåtts. Det kan ge fängelse och utvisning. Och så diskuteras det hur BO är klädd! Som om det hade det minsta att göra med det brott som tråden handlar om.

Inte undra på om andra i liknande situationer väljer att inte anmäla för att slippa obehaget att vrängas har på Flashback.
Lite styrka kan man väl förvänta sig av en individ? Lägger du dig ner direkt om ett brott begås mot dig?

Själva brottet kommer att bli extremt svårt att bevisa.
Senast redigerad av annonsblockeringen 2018-09-19 kl. 23:50.
Citera
2018-09-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
https://joypassiondesire.com/2018/06/23/my-favourite-summer-dress-this-year-%F0%9F%92%96/

Ja du
Vänta vänta vänta... är de där seriöst lärarens blogg??
Citera
2018-09-19, 23:48
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Vart hittar vi källa på att det är en invandrare som gjort detta?

Står i gratis nät-tidningen som msm vill stoppa (undra varför. . .)

https://samnytt.se/avslojar-statslos-migrant-begard-haktad-for-valdtakt-pa-gymnasielarare/
Citera
2018-09-19, 23:50
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApolloGreken
Hur tänker folk!
Det är ett allvarligt brott som begåtts. Det kan ge fängelse och utvisning. Och så diskuteras det hur BO är klädd! Som om det hade det minsta att göra med det brott som tråden handlar om.

Inte undra på om andra i liknande situationer väljer att inte anmäla för att slippa obehaget att vrängas har på Flashback.

Det är anmärkningsvärt att en lärare kommer till skolan klädd som en nattklubbsgäst en fredagkväll. Ni som arbetar som lärare, finns det inga klädkoder längre? Minns när jag kom iklädd shorts (första och sista gången) till kontoret på ett medelstort företag. Helvete vilken avhyvling jag fick.
Citera
2018-09-19, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Det är anmärkningsvärt att en lärare kommer till skolan klädd som en nattklubbsgäst en fredagkväll. Ni som arbetar som lärare, finns det inga klädkoder längre? Minns när jag kom iklädd shorts (första och sista gången) till kontoret på ett medelstort företag. Helvete vilken avhyvling jag fick.
Du måste skilja på privat och offentlig anställning. Jobbar man kommunalt så vågar ingen säga ett smack förutom bakom ryggen på dig.
Citera
2018-09-19, 23:52
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Jag såg sen att du hittade henne på diva, det var ju bra. God förmåga att uttrycka sig skriftligt, oavsett språk, tyder på utbildning, ja.
Mmm... och sedan länkade jag gymnasiets välkomstbrev, där hon på sid 7 anges vara speciallärare. Så jag tänkte att det sammantaget kunde tillbakavisa alla ifrågasättanden av om hon var "riktig lärare".
Citera
2018-09-19, 23:53
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 556bl01
Vad var BOs fullständiga namn?

Misstänkt BO:

https://minfil.com/94H9Hbhdb9/Profil_linkedin_png
Citera
2018-09-19, 23:54
Medlem
Citat:

Jepp, verkar vara ngn sorts porrfilmslarare det dar.
Citera
2018-09-19, 23:56
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Herregud, hon har alltså lärarexamen om man ska tro Linkedin. Jag är beredd att tro på det, för hennes skrivna engelska är närmast felfri.

Håller med om att hon verkar väldigt borderline. I stället för att karva handlederna kanske hon utsätter sig för potentiellt destruktiva situationer i yrkes/privatliv. I bloggen är det tydligt att liknande hänt förr. Önskar henne ro i sinnet.
Mja. Stavfel och lite 'styltig', skulle jag säga. Pratar svenska på engelska. Annars är det helt ok.
Citera
2018-09-19, 23:56
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonsblockeringen
Du måste skilja på privat och offentlig anställning. Jobbar man kommunalt så vågar ingen säga ett smack förutom bakom ryggen på dig.

Aha, då är jag glad att jag aldrig varit kommunanställd.
Men ändå helt otroligt att rektor och kolleger är ok med det.
Citera
2018-09-19, 23:59
Medlem
Citat:

Uppenbarligen...

Högst olämpligt att arbeta med det hon gör, och samtidigt visa upp sig på det vis hon gjort. Som att BE om problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in