2018-09-19, 22:41
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
GM heter enligt tidigare postat Noor Aldee. Abdallah . =n

Enligt hans facebook kommer han från Syrien, är 19 år gammal ganska nyanländ i Sverige bott här max 4 år.
Inskriven i en adress i Nässjö med 3 andra män den äldste där 32 år gammal.
Fanns även med på Lexbase och enligt aftonbladet är han dömd tidigare för olovlig körning, narkotika brott och våldsamt motstånd.

Brottsoffret svensk blondin 30 års åldern och har två barn lägger upp ecostiska bilder på sig på nätet som en tonårig singel tjej, fast hon är lärare.

Stod på Aftonbladet att dem haft sms kontakt så min teori är att hon ville ha en bad boy vid sidan av sitt familjeliv. Hon blir påkommen så hon anmäler honom för våldtäkt.
Är också på det spåret. Tjejen ska få psykvård, Babben ska skickas tillbaka. Snipp snapp slut.
Citera
2018-09-19, 22:45
Medlem
Ryms avatar
Citat:
GM heter enligt tidigare postat Noor Aldee. Abdallah . =n

Enligt hans facebook kommer han från Syrien, är 19 år gammal ganska nyanländ i Sverige bott här max 4 år.
Inskriven i en adress i Nässjö med 3 andra män den äldste där 32 år gammal.
Fanns även med på Lexbase och enligt aftonbladet är han dömd tidigare för olovlig körning, narkotika brott och våldsamt motstånd.

Brottsoffret svensk blondin 30 års åldern och har två barn lägger upp ecostiska bilder på sig på nätet som en tonårig singel tjej, fast hon är lärare.

Stod på Aftonbladet att dem haft sms kontakt så min teori är att hon ville ha en bad boy vid sidan av sitt familjeliv. Hon blir påkommen så hon anmäler honom för våldtäkt.

Är det på något sätt bekräftat att denna bloggerska är identisk med BO?
Citera
2018-09-19, 22:45
Medlem
Citat:

..Och hon döljer sitt eget ansikte på alla bilder men hennes barn förtjänar tydligen inte samma hänsyn. Vad är det för fel på folk.
Citera
2018-09-19, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rym
Kolla hennes Facebook samma bilder som i bloggen ../about
Citera
2018-09-19, 22:48
Medlem
BO
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Säkert en kåt jävla slyna. Inte en chans att man kommer tillbaka till jobbet veckan efter, speciellt inte om man blivit våldtagen på platsen ifråga.
Utveckla gärna "kåt" och "slyna"!
Vad indikerar att BO varit kåt vid händelsen och samtidigt agerat slyna?
Citera
2018-09-19, 22:49
Medlem
Besticks avatar
För snart två veckor sedan hade svennen ett val, svennen hade chansen att ge etablissemanget och PK-packet en käftsmäll, men svennen valde att vara ängslig istället och la sin röst på 7K. Statslösa blattar som våldtar lärare är något ni tydligt hade kunnat markerat mot vid detta tillfälle som ges endast en gång var fjärde år, men icke.

Poetisk rättvisa.
Citera
2018-09-19, 22:50
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Jag är förbannat trött på borderlinebrudar som ständigt råkar illa ut och skriver om känslor hit känslor dit och hur starka dom är. Hela jävla Sverige har förvandlats till en östrogenfest med psyksjuka hens som röstar på sin egen undergång och bloggar om sitt trasiga känsloliv.

Amen! Trött var ordet!

Det här verkar vara Sveriges framtid: enormt egotrippade bimbos med ett känsloliv som får kaosteori att verka lättbegripligt navelskådar och fläker ut sig totalt i sociala medier.

LinkedIn trodde jag inte tog emot annonsering av eskorttjejer.

Kanske är det gymnasiekillen som syns i bloggen? Jag menar 35 år eller 19år spelar väl ingen roll om man är ensamkommande? De byter väl ålder som andra byter kalsonger...
Citera
2018-09-19, 22:51
Medlem
Max3xs avatar
Här har ni en skärmdump på misstänkt BO:s linkedin-sida.

https://minfil.com/94H9Hbhdb9/Profil_linkedin_png
Citera
2018-09-19, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSeriestrypare
BOUtveckla gärna "kåt" och "slyna"!
Vad indikerar att BO varit kåt vid händelsen och samtidigt agerat slyna?
kolla bloggen och vilka taggar hon har använt. det är mycket sånt där.
Citera
2018-09-19, 22:52
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rym

Nej, inte bekräftat. Dock brukar 2+2 bli fyra, så väääldigt låga odds här.
Citera
2018-09-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag gillar inte att ni hänger ut ett offer. Om det nu är hon. Skäms på er.
Håller med. Den här tråden har verkligen ballat ur på många sätt. Fruktansvärt det hon varit med om.
Citera
2018-09-19, 22:56
Medlem
Lian.Vendls avatar
Seriöst knepig kvinna. Tveksam till våldtäkt. Är det falskanmälan hoppas jag hon ryker på det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in