2018-09-18, 20:25
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Brottet skedde på Fredagen, skolledningen har uppenbart känt till våldtäkten under helgen och brottet anmäldes (av vem?) på Måndagen.

Varför anmäldes inte våldtäkten omedelbart på Fredagen av offret eller på Lördagen av skolledningen (skolledningen har stöttat personalen "hela helgen" så man borde då ha haft vetskap om brottet senast på lördagen).

Något står inte rätt till, men vad?

Jag sätter mitt innehav av rothschildsk fejkvaluta på att den interna skademinimeringen till viss del misslyckats och någon otrevligt nog viftat med arbetsplatsregler om att man måste anmäla, eller så har de kompletterat offrets anmälan med en egen.
Citera
2018-09-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Lärare som har sexat lite med eleven men fått kalla fötter och anmält killen?

Citat:
Ursprungligen postat av Raidrunk
Spot on. Blir inte förvånad om det är så.

Ni är inte ett jävla dugg bättre än asen ni spyr över. Och försök inte få det till att jag försvarar dem eller deras vidriga handlingar, jag ser gärna att de kastas ut härifrån.
Enligt ert sätt att resonera så är det troligen lärarens fel att hon blev våldtagen, om det nu ens (enligt er) var en våldtäkt. Exakt VAD är det som skiljer ert resonemang från skäggungarnas??
Fy fan.
Citera
2018-09-18, 20:29
Medlem
M86As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batiktanten
Eftersom det snart kommer ut kan jag avslöja att det är ett av barnen som strejkade ..

Tror du trollar! Blir rätt uppenbart med tanke på dina andra inlägg, du försöker bara provocera!
Du får komma med något mer för att bli trovärdig!
Citera
2018-09-18, 20:29
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det här är Flashback. Vi utgår alltid från hazarspåret, sedan MENA-spåret och till sist WT-spåret.
Att ingen info framkommit är ett indicium på att MGM inte har sociala cirklar som saknat honom och börjar spekulera....
Andelen sv gymnasieelever med FB-konto är nog rätt hög. Och halva Nässjö läser säkert den här tråden.

Dvs borde framkomma rätt fort om det är Pelle, Kalle och Erik som det tisslas om. Och det är tyst...
Citera
2018-09-18, 20:31
Medlem
Hela historien verkar konstig. Ett skäggbarn borde inte kunna våldta en vuxen Svensk kvinna, en lärare som ändå är en auktoritet. Genom att skrika och sparka skäggbarnet borde hon kunnat undvika detta. Jag har rätt att ha min mening och åsikt och fast jag är SD-röstare känner jag genom min feeling att hela denna historien är SKUM.

Om det stämmer går det väl inte att utvisa skäggbarnet. Det kan vi väl vara överens om här eller?? ....
Citera
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annanan34
Ni är inte ett jävla dugg bättre än asen ni spyr över. Och försök inte få det till att jag försvarar dem eller deras vidriga handlingar, jag ser gärna att de kastas ut härifrån.
Enligt ert sätt att resonera så är det troligen lärarens fel att hon blev våldtagen, om det nu ens (enligt er) var en våldtäkt. Exakt VAD är det som skiljer ert resonemang från skäggungarnas??
Fy fan.
Faktumen att våldtäkten skedde på Fredagen, skolledningen hade kännedom om våldtäkten hela helgen och polisanmälan gjordes först på Måndagen gör att det hela framstår som synnerligen märkligt.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Hade gärningsmannen varit en pursvensk man i 20 årsåldern så hade polisanmälan gjorts samma dag som våldtäkten skedde och brottet hade varit toppnyhet, med braskande rubriker, över hela MSM-linjen.

Chansen för att de inte skulle kunna lägga locket på är större men skolors funktion är att träna upp mellanchefers förmåga att mörka. Däremot brukar andra elever ha bättre koll på svenskar än de som kommer och går på introduktionskurserna så då skulle snacket komma igång tidigare. Skolan har ju gått ut och sagt att de inte diskuterat det med andra elever.

Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
Att ingen info framkommit är ett indicium på att MGM inte har sociala cirklar som saknat honom och börjar spekulera....
Andelen sv gymnasieelever med FB-konto är nog rätt hög. Och halva Nässjö läser säkert den här tråden.

Dvs borde framkomma rätt fort om det är Pelle, Kalle och Erik som det tisslas om. Och det är tyst...

Antagligen.
Citera
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Här får du lite info. https://www.gyantagningen.se/ansokan-antagning/behorighet-vem-kan-soka-till-gymnasiet.html

Ok, det verkar onekligen finnas en och annan 20-åring svensk på gymnasiet..ger mig.

Lite märlligt dock detta med "i 20 årsåldern". Antingen är man väl 20 år eller inte.
Citera
Medlem
lillapaddingtons avatar
Det verkar inte vara en så populär skola bland vita och motiverade elever, självklart är skolan en dröm för afghanerna då de inte behöver arbeta och kan härja fritt.

Här är en recension direkt från deras facebook;
Citat:
Fy fan! Allt jag har hört om den här skolan så borde den stängas ner.. Med så mycket mobbning och diskriminering borde den fan inte finnas...
Citera
2018-09-18, 20:33
Medlem
Första tanke som slår mig är att de är ett skäggbarn, men kan ju vara som någon annan skrev att det rör sig om en lärare som fått kalla fötter...
Citera
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag sätter mitt innehav av rothschildsk fejkvaluta på att den interna skademinimeringen till viss del misslyckats och någon otrevligt nog viftat med arbetsplatsregler om att man måste anmäla, eller så har de kompletterat offrets anmälan med en egen.
Något stämmer inte, eller handlar det enbart om att godhetsknarkarna gör sitt för att ursäkta handlingen som ett missförstånd mellan kulturer?
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Hela historien verkar konstig. Ett skäggbarn borde inte kunna våldta en vuxen Svensk kvinna, en lärare som ändå är en auktoritet. Genom att skrika och sparka skäggbarnet borde hon kunnat undvika detta. Jag har rätt att ha min mening och åsikt och fast jag är SD-röstare känner jag genom min feeling att hela denna historien är SKUM.

Om det stämmer går det väl inte att utvisa skäggbarnet. Det kan vi väl vara överens om här eller?? ....

Jag tror det räknas som våldtäkt om man petar på fel ställe. Det är förmodligen ingen våldtäkt som man tänker sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in