Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Ja, det stämmer. Två killar har varit i längre förhållande med BO. Båda har träffat barnen.
(Källa: vän/bekant till BO)
M*ts L*rsson och J*n Hol*strö* (a/m)
Den förstnämnde geocachar.
Båda har minimerat sin Facebook nu. Precis som många andra i BOs närmaste krets.
Citat:
Ursprungligen postat av
Netherworld
Okej! Jag antar att du då inte vet med säkerhet att de haft en kärleksrelation. Vad finns det mer på denna ML som gör att du ser honom som mer trolig än SD, JH, Beholder m.m. som enligt uppgift också haft liknande relationer med LW? Jag förstår inte varför du just hängt upp dig på ML. Kan du förklara lite närmare varför han är mördaren och inte de andra nämnda?
Ovanstående och ett par andra som vi känner bekräftar detta IRL. Finns även en som säger i tråden att LW inte hade nått, så visst, det finns båda sidorna.
Det finns massa loggar av LW som "tyder" på mer, utan att det står i klartext. Självklart kan dom bara vara vänner. Men som jag ser det, så kan ena parten vilja mer.
Jag tittar väldigt mycket mer på just ML för tidsaxeln.
Innan hans USA resa så är dom tillsammans på event, han far iväg i nästan två veckor och då är LW med JH och skriver i loggarna om detta. Sedan när ML kommer hem så mördas hon dagen efter. Slump? Ja troligast (hoppas).
Som jag skrev, så känns det som SD och LW distanserat sig från varandra, och känslor är färskvara. Att SD helt plötsligt skulle vilja prata ut en måndagkväll innan avresa, känner jag personligen mest långsökt av dessa scenarios.
Och dom som hänvisar att SD vill prata ut innan hennes Norgeresa (som var först planerad till tisdag), så kan man applicera detta på ML med, att han ville prata ut innan hon reste. Har han varit i USA kanske han inte visste att planerna senarelagts. SD hade större möjlighet att veta detta.
Som sagt jag spånar åt alla håll och kanter, mördaren är där ute någonstans.