2018-09-16, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergabo
Jag tycker att det vore på sin plats att de synar/ kollar upp dig. Du har alltför mycket " jag tror " teorier. Hur vet du att de du nämner inte blivit förhörda?
Ringer du runt och frågar folk om de varit på förhör?
Svammel! Andra håller ju med på med sina hypoteser.
Vi geocachar och träffar folk. Sitta framför datorn är inte en prioriterad uppgift.
Om du känner dig utanför, prova geocaching!
Citera
2018-09-16, 18:16
Medlem
Honan6s avatar
Om man har sitt gmailkonto kopplat till sin lur och inte hade loggat ur e-postkontot, så kan mobilens väg ses sånär på någon meter. Rikigt bra spårtjänst om man förlorar sin mobil. SD har en adress s**bstef*n@gmail.com (* a)
Citera
2018-09-16, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Då kan man ju undra vem EGT syftar på som ska känna LW väl och ha insyn i hennes förhållande med SD och dessutom inte ha något negativt att säga om SD.

Låter synnerligen som JG för mig.
Vad du tycker det låter som är ointressant.
Jag har aldrig syftat på JG eller någon annan namngiven person.
LW hade massa geocachare hon var ute med ofta, vissa kom hon närmare än andra som vän.
Är Sh.Holms förhörd?....
Citera
2018-09-16, 18:20
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Tror du att det var anmälan jag syftade på? Försök tänk en gång till.

Citat:
Herre Gud, det var som jag beskrev det, en ordlek på att han gjorde det obehagligt för henne, då gjorde hon det obehagligt för honom med anmälan.

Släpp det!

Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Hur ska du ha det?

Tänkte EXAKT fråga detsamma! EGT är igång igen med märkliga och motstridiga inlägg. Hur ska du ha det EGT?
Citera
2018-09-16, 18:26
Medlem
Citat:
Svammel! Andra håller ju med på med sina hypoteser.
Vi geocachar och träffar folk. Sitta framför datorn är inte en prioriterad uppgift.
Om du känner dig utanför, prova geocaching!

Är den krimteknikern i geocahing fortfarande aktiv? Hen har nämnts i tråden?
Citera
2018-09-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Kan tänka mig att det är flera vittnesuppgifter som tex noterat en persons rörelse vid aktuell tidpunkt på olika platser i det aktuella området. Att klocka tider kan vara ett sätt att kontrollera om det skulle kunna vara samma person som observerats? Uppenbarligen har det bekräftats och givet det är korrekt får man även i vilken riktning denna person färdats. Hypotetisk flyktväg?

Vilket väl är vad MV delgett tråden, om jag inte fattat helt fel? Exakt hur många observationer och avstånden mellan dom vet endast polisen.
Finns det synvittnen med tidpunkter så skulle SD sitta inne, det gör han inte, så jag utgår från att det är nått annat.

Jag tror att MV hört att dom kollar tidpunkter. Sedan sätter han in det mot SD, utan bekräftelse, likt blodspåren i LW:s hem.

Jag tror dom kollat ML:s tider från Västerås ToR.
Som jag skrev, skulle det vara SD så är dom nere på att förklara sekunder på den sträckan.
Är det SD dom kollar, så skulle väl han åberopat alibi på sin dator eller vad det nu är, vilket han inte gjort.
Citera
2018-09-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Är den krimteknikern i geocahing fortfarande aktiv? Hen har nämnts i tråden?
Ja, absolut. Sen finns det fler i huset som geocachar!
Citera
2018-09-16, 18:32
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Finns det synvittnen med tidpunkter så skulle SD sitta inne, det gör han inte, så jag utgår från att det är nått annat.

Jag tror att MV hört att dom kollar tidpunkter. Sedan sätter han in det mot SD, utan bekräftelse, likt blodspåren i LW:s hem.

Som jag skrev, skulle det vara SD så är dom nere på att förklara sekunder på den sträckan.
Är det SD dom kollar, så skulle väl han åberopat alibi på sin dator eller vad det nu är, vilket han inte gjort.

Sista meningen. Hur kan du veta det?
Citera
2018-09-16, 18:41
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ja, absolut. Sen finns det fler i huset som geocachar!
I polishuset Örebro förutsätter jag du menar?
Citera
2018-09-16, 18:49
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Och jag tror att du är kär i tönten så desperat
som du fösöker försvara honom.
Är det dig han har en BS relation med?

Det är väl klart att han inte kan åberopa alibi på sin dator
om han var ute och mördade LW.
Då har han ju inte något alibi att åberopa
Citera
2018-09-16, 18:51
Medlem
Citat:
LW hade massa geocachare hon var ute med ofta, vissa kom hon närmare än andra som vän.
Är Sh.Holms förhörd?....

Ja och alibi har jag också så det kan du släppa.
Citera
2018-09-16, 18:57
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Är Sh.Holms förhörd?....

Det kanske du skulle fråga honom och inte mig.

Vem syftar du på om inte JG?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in