2018-09-16, 10:56
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag vill gärna se bild på båda två.
Hittar en T*mmy Erikss*n på Facebook som ser misstänkt ut. Jobbar på Sandvik.
Annars kan det bli svårt med bilder tror jag.
Citera
2018-09-16, 11:13
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Hittar en T*mmy Erikss*n på Facebook som ser misstänkt ut. Jobbar på Sandvik.
Annars kan det bli svårt med bilder tror jag.
Haha vilken ful jävel, vem är dottern?
Citera
2018-09-16, 11:34
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Mycket ful. Samtidigt vet vi inte om det är han.
Citera
2018-09-16, 11:35
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Vi ska nog ta det lite lugnt med att vara säkra på att det är just denna Tomm*y det handlar om.
Citera
2018-09-16, 11:38
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Vi ska nog ta det lite lugnt med att vara säkra på att det är just denna Tomm*y det handlar om.
Ja kanske det men nu vet iaf en stor del av Sverige hur ful han är.
Citera
2018-09-16, 11:43
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Exakt. Namnet är inte heller ovanligt, vi vet heller inte om GM ens är skriven i Gävle.
Citera
2018-09-16, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Mycket ful. Samtidigt vet vi inte om det är han.
Nä, men åldern råkar stämma hyfsat (fyller 50 nästa månad).
Citera
2018-09-16, 15:13
Medlem
TheRestrainers avatar
Men vad är detta jag läser då. En svenne som kn*llar sin egen dotter. Det är fan djurbeteende. Det är djur som beter sig så. Roligt att se Flashbackmobben försöker få det till att det skulle vara en invandrare. Bara glöm det att er svenneras är överlägsen på något sätt.
Citera
2018-09-16, 15:18
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRestrainer
Men vad är detta jag läser då. En svenne som kn*llar sin egen dotter. Det är fan djurbeteende. Det är djur som beter sig så. Roligt att se Flashbackmobben försöker få det till att det skulle vara en invandrare. Bara glöm det att er svenneras är överlägsen på något sätt.
Dumheter. Det finns stollar i alla länder och kulturer, Mellanöstern har bara mer av den varan räknat i procent.

Vänd nu inte detta till ”den rasistiska Flashbackmobben”, för vi hatar alla äckel exakt lika mycket oavsätt vilket land de kommer ifrån.
Citera
2018-09-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Det är en gissning, en annan är att det helt enkelt inte är olagligt för "barn" att ligga med sina föräldrar, men olagligt för föräldrar att ligga med sina "barn".

Brottsbalken säger följande om incest:

Brott tycks således begås om någon ligger med sin egen avkomma, barnbarn eller helsyskon, men att ligga med päronen tycks vara okej.
Bra att du citerar lagen. Visste inte om detta. Det är helt sinnessjukt! Måste ändras! Vad säger ni lagens män här i forumet!
Citera
2018-09-16, 15:43
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hope18
Tur att inte du gör lagen!

Ingen person "gör lagen". Det är Sveriges riksdag som stiftar lagar.

Varför ska t.ex en förälder och ett myndigt barn i samtycke inte kunna ha en intim homosexuell relation? Visst, det strider mot konventionell moral (och lär vara ytterst sällsynt), men ingen avkomma kan bli fallet, så varför förbjuda?

Bara för att jag avskyr surströmming tänker jag inte med näbbar och klor föreslå att maträtten förbjuds.
Citera
2018-09-16, 15:46
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Ingen person "gör lagen". Det är Sveriges riksdag som stiftar lagar.

Varför ska t.ex en förälder och ett myndigt barn i samtycke inte kunna ha en intim homosexuell relation? Visst, det strider mot konventionell moral (och lär vara ytterst sällsynt), men ingen avkomma kan bli fallet, så varför förbjuda?

Bara för att jag avskyr surströmming tänker jag inte med näbbar och klor föreslå att maträtten förbjuds.
Fast du kan inte jämföra att äta surströmming, med att ha bögsex med pappa. Någon jävla ordning får det väl vara eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in