Citat:
Det är inte alls oklart varför, han förklarade det mycket pedagogiskt för dig. Det är klart för alla andra även om just du var otacksam nog att vägra ta till dig informationen.Ja, utifrån den förklaring som han gav, inte utifrån din skeva vantolkning.
Citat:
Och ändå klagar du? Dom uppfann inte en tidsmaskin och undersökte allt stål! Allmänheten är kränkt!
Citat:
Fast vi vet ju att dom är experter och att du inte är det så jag förutsätter att dom var mycket bättre kvalificerade än dig att avgöra vilka utav de tillgängliga bitarna som var intressanta att undersöka.
Citat:
Ja, om du nu tror att NIST medvetet saboterade sin egen utredning så framstår du som ännu mer korkad när du gnäller på antalet. Dom kunde väl bara ljugit om hur många bitar dom undersökt och på vilket sätt i så fall? Men, nej, det går inte? 
Tur för mig då att din trovärdighet är så låg att det saknar betydelse vad du påstår om mig.
Citat:
Grattis till den insikten. Den verkar ny eftersom du tidigare hänvisat till din personliga vetskap. Vi kan då bortse från din tidigare punktlista? Den var helt enkelt inte relevant eftersom det var helt unikt personlig vetskap.Nej det är inte en helt annan femma. Det är ett helt ypperligt bevis på hur du hela tiden efterhandskonstruerar. Det var explosioner!! Controlled demolition!! Jag har spräng handgranater i lumpen och vet hur det låter! Vaddå kan förklaras på annat sätt? Jaha, men då var det tysta sprängämnen i så fall! Va? Ja, alltså högljudda tysta sprängämnen som låter som vanliga sprängämnen ibland beroende på vad jag försöker påstå! jag ljuger aldrig! Jag vet vad som hänt!
Citat:
Nej, såklart du inte har. Det är högljudda sprängämnen som är tysta ibland men bara när det passar.
Citat:
Hur skall du ha det? Tysta? Högljudda? Det är nog enklast att bara konstatera att du inte är expert på området men att dom haft tillgång till experter på området.
Citat:
Källa på det? Det låter som att du bara fantiserar.
Citat:
Ja, men ditt personliga vetande var tydligen inget bevis, trots allt, så vi kan bortse från den listan.
Citat:
Ja, den videon visar med all tydlighet hur orimligt det skulle ha varit att använda det som metod. Dina brandmän vittnar dessutom om att det lät mycket mer än i videon. Eller hur?
Citat:
Som sagt... Märkligt att brandmännen talade om explosioner när det borde ha låtit som smatterband. Dom är bra busiga dom där brandmännen som luras på det viset.
Citat:
Om du vill påstå att jag ljuger så får du visa det. Om du vill att jag visar att du ljuger så får du snällt läsa vad jag ställde för krav gällande den saken i tidigare inlägg och acceptera det.... och källhänvisa istället för att hitta på nya fakta som du hela tiden justerar när det avslöjas att dina fakta inte stämmer.
Citat:
Nu ljuger du igen. Om du hade källhänvisat så hade vi lätt kunnat kontrollera sanningshalten. Men eftersom du ljög så vill du inte att vi ska kontrollera det. NIST hävdar att dom undersökte möjligheten att sprängningar bidrog till eller orsakade byggnadernas kollaps. Detta vet du ju mycket väl eftersom du hämtat siffran 130 db från deras svar på den frågan under punkt 13, här.
Citat:
Det kommer aldrig gå att övertyga dig. Inte ens om dom hade undersökt 100.000 stålbitar gällande allt som vetenskapen kan erbjuda så hade du varit nöjd. Du hade bara klagat på att det var för lite, bristande chain of custody eller helt enkelt anklagat dom för att ljuga. Varför är det bara dom som undersökt 100.000 bitar? Fusk! Oberoende tester tack! På varje bit! Att du inte är övertygad är helt enkelt ointressant.
Citat:
Vilken oberoende vetenskaplig undersökning stöder du detta påståendet mot? Du är inte igång med ditt personliga vetande nu igen va? Du vet ju att det inte bevisar något alls... Att 911 resulterade i fruktansvärda följder i andra delar av världen har inget med dina fantasier om semitysta termiter att göra.Vilka bevis? Dom som du aldrig presenterar?