Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Jag valde att hålla mig undan ett tag för att iaktta tråden. Vips sjönk pulsen i tråden och snacket om "bröder" bredde ut sig igen. Och helt plötsligt var några användare "sams" och inga större meningsskiljaktigheter förekom. Ja, Pudelfrillan svarade inte ens på ett "kritiskt" inlägg från divadnil! Inget tal om KM, "mannen med pilotglasögon" eller brovittnet, inte! När jag sedan tittar fram igen och närmar mig "mannen med pilotglasögon" och brovittnet möts jag av ett kompakt motstånd och protesterande. Ja, inte ens Helenas hemgång med hjälp av Judaland föll i god jord. Man kan få fram mycket användbar information av till synes ingenting.
Att "mannen med pilotglasögon" är inblandad råder det för min egen del inget tvivel om. Högst sannolikt finns Helenas kvarlevor på marker som direkt kan knytas till mannen och därför kan han heller inte ens anonymt tipsa om var kroppen finns. Det verkar dock finnas indikationer som säger att polisen intresserar sig för dessa marker. Jag tror att "mannen med pilotglasögon" fick hjälp av en mycket närstående person, en person som idag mår mycket dåligt av att bära på detta oket. Detta är mina personliga tankar utifrån det som föreligger. Ska bli intressant att se om de respekteras eller om de med alla till buds stående medel ska bombas sönder.
Ja det är oerhört lugnt och skönt när du tar en paus, tänk om det kunde ske oftare.
"snacket om "bröder" bredde ut sig igen? Alltså Ugglan vad pratar du om?
Jag kollade upp bröderna B. lite grann efter att divadnil nämnde dom, var det så farligt?
Vill du att jag ska lova dig på heder och samvete att aldrig mer nämna eller ta upp dessa bröder igen, blir du glad och nöjd då?
Nej varför skulle jag tala om KM, jag tror inte på honom och någon GM det är han definitivt inte i mina ögon.
Du och "hela tråden" babblar ju om KM det räcker väl gott med det eller? eller är det nolltolerans som gäller mot folk som vägrar att spekulera om KM? (märkligt dock att "hela tråden" också var borta när du var borta)
Och nej, jag hade inget positivt att säga om brovittnet heller när du var borta, av den enkla anledningen att jag är väldigt skeptisk till det tipset/ vittnesmålet.
Är det ok att jag tycker så för herrn eller ska jag bara låta bli att ta upp opassande saker som att brovittnets vittnesmål kanske kan vara ett anonymt inringt tips som dessutom är falskt med syfte att vilseleda?
Det är bra att du tror dom du tror, men glöm inte att även andra har rätt att tro på det dom gör, ok? Det är märkligt att DU har så ofantligt svårt för detta, att du inte bara kan respektera att folk har andra åsikter som inte passar in i ditt eget snäva tänk.