Citat:
Ursprungligen postat av
buranshe
Bara 1 dags fördröjning, då kan tittarna påverka mycket. Så borde de ha i Paradise Hotel också, istället för det tråkiga som är nu, att ph spelas in i förväg och allt ska hållas hemligt.
Matilda är sötaste tjejen tycker jag, hon verkar mer naturlig än de andra. Victoria verkar vettig som person men synd att hon gjort de konstiga läpparna och brösten. Man ser att hon skulle varit sötare utan anknäbbs-läppar och överdrivna bröst.
Är det bara jag som stör mig på de konstgjorda växterna på hotellet? Slingorna med trattblommor är konstgjorda och massa andra växter också. T.o.m. den stora murgrönehäcken som synts i bakgrunden ibland är konstgjord. Och buskar här och var på utegården. När det blåser lite så nån gren rör sig så ser man på undersidan av bladen att det är plast.
Lite B kan jag tycka... Går det inte att ha levande växter där?
Nej det tycker verkligen inte jag, Matilda ser inte bra ut. Utöver det är hon är reserverad och ger inte mkt av sig själv. Hon mest himlar med ögonen och ger en bra skildring av hur en tonårstjej beteer sig.
Victoria tycker jag ser otroligt artificiell ut, hur någon kan falla för henne är underligt. Hon har en sprudlande personlighet men lite störig också.
Intresant iaktagelse om plastväxterna ger ju en extra dimension av billighet och falskhet.