2018-09-13, 11:15
Medlem
Mysan45s avatar
Konkav eller konvex spelar ingen roll... både Agnes o Sofie saknar totalt personlighet och utstrålning!
2018-09-13, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Bara 1 dags fördröjning, då kan tittarna påverka mycket. Så borde de ha i Paradise Hotel också, istället för det tråkiga som är nu, att ph spelas in i förväg och allt ska hållas hemligt.

Matilda är sötaste tjejen tycker jag, hon verkar mer naturlig än de andra. Victoria verkar vettig som person men synd att hon gjort de konstiga läpparna och brösten. Man ser att hon skulle varit sötare utan anknäbbs-läppar och överdrivna bröst.

Är det bara jag som stör mig på de konstgjorda växterna på hotellet? Slingorna med trattblommor är konstgjorda och massa andra växter också. T.o.m. den stora murgrönehäcken som synts i bakgrunden ibland är konstgjord. Och buskar här och var på utegården. När det blåser lite så nån gren rör sig så ser man på undersidan av bladen att det är plast.
Lite B kan jag tycka... Går det inte att ha levande växter där?

Nej det tycker verkligen inte jag, Matilda ser inte bra ut. Utöver det är hon är reserverad och ger inte mkt av sig själv. Hon mest himlar med ögonen och ger en bra skildring av hur en tonårstjej beteer sig.

Victoria tycker jag ser otroligt artificiell ut, hur någon kan falla för henne är underligt. Hon har en sprudlande personlighet men lite störig också.

Intresant iaktagelse om plastväxterna ger ju en extra dimension av billighet och falskhet.
Senast redigerad av Burgundi 2018-09-13 kl. 11:25.
2018-09-13, 11:39
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysan45
Konkav eller konvex spelar ingen roll... både Agnes o Sofie saknar totalt personlighet och utstrålning!

Jag beskrev något i ett utseende som jag inte finner attraktivt dvs en konkav profil. Jag sopade inte in personligheten och meddelade en "dom".
2018-09-13, 13:01
Medlem
Mysan45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Jag beskrev något i ett utseende som jag inte finner attraktivt dvs en konkav profil. Jag sopade inte in personligheten och meddelade en "dom".

Det är min åsikt ... har inte påstått att du ”sopat” in nåt!
2018-09-13, 13:35
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysan45
Det är min åsikt ... har inte påstått att du ”sopat” in nåt!

Jag tror inte du förstår konkav profil.
2018-09-13, 17:43
Medlem
Mysan45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Jag tror inte du förstår konkav profil.

Ok never mind....
2018-09-13, 20:09
Medlem
Hur kan ingen ha kommenterat Victors kommentar i sängen till Karin? "Mmmh gärri"

Hahahah det var det värsta jag hört i live television, skämdes ihjäl.
2018-09-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Hur kan ingen ha kommenterat Victors kommentar i sängen till Karin? "Mmmh gärri"

Hahahah det var det värsta jag hört i live television, skämdes ihjäl.
Skämdes också
2018-09-13, 20:32
Medlem
Är jag ensam om att tro att Victor spelar kär i Karin för att komma långt i tävlingen? Han känns slug på något sätt.
2018-09-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonsens3
Är jag ensam om att tro att Victor spelar kär i Karin för att komma långt i tävlingen? Han känns slug på något sätt.

Nej du är inte ensam.
2018-09-13, 22:48
Medlem
Shanklygatess avatar
Bara jag som fått känslan att Mattias verkar väldigt osäker? När de nya killarna kom in blev han glad för att ingen av de hade några tatueringar, han tyckte de skulle gå in i grupp där han skulle gå först (pga hans muskler) När Sofie satt på cykeln och medgav att hon va attraherad av andra i huset så sa han ”jaha intressant” högt för hela gruppen och började flacka runt med blicken. Gillade honom i början men nu verkar han framstå som extremt osäker och söker väldigt ofta bekräftelse.
2018-09-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Bara jag som fått känslan att Mattias verkar väldigt osäker? När de nya killarna kom in blev han glad för att ingen av de hade några tatueringar, han tyckte de skulle gå in i grupp där han skulle gå först (pga hans muskler) När Sofie satt på cykeln och medgav att hon va attraherad av andra i huset så sa han ”jaha intressant” högt för hela gruppen och började flacka runt med blicken. Gillade honom i början men nu verkar han framstå som extremt osäker och söker väldigt ofta bekräftelse.
Ja något kanske, fast han verkar se sig själv som helt och fullt utvecklad som person.. Framgick också hur ytlig han är gällande partner då han blev "kär" så fort Sofie kom. Uppenbart att det helt enkelt var de tidigare tjejernas utseenden han helt enkelt inte var nöjd med innan. Sofie verkar sjukt känslig för övrigt och det kommer ju inte funka om Mattias ständigt ska behöva anpassa sig till hennes sköra och mjuka jargong.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in