Citat:
Lega är väldigt likt AfS, anser jag. Svenskar är inte så förtjusta i kulturmarxism som de tror men däremot är de effektivt hjärntvättade och även förtryckta så till den grad att de inte vågar ansluta sig till något som är radikalt nationalistiskt. Vi har t ex ingen riktig yttrandefrihet. Varje land du tog som exempel är unikt i sig.
-Ungern. Homogent land. Öppet "xenofobiskt". Med tur i oturen förskonades dem från kulturmarxismen gift och fick istället uppleva kommusmens bördor.
Därav har de även en mycket vaknare fröhållningsätt till poltiskt förtryck, so mde med rätta identifierar EU som.
Östeuropeer har även arbetat i Västeuropa i stor uträckning och sett alla nackdelar med massinvandring.
-Italien och Österrike har i själva verket bara valt lite mer "högeregeringar". Lega Nord är inte så radikala som alla vill påpeka.
-USA hade gått igenom en enorm lågkonjunktur och folk ville verkligen ha förändring.
Sverige har inget av ovanstående.
- vi är totalt frögiftat med kulturmarxism.
- vi avgudar öppenheten.
- vi har inte gått igenom några hårda ekonomiska tider.
Valet i USA 2016 sades också vara ett ödesval och det med rätta.
Hade Hillary vunnit hade USA aldrig mer röstat Republikanskt då demografin i USA förändrats så kraftigt till nästa val att de Demokraterna för all famtid säktar makten via väljarna.
valboskap från Mellanamerika och Mexiko.
-Ungern. Homogent land. Öppet "xenofobiskt". Med tur i oturen förskonades dem från kulturmarxismen gift och fick istället uppleva kommusmens bördor.
Därav har de även en mycket vaknare fröhållningsätt till poltiskt förtryck, so mde med rätta identifierar EU som.
Östeuropeer har även arbetat i Västeuropa i stor uträckning och sett alla nackdelar med massinvandring.
-Italien och Österrike har i själva verket bara valt lite mer "högeregeringar". Lega Nord är inte så radikala som alla vill påpeka.
-USA hade gått igenom en enorm lågkonjunktur och folk ville verkligen ha förändring.
Sverige har inget av ovanstående.
- vi är totalt frögiftat med kulturmarxism.
- vi avgudar öppenheten.
- vi har inte gått igenom några hårda ekonomiska tider.
Valet i USA 2016 sades också vara ett ödesval och det med rätta.
Hade Hillary vunnit hade USA aldrig mer röstat Republikanskt då demografin i USA förändrats så kraftigt till nästa val att de Demokraterna för all famtid säktar makten via väljarna.
valboskap från Mellanamerika och Mexiko.
Sveriges ekonomi är nog rejält överskattad av de förståsigpåare som får yttra sig i media. Det kommer hela tiden nyheter i alternativ media som tyder på att Sverige inte alls går bra.
Sveriges val är också ödesval med rätta. Som jag brukar säga så är varje val, i synnerhet i Sverige, ett ödesval på sitt sätt. Trots att det inte är "för sent" än så förskjuts hela tiden gränserna för vad som är rimligt och möjligt på grund av demografin.
Att säga att det är meningslöst att rösta är enligt min mening inte konstruktivt men nu har du kanske inte sagt det heller så jag ska inte lägga orden i mun på dig.