2018-09-10, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Äsch jag nördar loss. Just nu - kommunvis:

Uppsala: 0,47%
Växjö: 0,40%
Sandviken: 0,34%

Jag är intresserad av vilka kommuner som partiet kommer att gå bäst i.

Skulle du kunna redovisa antalet röster också intill procentsatsen? Om du har uppgifter över det.
Citera
2018-09-10, 16:23
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Verkligheten är att ni kommer att fortsätta marginaliseras av globalistpartierna och ni kommer göra allt ni kan för att de ska släppa in er i värmen. Inte ens det lär ni lyckas med. Så strömlinjeformat som SD blivit går det nog bara att skapa verklig opposition utanför partiet, inte inom det. Det är sorgligt i så fall.

+4,7% är att marginaliseras? AfS är däremot marginaliserade och kommer aldrig komma över 1%. Vakna upp ur drömmen!
Citera
2018-09-10, 16:24
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Jag kan bara hålla med, en total idiotkampanj. Att Afs skulle ha en chans var orimligt. Tonårsfjantandet med Kalle Dussin osv stöter bara bort folk.
Lägg ned.

Man kör rätt mycket med internhumor och det är rätt behagligt när man väl börjat sympatisera med partiet.
Citera
2018-09-10, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Nu har slutgiltiga rösträkningen börjat, och AFS går upp i ledning bland "övriga" efter att 12 distrikt räknats. Kan förstås ändras, men tippar ändå att de landar där nånstans runt 0,4-0,5%

Bör nämnas att F! inte ingår i gruppen "övriga".
Inkluderar man även F! (vilket man bör göra) ligger AfS tvåa på 0,37% efter F! med 0,63%
Citera
2018-09-10, 16:28
Medlem
wwrs avatar
Ung 11 tusen röster har hittills räknats i Sverige.
Det finns en tendens. AfS verkar få runt 0.4%
Citera
2018-09-10, 16:29
Medlem
okok1s avatar
Kod:
Parti	                   Antal 2018  Andel 2018   Antal+/-    Andel +/-	    Antal 2014
Ogiltiga röster - övriga	24479	0,4%	     +22541	   +0,4	             1938	

Kommer detta ändras? 12x gånger mer än 2014...
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Sådär... nu har man lugnat ner sig lite...

Nu börjar rösträkningen på Länsstyrelsen. 13 av 6325 distrikt är räknade och AfS ligger på 0,35 %.

https://data.val.se/val/val2018/slutresultat/R/rike/index.html

Vi får fortsätta ett långsiktigt arbete för både AfS och SD. Ni kommer ihåg vilken möda SD gick igenom innan de kom in.

Efter den ekonomiska krashen så kommer det att hända grejer...
Citera
Medlem
erikp121s avatar
Det ska tilläggas att många normies ser AfS som NMR/SvP så resultatet ska jämföras med SvP:s resultat 2014.

Det är en framgång för den svenska nationalismen.
Citera
2018-09-10, 16:30
Medlem
Planekonomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Basha SD är nödvändigt så ni inte cuckar ur fullständigt. Du ska inte ta det personligt. Däremot är det nog ingen AFS anhängare som hoppas att SD skulle gå så dåligt som de gjorde.

Detta. Jag la allt mitt krut på AfS just för jag tog förgivet att SD skulle bli relativt stora. Men jag var tidigare även medlem i SD och hade chansen till detta val att få relativt hög position i kommunen osv men jag inser själv att Alternativ för Sverige har en betydligt bättre politik i jämförelse med Sverigedemokraterna.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Skulle du kunna redovisa antalet röster också intill procentsatsen? Om du har uppgifter över det.
Det är så tidigt och så få röster än. Kommunerna är inte färdigräknade än heller.
Citera
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladen
Ja, varför inte? Hellre det där än Nazister och rasister Som jag har skrivit tidigare i tråden, även om jag så förblir den sista svensk och även om jag så måste konvertera till Islam så är det helt ok, så länge alla har det bra och har mat på bordet samt arbeten!

Det är min utgångsvinkel i slutändan. Men med er rasister och nazister så går hela mänskligheten och länder under, även så civilisationer!

Denna användaren kopierade sitt svar från mig som jag gav via PM... Han är också, precis som du en rasist!

Det är inte min sida som är civilisationsförstörare utan din. Och mat på bordet kan du glömma när fuskbygget Sverige rämnar. I bästa fall kanske du får världens bästa soptunnor att rota efter matrester i.
Citera
2018-09-10, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallblodigPsykopat
0.42% arma arma människor. Kan inte ens föreställa mig hur ni måste känna er. Fy fan.

Jag mår mest dåligt över att nationalister inte ens fick 20% av rösterna efter vad som hänt i Sverige senaste 4 åren. Det är inget att gotta sig över om man är nationalist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in