2018-09-10, 13:37
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Det smarta är kanske att konvertera till judendomen och äkta någon judinna. I alla fall kommer du att tillhöra det vinnande laget och slippa kämpa för några dönickar som är födda som boskap, precis som de utvalda ser på oss goyer. Det ligger en sanning i detta. Varför skall man kämpa för svaga och korkade raser som ändå aldrig kommer att tillhöra det vinnande laget?
Du tänker rätt helt klart, de flesta svenskar är undermänniskor som behöver sorterar bort ifrån genpoolen.

Det bästa är nog att förespråka extrem sexuell liberalism så att de flesta män blir utan kvinna, först då kommer det börja hända grejer.
Citera
2018-09-10, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
Aja ni som inte röstade på SD, AfS eller NMR. Ni kan inte klaga över kommande terrordåd, gruppvåldtäkter, gängskjutningar, rasism mot svenskar med mer. Det är ert fel.

Jag röstade på alla tre för att helgardera mig. AFS riksdag, NMR landsting och SD kommun. Det är INTE mitt fel alltså.
Citera
2018-09-10, 13:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rajnfelt
Riktigt klassiskt att dem bokade en valfestvaka hos Hassan & Co.

Eyy det är billigt mannen! Mycket mat för pengarna!

Skämt å sido tror jag att det blev så för att inga andra ställen antingen kunde eller ville inte ta emot dem. Men när Kasselstrand ringde upp Hassan och frågade om han kunde fixa en festlokal och buffé för en bunt sedlar i handen, så fick han till svar: "Eyyy kompis, jag fixar dig ok?".
Citera
2018-09-10, 13:43
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladen
Härligt och otroligt skrattretande! Totalt utmobbade och fick inte ens mer än 70 000 röster

Dessa nazistpartier försöker alltid visa sig större än dom är, precis som NMR ständigt gör! Men faktum är att ni utgör endast den lilla bruna korven som ligger i hela toaletten! Lägg till NMR och svenskarnas dåvarande parti, eller bevara Sverige svenskt och även så Ny demokrati, ja då har man även så Spytt och kastat ner lite bajspapper och lite spott och piss, ja då sjunker ni alla ner till toalettens botten, enklare att spola ner än någonsin.

Men det är väl bara att kämpa på tror jag, speciellt för Gurran och gänget? Det eviga jobbet med att boka in tusentals torgmöten och skrika sig hesa och trötta till nästa val är väl ett faktum för dessa nazist-töntar med masker på?

Nu kan dessa tönt nazist-rasister som har varit så glada och skrikiga i den här tråden ta och trösta sig med lite måndags-godis

Tumidanda

S0LD13R777

.SMOrcimus.PriME

robotgura

FarbrorAgge Ja, vad säger gamle nazist-farbrorn? Lever du till nästa val?

Vryzas

Det var precis som jag skrev. Ni kommer inte komma in, och ni kommer förmodligen inte komma in till nästa val heller. Men om ni kommer in till nästa val så kommer det att tar er 16 år, mycket längre tid än vad det har tagit lilla Jimmie!

Och då har alla dagens invandrare och den väntade anhöriginvandringen etablerat sig i Sverige och fött många fler barn än vad ni orkar att ta hand om. Tillsammans med alla de miljoner andra generations invandrare som då med all säkerhet besitter majoriteten av de välutbildade yrkena!

När ska ni inse att vi svenskar har fika-mentalitet. Vi behöver invandrare i detta landet som kan ta hand om de saker vi själva inte kan på grund av brist på alla de sakerna vi har i vårt samhälle idag!

Nåja, hoppas det tröstande måndagsgodiset sitter bra Den kan nog antagligen kyla ner er kaxighet ett bra tag i alla fall

Du inbillar dig alltså på fullaste allvar att Sverige om 10-20 år kommer att vara en beboelig plats för civiliserade människor? Tillåt mig hånle. Det enda ni vänstermänniskor och era icke-vita telningar kommer att presidera över är en soptipp. Så slutar det alltid för vänsterns experiment. Då kommer sådana som jag att sitta långt ifrån Sverige, njuta av en drink och skratta åt era tårar.
Citera
2018-09-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Så illa är det.

Ja, det är jävligt illa. Försök träffa likasinnade irl och prata och umgås med om du inte redan gör det.

Citat:
Min fråga till dig är: Vilken utveckling i samhället krävs för att människor ska börja vakna upp och försöka göra någonting åt det? För som jag tidigare nämnt så har de senaste 4 åren varit total katastrof, men folk verkar skita i det fullständigt. Så vad i hela friden krävs? Jag tror det är så illa faktiskt att en svensk är så feg och ynklig att han kommer låta sig själv våldtas, plundras och slutligen skändas & mördas, utan att lyfta ett finger.

De vita i Sydafrika har inte vaknat och inte "gjort något" än, trots att de sedan 1990-talet är en utsatt minoritet som våldtas och slaktas av negrerna.
Citera
2018-09-10, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Du tänker rätt helt klart, de flesta svenskar är undermänniskor som behöver sorterar bort ifrån genpoolen.

Det bästa är nog att förespråka extrem sexuell liberalism så att de flesta män blir utan kvinna, först då kommer det börja hända grejer.

Ja. Men poängen är att svensken (och vitingen i synnerhet) har provat alla möjliga strategier och misslyckats. Inte minst har man använt sig av sitt kristna arv genom att självhata sig själv och hjälpa fram alla andra på sin egna bekostnad.

Svensken måste helt enkelt börja tänka om strategiskt för att vinna terräng som folkgrupp. Det är på hög tid att studera de som är vinnarna och hur de gör, för att göra det ännu bättre. Judar, muslimer, negrer osv har alla något som svensken/vitingen kan lära sig av och göra ännu bättre. Svensken måste tänka om och se sig som ett företag i kris utan tydlig strategi och affärsidé som utkonkurreras av mäktigare företag.
Citera
2018-09-10, 13:48
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Det är väl ganska tydligt? Att det så kallade demokratiska systemet känner sig nödgade att valfuska genom att byta ut SD- och AfS-sedlar mot S-sedlar talar för sig själv. För att inte tala om det mer öppna valfusket där sedlar ställs undan m.m.

Även nationalistiska torgmöten med mera har förlöpt utan större hinder under året. Almedalen var en succé till exempel.

Nu gäller det att forsätta arbeta såväl parlamentariskt som utomparlamentariskt. Blir självklart en röst på AfS i EU-valet nästa år.

Så det du säger är att AfS dåliga resultat är beviset för att röstfusk förekommit. Vad tror att den egentliga siffran ligger på då?
Och är det verkligen ingen AfS:are som varit rösträknare i år? Om så är ni ju dumma i huvet.
Det är faktiskt upp till oss själva att se till att systemet fungerar genom att engagera oss.

Finns öht inget som tyder på röstfusk just nu. Förutom din egen besvikelse.
Citera
2018-09-10, 13:51
Medlem
AfS blev tydligen utkastade från en persisk restaurang under valkvällen. Någon med mer info om vad som hände?
Citera
2018-09-10, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Ja, det är jävligt illa. Försök träffa likasinnade irl och prata och umgås med om du inte redan gör det.

Min familj är som tur är vettiga och röstade enbart på SD & AfS, så helt ensam är jag inte. Har även kompisar som är vettiga. Men på det stora hela så är ju 4 av 5 svenskar kulturmarxister. Och det känns inte bra.

Och egentligen vill jag ju inte att någon ska råka illa ut, det är ju en av anledningarna till att jag ens röstade på AfS till att börja med. Men ibland undrar man ju om det inte är det som krävs för att de ska förstå allvaret.

Citat:
De vita i Sydafrika har inte vaknat och inte "gjort något" än, trots att de sedan 1990-talet är en utsatt minoritet som våldtas och slaktas av negrerna.

Det bådar ju inte gott för svenskarna då, det kommer antagligen inte hjälpa om det blir fler lastbilsdåd i Sverige, svensken kommer inte vakna och försöka göra någonting åt det ändå.

Och då är man ju tillbaks på ruta ett, varför ska man ens bry sig om såna apatiska människor?
Senast redigerad av countolaf 2018-09-10 kl. 13:53.
Citera
2018-09-10, 13:52
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Så det du säger är att AfS dåliga resultat är beviset för att röstfusk förekommit. Vad tror att den egentliga siffran ligger på då?
Och är det verkligen ingen AfS:are som varit rösträknare i år? Om så är ni ju dumma i huvet.
Det är faktiskt upp till oss själva att se till att systemet fungerar genom att engagera oss.

Finns öht inget som tyder på röstfusk just nu. Förutom din egen besvikelse.
Både SD:s och AfS:s resultat tyder på det.

Dels har givetvis valfusk skett bland rösträknarna, men den stora delen är att valkuvert har bytts ut hos förtidsrösterna.

Det finns ingenting som tyder på att valet har gått rätt till.
Citera
2018-09-10, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalianka
Är detta sant?

Ja, gå in på val.se och på första sidan står: Här kan du se resultat från valnatten.

Tryck sedan på tex Stockholm.

Värdelöst att se på telefonen, så kolla gärna på datorn, där är bättre helhetsbild.
Citera
2018-09-10, 13:54
Medlem
Fashwaves avatar
Gustav Kasselstrand höll ett fantastiskt tal med hög energi igår.

Anfall är bästa försvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in